„Kanų liūtai“ atskleis, kaip prekių ženklai tampa neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi
(0)
58-ajame tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) šį birželį savo patirtimi ir įžvalgomis dalinsis pasauliniu mastu pripažinti kūrybos guru bei komunikacijos lyderiai. Festivalio svečiai šiais metais galės apsilankyti net 57-iuose seminaruose, 20-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo pamokose, reklamos peržiūrose, parodose bei apdovanojimų ceremonijose.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Šis prestižinis renginys birželio 19-25 dienomis į mažą miestelį Prancūzijoje, Kanus, sutrauks ryškiausius tarptautinio lygio pranešėjus, kurie naujai apibrėš kūrybiškumo bei komunikacijos sąvokas.
Festivalio metu patirties bus galima pasisemti iš žymiausių pasaulio marketingo, reklamos bei viešųjų ryšių profesionalų. „Coca-Cola” vadovai Jonathanas Mildenhallas ir Pio Schunkeris pasidalins, kaip „Coca-Cola”, pasitelkusi kūrybingą strategiją, tapo neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. „Twitter“generalinis direktorius Dickas Costolo kalbės apie naujausias tendencijas rinkodaroje bei kūrybingą technologijų taikymą. „Kanų liūtų“ dalyviai turės galimybę išgirsti ir vieną iš geosocialinio tinklo „Foursquare” įkūrėjų bei dabartinį generalinį direktorių Dennisą Crowley, dalyvausiantį diskusijoje apie naująją rinkodaros filosofiją. Lietuviams gerai žinomos konferencijos TED atstovai pakvies pasidalinti mintimis apie tai, kaip naujosios technologijos pakeitė kiekvieno mūsų asmeninį pasaulį. Savo patirtimi dalinis ir Chuckas Porteris bei Robas Reilly, pasaulinio garso kūrybininkai, susišlavę daugybę„Kanų liūtų” apdovanojimų ir dirbantys su tokiais prekių ženklais kaip „Microsoft”, „Coke Zero” bei „Kraft”.
Atskleisti netikėtus inovacijų paradoksus ir parodyti, kaip socialiniai aspektai veikia verslą bei gebėjimą generuoti efektyvias idėjas, žada Malcolmas Gladwellas, „The New Yorker” žurnalistas ir perkamiausių sąrašo viršūnėse nuolat atsiduriančių knygų autorius. Dalyvius provokuos bei kitaip į kūrybiškumą skatins pažvelgti ir dr. Edwardas de Bono, lietuviams žinomos knygos „Mąstyk kitaip“ autorius, laikomas vienu didžiausiu autoritetų kūrybiškumo bei inovacijų srityse.
„Kanų liūtuose” pasirodys irLietuvoje populiaraus filmo „Socialinis tinklas“ kūrėjai bei Marko Zuckerbergo vaidmenį atlikęs aktorius Jesse’as Eisenbergas. Piersas Morganas, „America’s Got Talent” vedėjas bei vienas iš žiuri narių, kalbės apie antrąjį televizijos aukso amžių. Pranešėjų gretas papildys punk muzikos žvaigždė Patti Smith beifestivalio„Sundance Film Festival” steigėjas, gavęs Oskarą už ilgamečius nuopelnus, Robertas Redfordas.
Festivalio metu taip pat bus galima išgirsti „Nestlé“ generalinį direktorių Paulą Bulcke, „Dreamworks” generalinį direktorių Jeffrey Katzenbergą, tarptautinės kompanijos, dirbančios su žymiausiais maisto, gėrimų, švaros bei higienos prekių ženklais, „Unilever” generalinį direktorių Paulą Polmaną. „R/GA” vadovas Bobas Greenbergas bei kūrybos vadovas Niujorke Barry Wacksmanas aptars, kokio verslo valdymo modelio agentūros turėtų siekti. Legendinės reklamos agentūros „Bartle Bogle Hegarty” įkūrėjai Nigelis Bogle ir seras Johnas Hegarty kalbės apie būdus, kaip skatinti prekės ženklo augimą. Pranešimus skaitys ir Ericas Baderis iš vienos lyderiaujančių media gentūrų „Initiative”, Robertas Winslowas iš pasaulinio garso komunikacijos agentūros „Fleishman-Hillard”, Andy Berndtas iš „Google Creative Lab”, bei daugybė kitų.
Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai" yra didžiausias tokio tipo renginys pasaulyje. Festivalio svečiai turi galimybę dalyvauti daugybėje seminarų bei kūrybinių dirbtuvių, apsilankyti įvairiose parodose bei reklamos peržiūrose. Kasmet daugiau nei 24 tūkst. darbų varžosi tarpusavyje dėl prestižinių apdovanojimų. Festivalio „Kanų liūtai" atstovas Lietuvoje – nemokamas laikraštis „15 min".