2010 m. nešiojamųjų kompiuterių segmente didžiausia rinkos dalis teko „Asus“ (0)
Rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ duomenimis, 2010 m. populiariausias prekės ženklas nešiojamųjų kompiuterių kategorijoje Lietuvoje buvo „Asus“. Pernai metais šalyje parduota 19300 nešiojamųjų „Asus“ kompiuterių. Šiam prekės ženklui priklausanti rinkos dalies siekė 23,4 proc. Antroje vietoje liko „Dell“, kurio rinkos dalis sudarė 19 proc., trečioje - „Samsung“, užėmęs 12,5 proc. nešiojamųjų kompiuterių rinkos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Anot jo, pernai apie 15 proc. visų parduotų „Asus“ kompiuterių sudarė ypatingai lengvi bei mobilūs „Netbook“ serijos atstovai. Prognozuojama, kad šiemet jų pardavimai išliks panašiame lygyje, o užimamos rinkos dalies augimą paskatins neseniai kompanijos „Asus“ pristatytos naujovės – planšetiniai kompiuteriai.
Sausio mėn. pradžioje JAV vykusioje pasaulinėje IT parodoje „Consumer Electronic Show“ (CES) bendrovė „Asus“ pristatė net keturis naujus planšetinius kompiuterius - „Eee Pad Slider“, „Eee Pad Transformer“, „Eee Pad MeMO“ ir „Eee Slate“. „Eee Pad Slider“ ir „Eee Pad Transformer“ bus valdomi per lietimui jautrų ekraną, tačiau taip pat komplektuojami su specialia papildoma klaviatūra, kuri leis šiuos planšetinius kompiuterius nesunkiai paversti ypatingai mobiliais pilnaverčiais nešiojamaisiais kompiuteriais. Abiejuose gaminiuose bus įdiegta „Android“ operacinė sistema.
„Eee Pad MeMO“ pasižymės 7 colių skersmens lietimui jautriu ekranu ir patenkins tiek išmaniųjų telefonų, tiek nedidelių planšetinių kompiuterių vartotojų poreikius. Galiausiai „Eee Slate EP121“ bus galingiausias iš naujųjų „Asus“ pristatomų planšetinių kompiuterių. Jame bus įdiegtas naujos kartus „Intel Core i5“ procesorius. Jis taip pat komplektuojamas su papildoma klaviatūra, kas leis jį nesunkiai paversti pilnaverčiu nešiojamuoju kompiuteriu.