„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas (Video)  ()

Chrisas Harrisas - vienas iš garsiausių ir geriausių automobilių žurnalistų, šiuo metu vedantis pramoginę laidą „Aukščiausia Pavara“. Harrisas yra lenktynininkas, puikus vairuotojas, turintis labai gerą supratimą apie automobilio judėjimą, sukibimą ir jo ribas. Tačiau jo rekordas ilgai nesilaikė.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rekordo bandymui „Porsche“ paruošė specialų „Taycan“ modelį - tik galiniais ratais varomą automobilį. Tokie automobiliai jau parduodami Kinijoje. Bandymas vyko vandeniu laistomame 200 metrų ilgio žiede, viską fiksavo Gineso rekordų knygos atstovai.

Taisyklės buvo pakankamai paprastos. „Taycan“ turėjo slysti šonu, niekada neišsitiesindamas ir visiškai neapsisukdamas. Bet koks išsitiesinimas, fiksuojamas ne tik stebėtojų akimis, bet ir specialia įranga, automatiškai nutraukia bandymą. Norint pagerinti prieš tai galiojusį rekordą, teko apsukti bent 16 ratų.

Pirmasis už „Taycan“ vairo sėdo Chrisas Harrisas. Jis greitai perprato „Taycan“ drifto subtilybes. Šis sportinis automobilis yra pakankamai galingas palaikyti slydimą, tačiau tikslas čia buvo ne kuo didesnis kampas, o kuo ilgesnis slydimas. Taigi, reikėjo pagalvoti ir apie baterijų resursus. Slysti automobilis buvo provokuojamas labiau vairo judesiais, o ne akceleratoriumi.

 

Nors Harrisas sulaukė „Porsche“ vairuotojų komplimentų, jis susidūrė su viena problema - dezorientacija. Mažas žiedas, blizganti trasa ir sukimasis viena kryptimi neleido Harrisui susikaupti. Visgi, rekordą jis pagerino, bet tik trumpam.

Harrisas įveikė 19 ratų ir iš karto buvo pasveikintas. Nors jautėsi prastai, jis atrodė laimingas savo laikinu rekordu.

Kodėl laikinu? Nes tuomet už vairo sėdo instruktorius Dennisas Retera. Ir jis neišlipo tol, kol neišsikrovė „Taycan“ baterijos.

Per 55 minutes „Taycan“ slydo net 210 ratų - kiek daugiau nei 42 km. Vidutinis automobilio greitis rekordinio bandymo metu buvo 46 km/val. „Taycan“ laikėsi stabiliai ir, jei ne išsekusios baterijos, tikriausiai būtų galėjęs įveikti dar kelis ratus. Ir vairuotojas, atrodo, nesijautė taip prastai kaip Harrisas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(6)
(0)
(6)

Komentarai ()