Nebrangiu REVR moduliu vidaus degimo varikliu varomą automobilį galima greitai paversti hibridu (Video)  (6)

Аustralas studentas Alexanderis Burtonas šiais metais apdovanotas Dyson premija už sukurtą konversinį komplektą, kuriuo vidaus degimo varikliu varomas automobilis padaromas hibridiniu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

REVR komplektas gali tapti nebrangia alternatyva tokias pat paslaugas siūlantiems servisams. Vietoje maždaug $31 000 — tiek Australijoje vidutiniškai kainuoja mašinos su VDV perdarymas į hibridinį elektromobilį — tą patį galima atlikti su vos $3200.

REVR modulis — variklis su ašiniu magnetiniu srautu — plokščias, vandeniu aušinamas 50 kW galios motoras, įtaisomas tarp rato ir stabdžių disko. Jis sudarytas statoriaus, kuris prisukamas prie rato ašies ir sukimo momentą perduodančio rotoriaus. Dar reikės paprastos perėjimo plokštės, tinkamos konkrečiam automobilio modeliui. Visas montavimo procesas trunka 10 minučių ir jokių specialių įgūdžių tam nereikia, praneša New Atlas.

Akumuliatorius įtaisomas bagažinėje, vietoje atsarginio rato. Ten vietos užtenka 15 kWh baterijai, kuri, pasak Burtono užtikrina 100 km mieste, naudojantis rekuperaciniu stabdymu. Daugumai automobilių savininkų to pakanka. Akumuliatoriaus būsenai stebėti atskiro displėjaus nenumatyta — siekta maksimaliai supaprastinti konstrukciją. Diagnostiką galima atlikti programėle.

„Mūsų tikslas — apimti apie 20% populiariausių automobilių modelių, pradedant nuo didžiausių: Corolla, Accord, Civic. Mus domina populiarūs BMW modeliai. Mes parengėme vietinių autodirbtuvių personalą ir stebime, kaip jie įrengia prietaisą. REVR — sprendimas, kai daugiausiai reikia užsukti varžtus, minimaliai kišantis į automobilį“.
 
 

 

Pageidaujama komplekto montavimo su 15 kWh motoru kaina ~$3200. Tiesa, čia tuo atveju, jeigu gamyba bus masinė ir žaliavos atpigs. Teisinės pusės Burtonas kol kas nenagrinėjo — galbūt reikės kokių nors leidimų ir sertifikatų.

 
 

 

Liepos mėnesį beveik 25% visų naujų pasaulyje užregistruotų automobilių buvo su elektriniais motorais, tvirtina CleanTechnica. Tačiau atmetus hibridinius automobiliu, kurių negalima įkrauti iš tinklo, tai elektromobilių dalis bus 16% nuo bendro naujų automobilių pardavimų. Užregistruotų akumuliatorinių elektromobilių dalis pasiekė 11%.


hightech.plus




(8)
(2)
(6)

Komentarai (6)