Ateina Baltijos jūros gigantas. Grandiozinė žinia (Video)  ()

Kainuos 2,3 mlrd eurų.



© Pixabay (free to use) | Vairuotojai dalijasi: ką suprato tik tada, kai automobilis nesustojo

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Lenkijos teritorija netrukus išsiplės. Taip yra dėl konteinerių terminalo statybos Svinouiscyje. Investicijos metu bus sukurtas naujas kyšulys, vadinamas Pomeranija, užimsiantis 186 hektarų plotą.

Šis „naujas Lenkijos gabalėlis“ bus sukurtas iš gilinimo atliekų. Pomeranijos kyšulys atliks svarbią funkciją – užtikrins sausumos susisiekimą su planuojamu giliavandeniu konteinerių terminalu Svinouiscyje.

[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
6832 4

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 d. pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

Praėjusią savaitę buvo susitarta dėl uosto sausumos dalies projektinės dokumentacijos parengimo. Už šį projektą atsakinga Gdansko „PROJMORS Biuro Projektów Budownictwa Morskiego“ (Jūrų statybos projektavimo biuras), paaiškino infrastruktūros viceministras Arkadiuszas Marchewka.

 

„Išorinio uosto statyba Svinouiscyje yra svarbi investicija į Lenkijos jūrų ekonomiką. Pasirašėme sutartį dėl dalies terminalo projektinės dokumentacijos parengimo. Projekto dėka bus nutiesti geležinkelio bėgiai, keliai, automobilių stovėjimo aikštelės ir sanitarinių paslaugų pastatas. Šiais metais planuojame gauti statybos leidimą techniniam keliui, būtinam vykdant darbus“, – pranešė jis.

Tai dar ne viskas, nes investicijos taip pat apims dviračių tako ir kelio į paplūdimį tiesimą. Be to, konteinerių terminalui bus modernizuota Nadodržankos geležinkelio linija, jungianti Vroclavą su Svinouisciu. Tai leis šia linija važiuoti iki 750 metrų ilgio traukiniams.

 

„Pakeitus bangolaužį į integruotą formą, bus galima panaudoti gilinimo atliekas molui ir bangolaužiui sukurti, taip suformuojant naują pusiasalį. Šis projektas yra ekologiškas, orientuotas į ateitį ir vizionieriškas“, – aiškino Uostų direkcija.

Tikimasi, kad investicijos į Svinouiscį kainuos daugiau nei 10 mlrd. PLN (2,3 mlrd. eurų). Jis skirtas aptarnauti didžiausius į Baltijos jūrą įplaukiančius vandenynų laivus. Šio tipo laivų ilgis gali siekti iki 400 metrų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(26)
(2)
(24)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()