Naujajame TEO klientų aptarnavimo skyriuje – konsultacijos dėl perėjimo prie skaitmeninės televizijos (0)
Didžiausia Lietuvoje integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT, AB ketvirtadienį Vilniuje, verslo centre „Evita“ (Savanorių pr. 18), atidarė naują klientų aptarnavimo skyrių. Tai jau trečiasis toks skyrius sostinėje: vienas jų veikia Šeškinės mikrorajone esančiame verslo centre „Evolution“ (Ukmergės g. 223), kitas – prekybos centre „Akropolis“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Naujajame klientų aptarnavimo skyriuje, kaip ir visuose kituose, itin daug dėmesio ketinama skirti konsultacijoms dėl perėjimo prie skaitmeninės televizijos. Mat kitąmet Lietuvoje ketinama išjungti analoginį televizijos signalą ir pereiti prie skaitmeninės transliacijos. TEO konsultantai patars, kokie televizoriai tinkami skaitmeninei televizijai, kokios papildomos įrangos gali prireikti, supažindins su TEO teikiamų paslaugų galimybėmis. Į naująjį klientų aptarnavimo skyrių TEO investavo daugiau nei 1 milijoną litų.
Iš viso Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Utenoje, Mažeikiuose ir Tauragėje šiuo metu veikia 16 TEO klientų aptarnavimo skyrių. TEO Vilniaus regiono direktoriaus Gintaro Bilevičiaus teigimu, naujasis klientų aptarnavimo skyrius bus itin patogus sostinės Naujamiestyje ir aplinkiniuose mikrorajonuose gyvenantiems TEO klientams.
„Pastaruoju metu konsultantai sulaukia itin daug klausimų dėl kitąmet vyksiančio perėjimo prie skaitmeninės televizijos. Naujajame skyriuje galėsime ne tik atsakyti į juos, bet ir pademonstruoti jos privalumus bei galimybes įsidiegti ją savo namuose“, - teigė G. Bilevičius.
Naujajame skyriuje įrengti demonstraciniai skaitmeninės televizijos GALA ir šviesolaidinio interneto ZEBRA stendai, kur galima susipažinti su paslaugomis ir išbandyti jų galimybes. Skubantiesiems įrengtos greitojo aptarnavimo vietos. Savitarnos vietose klientai galės patys valdyti turimas paslaugas, išmokti naudotis internetine savitarnos sistema „Mano TEO“.