„Lintel“: taksi automobilis atvyks greičiau iškvietus jį telefonu 118 (2)
Norintys sugaišti mažiau laiko taksi automobilio iškvietimui nuo šiol gali tai daryti skambindami populiariausiu Lietuvoje informacijos telefonu 118. Informacijos telefonu paslaugų lyderės Lietuvoje „Lintel“ ir bendrovės „Oryo“ teikiama paslauga leis sutrumpinti taksi užsakymo ir laukimo laiką.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
118 konsultantas pokalbio su klientu metu informaciją apie užsakymą perduos iš karto kelioms taksi įmonėms, tai leis joms greičiau atsiųsti laisvą automobilį.
Netrukus po skambučio klientas nemokama SMS žinute gaus informaciją apie tai, koks automobilis ir per kiek laiko atvyks. Iškviesti taksi telefonu 118 galima skambinant iš visų operatorių tinklų, skambutis kainuoja 1,5 lito už minutę.
Šiuo metu naujoji paslauga teikiama Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose, kur į bendrą informacinę sistemą jau įsijungė bendrovės, valdančios maždaug 300 taksi automobilių. Artimiausiu metu ketinama paslaugą pradėti teikti ir kituose šalies miestuose.
TEO LT, AB įmonių grupei priklausančios „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, informacijos telefonas 118 tapo nepakeičiamu skubiai prireikus patikimos informacijos. „Plečiame šios paslaugos galimybes siekdami suteikti reikalingą informaciją ir konkrečią pagalbą, susijusią su ieškoma informacija“, - sakė R. Šeris.
Jo teigimu, informacijos telefonu numeris 118 yra gerai žinomas, tarnybos konsultantai teikia paslaugas visą parą, todėl išsikviesti taksi yra ypač paprasta.
Bendra taksi iškvietimo paslauga buvo sukurta bendradarbiaujant su įmone „Oryo“, sukūrusia užsakymų priėmimą, apdorojimą ir perdavimą valdančią įrangą. Sistema leidžia taksi išsikviesti ir internete – www.etaksi.lt.
„Oryo“ direktoriaus ir projekto „eTAKSI“ idėjos autoriaus Andriaus Norkaičio teigimu, taksi paslaugas naujausių technologijų pagalba galės gerinti savo teikiamų paslaugų kokybę, veikti efektyviau ir aptarnauti daugiau klientų.
Projektas „eTAKSI“ nacionaliniame Verslo plano turnyre bei Vilniaus miesto savivaldybės konkurse „Verslauk“ buvo išrinktas inovatyviausiu. Jis taip pat buvo pristatytas televizijos projekto „Vertas milijono" finale.