Nuo idėjos iki pelno: viskas apie internetinių parduotuvių kūrimą  ()

Prekyba internetu, ypatingai pandemijos metu, tampa vis populiaresniu būdu užsidirbti papildomų pajamų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Visai tikėtina, kad ne kartą esate apie tai galvoję ar planavę, bet nežinojote nuo ko pradėti - jei šiame sakinyje atpažinote save, skaitykite toliau.

Šiame straipsnyje apžvelgsime svarbiausius prekybos internetu aspektus, tokius kaip prekių parinkimas, tiekėjų paieška, marketingo strategijos ir internetinių parduotuvių kūrimas.

Prekių parinkimas

Be prekės nebus ir elektroninės parduotuvės, todėl pirmiausia turite nuspręsti, ką pardavinėsite. Štai du būdai, kaip galite tai padaryti:

  1. Rinkos analizės būdu surasti paklausią prekę, arba ją sukurti pačiam, jei turite tokias žinias ir galimybes.
  2. Surasti jau egzistuojančią prekę, ją patobulinti, ir naudoti efektyvesnes marketingo strategijas, nei dabartiniai jos prekeiviai.

Šiuo atveju susitelksime ties antru pasirinkimu. Naujiems prekybininkams šis pasirinkimas yra priimtinesnis, nes juo sumažinate galimą finansinę riziką. Taip pat antrojo pasirinkimo atveju jums nereikia atlikti tiek daug rinkos analizės, nes jau turite įrodymų, kad prekė paklausi.

Idealiu atveju pasirinksite prekybos nišą, su kuria jau esate susipažinę ir joje turite žinių bei patirties. Šiuo atveju jums bus lengviau pasiekti tikslinę auditoriją, nes ją pažinosite. Tai yra itin svarbu, nes jums teks rašyti tekstus elektroninei parduotuvei ir reklamoms, ir norint kad tie tekstai būtų kokybiški, jie turi rezonuoti su jūsų tiksline pirkėjų auditorija.

 

Išsirinkus prekes, turime rasti būdą, kaip gauti nuolatinį jų tiekimą.

Prekės tiekėjų paieška ir jų tiekimo sąlygos

Dauguma prekybininkų renkasi pardavinėti prekes su gamintojo prekės ženku, t.y., tapti gamintojo(-ų) distributoriumi. Šiuo atveju turėtumėte surasti prekės gamintojus ir su jais susisiekti tiesiogiai. Nesidrovėkite, dauguma gamintojų jus maloniai pakonsultuos ir atsakys į jums rūpimus klausimus.

Jeigu neturite pakankamo kapitalo įsigyti didelį prekių kiekį ir jų sandėliuoti, pasvarstykite apie galimybę prekes iš tiekėjo užsakyti tik tuomet, kai jos yra nuperkamos jūsų e. parduotuvėje. Jeigu jūsų internetinė parduotuvė veiks šiuo prekybos principu, konsultuodamiesi su tiekėju(-ais) užduokite klausimus šiomis temomis: prekių pristatymo terminai, distributoriaus nuolaida, mažmeninės prekybos kainodaros sąlygos, minimalus užsakomų prekių kiekis.

Suradus tinkamą prekę ir jos tiekėją, turite pateikti galimybę jūsų auditorijai ją pirkti internetu.

Internetinės parduotuvės kūrimas

 

Suradus tinkamą prekę ir jos tiekėją, prieinamas internetinės parduotuvės kūrimo žingsnis – tai pagrindinis jūsų darbo įrankis vykdant prekybą internetu.

Jeigu jūsų biudžetas yra iki 1000 EUR, geriausią rezultatą pasieksite elektroninę parduotuvę kurdami patys, naudodami nesudėtingai valdomas platformas kurios nereikalauja programavimo žinių, tokias kaip Shopify, Wix, arba Squarespace. Nors ir liksite pririšti prie fiksuotos mėnesinės įmokos ir turėsite ribotą internetinės parduotuvės funkcionalumą, šios platformos puikiai tinka smulkaus masto ar mėgėjiškai prekybai internetu.

Siekiant prekiauti internetu stambiu mastu ir didelėmis prekybos apimtimis, jums reikalingas individualus internetinių parduotuvių kūrimas, pritaikytas pagal jūsų prekinį ženklą ir prekybos profilį. Šio projekto įgyvendinimui reikėtų numatyti 2000 – 8000 EUR biudžetą, kurį jums padės įgyvendinti jūsų pasirinkta IT įmonė.

Kai turėsite viską - prekę, tiekėją, ir elektroninę parduotuvę. Kaip pritrauksite savo tikslinę auditoriją?

Marketingas

Sudarant ilgalaikę pardavimų strategiją, ko gero norėsite, kad jūsų internetinės parduotuvės pardavimai tolygiai kiltų. Šioje skiltyje apžvelgsime bazines skaitmeninio marketingo strategijas.

Lankytojų srauto sukūrimas

 

Pradedant prekybą internetu, dauguma atveju optimaliausi reklamos kanalai yra Facebook ir Instagram reklama, bei Google Ads. Šiais reklamos kanalais pasieksite plačią auditoriją, kuri jau domisi jūsų prekėmis, arba turi potencialo tapti jūsų pirkėjais. Reklamos atsiperkamumas tiesiogiai priklausys nuo jūsų marketingo įgūdžių ir patirties, todėl šiai sričiai patartina samdyti savo srities specialistus.

Lankytojų srauto pavertimas į pirkėjus

Retas lankytojas perka prekę iš pirmo apsilankymo. Įprastai lankytojas peržiūri prekę ir nusprendžia, kad ją įsigys vėliau, tačiau dažnai apie tai pamiršta ir į jūsų internetinę parduotuvę niekada nebegrįžta. Šiai problemai išspręsti naudojamas remarketingas – jeigu jūsų lankytojas peržiūrėjo vieną ar kelias prekes, nuo to momento internetu potencialiam pirkėjui tam tikrą laiką rodomos reklamos būtent su jo peržiūrėtomis prekėmis, taip lankytojui primenant, kad jis domėjosi šia preke. Ši marketingo strategija yra itin efektyvi ir plačiai naudojama, todėl ji tapo laikoma kaip bazinis marketingo elementas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(0)
(1)

Komentarai ()

Susijusios žymos: