Kaip gėlių pardavimus veikia technologijos? ()
Tobulėjančių technologijų atnešti pokyčiai palietė kone kiekvieną šiuolaikinį žmogų. Ne išimtis ir įvairių paslaugų teikėjai bei pardavėjai - komercija persiorientavo ir į elektroninę erdvę, kas stipriai pakeitė paslaugų teikimo ypatumus. Ne išimtis ir gėlių pardavimo bei pristatymo paslaugas teikiančios parduotuvės - būtent šiai nišai technologijų atneštus pokyčius ir pristatysime šiame straipsnyje.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tradicinis būdas įsigyti gėlių yra apsilankymas gėlių parduotuvėje. Visgi, technologijos suteikia galimybę gėlių pardavėjams plėsti savo verslą pasitelkiant e-komerciją. Vien Vilniuje galima rasti nemažai internetinių gėlių parduotuvių, tokių, kaip Gintaresgeles.lt. Ši virtuali gėlių parduotuvė suteikia galimybę įsigyti puokštes, gėlių dėžutes, miegančias rožes ir daugybę kitų floristinių produktų internetu. Užsakymai yra paruošiami bei išsiunčiami tiesiai pirkėjui arba gavėjui - įmanoma netgi užsisakyti pristatymo tiksliu laiku paslaugą.
E-komercija yra absoliutus perversmas pardavimų srityje. Kalbant apie gėlių parduotuves, įmanoma rasti netgi specialiai šiai nišai skirtų virtualių komercinės vadybos įrankių, padedančių sukurti elektronines parduotuves, jas prižiūrėti, atlikti pardavimų analizę, stebėti inventorių, jo turimą kiekį ir t.t. Šie įrankiai, kaip ir galimybė vykdyti pardavimus internetu, gerokai didina parduodamų gėlių kiekį - juk šitaip užsakyti gėles kartu su dovanomis bet kokiai progai daug paprasčiau.
Dar vienas stiprus technologijų suteikiamas pliusas gėlių pardavimo srityje yra socialinės medijos. Nors socialiniai tinklai jų atsiradimo pradžioje buvo daugiausia pritaikyti tik paprastiems vartotojams, dabar kone kiekvienas iš jų siūlo įvairias reklamines paslaugas ar net atskirus puslapius verslams. Tai itin pasitarnauja bendravimo su klientais srityje.
Ši jau įsitvirtinusi pardavimų nišos inovacija pagelbėja ne tik pritraukti daugiau klientų, tačiau ir padeda greitai bei efektyviai išspręsti daugelį pirkėjams kylančių problemų. Be to, socialinės medijos padeda gauti grįžtamąjį ryšį, kas yra fundamentalu siekiant tobulėjimo bei prisitaikymo prie vartotojų reikmių. Be jokios abejonės - nuolatinė komunikacija su klientais per įvairias technologijas yra neatskiriama šiuolaikinio verslo dalis, padedanti didinti pardavimų kiekį.
Apibendrinant, technologijos gėlių industriją veikia didžiąja dalimi tik į gerąją pusę. Socialinės medijos, elektroninės parduotuvės ir kiti virtualūs įrankiai padeda ne tik pritraukti daugiau klientų bei išsyk pateikti jiems visą galimą produktų asortimentą su kainomis, tačiau ir gelbsti įvairiose vadybinėse užduotyse, pavyzdžiui, padeda sekti turimo inventoriaus kiekį. Technologijų naudojimas neabejotinai didina gėlių pardavimus, ypatingai šiuo sudėtingu pandemijos laikotarpiu.
Kviečiame ir Jus užsakyti gėlių brangiems žmonėms į namus bei praskaidrinti jiems dieną!