Mobiliojo ryšio vartotojai 2010 m. daugiausia kalbėjo „Tele2“ tinkle (0)
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ 2010 m. buvo didžiausią pokalbių minučių srautą aptarnaujanti mobiliojo ryšio operatorė Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, per tris praėjusių metų ketvirčius „Tele2“ tinkle vartotojai iš viso kalbėjo 2,03 mlrd. minučių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
RRT statistika atskleidžia, kad pastaraisiais metais vidutinė vartotojų pokalbių trukmė per mėnesį augo nuo 109 iki 133 minučių. Tuo tarpu „Tele2“ paslaugų kainos per praėjusius metus sumažėjo daugiau nei penktadaliu – 22 procentais.
„Akivaizdu, kad mūsų pasirinkimas toliau mažinti kainas paskatino vartotojus grįžti prie ankstesnių įpročių ir neriboti savo poreikių. Be to, pingančios paslaugos „Tele2“ padėjo pritraukti naujų klientų – gerokai išplėtėme tiek privačių, tiek verslo klientų ratą“, – komentavo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Mokančiųjų pagal sąskaitas „Tele2“ klientų pernai daugėjo net 9 proc. – jų skaičius 2010 m. viršijo 521 tūkst. „Tele2“ verslo klientų skaičius augo 2 proc. ir pasiekė 94,6 tūkstančius.
Numerio perkėlimo statistiniai duomenys rodo, kad 2006-2010 m. „Tele2“ pirmavo pagal bendrovės paslaugas pasirinkusių ir iš jos išėjusių klientų santykį. Vien per 2010 m. „Tele2“ pasirinko 18,8 tūkst. daugiau klientų nei iš jos išėjo.
Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės „RAIT“ pernai gruodį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. 47,9 proc. apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis, o pasirinkti šį operatorių kitiems rekomenduotų 62 proc. respondentų. Per 60 proc. apklaustųjų tvirtina, kad „Tele2“ siūloma paslaugų kaina – mažiausia.
„RAIT“ duomenimis, praėjusiais metais išaugo bendrovės užimama rinkos dalis visuose klientų segmentuose. Mokančių pagal sąskaitas „Tele2“ klientų rinkos dalis išaugo nuo 36,7 iki 42,5 proc., išankstinio mokėjimo paslauga besinaudojančių klientų rinkos dalis - nuo 52,8 iki 53,2 proc., o verslo klientų rinkos dalis – nuo 22,9 iki 29,9 proc. 2010 metais.
Mažėjant pokalbių kainoms ir augant klientų skaičiui bei vartojimui, „Tele2“ pernai stabilizavo finansinius rodiklius. Bendrovės pajamos metų gale viršijo 472 mln. litų, EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) pernai pasiekė daugiau kaip 162 mln. Lt, EBITDA marža - 34 procentus. Atmetus praėjusių metų pradžioje sumažinto skambučių užbaigimo mokesčio efektą, bendrovės pajamos nemažėjo.
„Tele2“ praėjusiais metais pripažinta produktyviausia Baltijos šalių IT ir telekomunikacijų sektoriaus bendrove. „Geidžiamiausio darbdavio 2010“ rinkimuose, organizuojamuose dienraščio „Verslo žinios“ ir karjeros portalo cv.lt, bendrovei atiteko pirmoji vieta tarp smulkiojo ir vidutinio verslo bendrovių.