Estus geriausiai darbui nuteikia sportas, o lietuvius – taurė gėrimo po darbo su kolegomis (0)
Geriausiai dirbti nuteikia kavos pertraukėlės, kelionė į darbą bei bendri pietūs su kolegomis, rodo HP kartu su portalu „CV Online“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje šią vasarą atliktas tyrimas. Dauguma lietuvių (65 proc.) pirmenybę atiduoda rytinei kavos pertraukėlei darbe, o latviai (64 proc.) ir estai (63 proc.) produktyviai dirbti nusiteikia keliaudami į darbą arba iš jo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tyrimas yra šią vasarą HP vykdomos kampanijos „HP LaserJet apsimoka“ dalis. Jos tikslas – įvertinti, kas biurų darbuotojams padeda dirbti efektyviau. Kampanija siekiama atskleisti, kaip kasdieniai įpročiai ir užsiėmimai, laikomi pašaliniais, darbe sukuria realią naudą verslui ir skatina darbuotojų produktyvumą. Ši kampanija taip pat pabrėžia investicijų grąžą, kurią HP lazeriniai spausdintuvai sukuria smulkaus ir vidutinio verslo įmonėms jau 25 metus.
Sportas gerai darbui nuteikia 55 proc. estų, šiek tiek mažiau (48 proc.) latvių ir tik 41 proc. lietuvių. Latviai savo ruožtu nurodo, kad bent viena rūkymo pertraukėlė geriau sukaupia juos darbui (45 proc.), šį užsiėmimą mėgsta mažiau (28 proc.) estų ir dar mažiau (19 proc.) lietuvių.
Tuo tarpu lietuviai mano, kad geresnių darbo rezultatų siekti padeda susitikimas su kolegomis taurei gėrimo po darbo (35 proc.), jiems pritaria latviai (34 proc.), o estai ne taip stipriai tiki teigiamu neformalių susitikimų poveikiu (tik 11 proc.)
Pasak HP vaizdų ir spausdinimo grupės marketingo direktoriaus Europos ir Afrikos šalims Luis Casado, šio tyrimo rezultatai naudingi inovatyviems vadovams, siekiantiems padidinti darbuotojų motyvaciją paprastomis, bet labai svarbiomis priemonėmis – sukurdami patogią ir malonią darbo aplinką. Tai – galimybė gauti pridėtinę vertę iš savo įmonės vidaus.
„Šis tyrimas identifikuoja, įvertina ir atskleidžia paslėptos pridėtinės vertės darbovietėje panaudojimo galimybes. Jis buvo atliktas „HP LaserJet apsimoka“ kampanijos metu, nes panašiu būdu HP lazeriniai spausdintuvai, sukurdami pridėtinę vertę, jau 25 metus grąžina verslui investicijas. Ši vasarinė HP iniciatyva parodo, kad HP lazerinis spausdintuvas yra verslo įmonės investicija, kuri, nuolat kurdama pridėtinę vertę, atsiperka“, – sakė L. Casado.
Tyrimas yra šią vasarą HP vykdomos kampanijos „HP LaserJet apsimoka“ dalis. Jos tikslas – įvertinti, kas biurų darbuotojams padeda dirbti efektyviau. Kampanija siekiama atskleisti, kaip kasdieniai įpročiai ir užsiėmimai, laikomi pašaliniais, darbe sukuria realią naudą verslui ir skatina darbuotojų produktyvumą. Ši kampanija taip pat pabrėžia vertę, kurią HP lazeriniai spausdintuvai sukuria smulkaus ir vidutinio verslo įmonėms jau 25 metus.
„HP Color LaserJet CM 3530 MFP“ taupo vartotojų pinigus, sumažindamas energijos, popieriaus bei dažų sunaudojimą. „HP LaserJet Pro P 1100“ spausdintuvų serijai priklauso vieni iš labiausiai energiją taupančių spausdintuvų planetoje. Jie gali sutaupyti daugiau nei 72 proc. energijos išlaidų, lyginant su jų pirmtakais, kuriuose buvo naudojama „HP Auto-On/Auto-Off“ technologija. „HP LaserJet P1606dn“ suteikia vartotojams galimybę spausdinti ant abiejų lapo pusių, tokiu būdų taupydamas vartotojų pinigus ir iki 50 proc sumažindamas popieriaus sunaudojimą.