„Bugatti“ ir „Koenigsegg“ nupūtė amerikietiškas vėjas – „SSC Tuatara“ tapo greičiausiu serijinės gamybos automobiliu pasaulyje (Video)  (10)

Praeitais metais „Bugatti Chiron Super Sport 300+“ uždaroje trasoje pasiekė 490,48 km/val. greitį ir pasaulis trumpam sustojo - naujas rekordas? Na, taip, bet jis nebuvo oficialus. O štai šių metų spalio 10 dieną amerikietiškas „SSC Tuatara“ pasiekė kur kas didesnį greitį ir tai padarė pagal visas taisykles. Jokių ginčų - tai yra greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Bugatti Chiron Super Sport 300+“ rekordas nebuvo užfiksuotas, nes tai buvo tik beveik gamybai paruoštas prototipas. Be to, „Bugatti“ oficialaus rekordo ir nesiekė - nebuvo laikomasi visų reikalavimų. Oficialiai rekordas vis dar priklausė „Koenigsegg Agera RS“, kuris 2017 metais pasiekė 447,19 km/val. greitį.

Atrodo, kad dėl šio rekordo visada varžėsi „Koenigsegg“ ir „Bugatti“, tačiau tarp jų buvo ir dar vienas varžovas - amerikiečių SSC. 2007 metais greičiausiu serijinės gamybos automobiliu tapo „SSC Ultimate Aero TT“ - pasiekdamas 412,28 km/val. greitį jis tuomet sulaužė „Bugatti Veyron EB 16.4“ rekordą. Ir dabar SSC sugrįžta į greičiausiųjų viršūnes.

SSC - tai dar 1998 metais įkurtas hiperautomobilių gamintojas, tikras „Koenigsegg“, „Bugatti“, „Pagani“ ir panašių automobilių konkurentas. Tiesa, SSC yra geriau žinomas Šiaurės Amerikoje. Nors dabar bus žinomas visame pasaulyje.

 

„SSC Tuatara“ ką tik, spalio 10 dieną, į šipulius sudaužė serijinės gamybos automobilių rekordą - maždaug 11 km greitkelio atkarpoje netoli Las Vegaso automobilis pasiekė 532,93 km/val. greitį.

„SSC Tuatara“ - tai hiperautomobilis su 5,9 litrų V8 varikliu su dviem turbokompresoriais. 1750 AG išvystanti jėgainė per 7 laipsnių transmisiją suka tik galinius automobilio ratus. Anglies pluošto konstrukcija užtikrina itin žemą svorį - automobilis sveria mažiau nei 1,3 t.

„SSC Tuatara“ yra ne tik nepaprastai galingas, bet ir nepaprastai aptakus automobilis - jo aerodinaminis koeficientas siekia tik 0,279 - jis yra aptakesnis už visus savo konkurentus. Ir yra nepaprastai stabilus.

Rekordas buvo užfiksuotas pagal visas taisykles. GPS įranga, sekanti automobilio greitį, vienu metu buvo prisijungusi prie 15 palydovų. Lenktynininko Oliverio Webbo vairuojamas „SSC Tuatara“ tą pačią atkarpą įveikė du kartus - po kartą abejomis kryptimis. Kartą automobilis pasiekė 484,53 km/val. greitį, kartą - 532,93 km/val. Oficialus rekordas - 508,73 km/val.

 

Ir tai yra tikras serijinės gamybos automobilis - SSC ketina pagaminti iki 100 „Tuatara“  automobilių. Rekordas buvo pasiektas be jokių triukų - be specialaus kuro, padangų ar modifikuoto automobilio. Teoriškai, jei „SSC Tuatara“ pirkėjai nusipirks ir specialiai tam pritaikytą trasą (ar uždarys ilgą greitkelio atkarpą) ir jie galės pakartoti tokį greičio bandymą.

Kamuolys „Koenigsegg“ aikštės pusėje? Na, galbūt. Tik hiperautomobilių pasaulis keičiasi ir maksimalaus greičio rekordai nebėra tokie patrauklūs. „Bugatti“ jau kaip ir atsisakė siekti 500 km/val. Galbūt „SSC Tuatara“ rekordas atgaivins tas ambicijas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(47)
(4)
(43)

Komentarai (10)