JAV televizijų krizė gilėja, reklamos doleriai tolsta (0)
Gal jie sode skaito laikraščius, o gal virtuvėje plauna indus? O gal tiesiog išbėgę į krepšinio treniruotę? Panašius klausimus sau pastaruoju metu kasdien uždavinėja didžiausių JAV TV stočių vadovai, kurių vadovaujamų televizijų reitingai lyg eržilai šuoliuoja žemyn.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Dienraštis „The Boston Herald“ primena apie tai, kad prie pabaigos artėja blogiausias pastarųjų metų pavasaris visoms didžiosioms JAV TV stotims. Nenumaldomai ateina laikas, kai jų vadovai turės pristatyti reitingus ne tik investuotojams, tačiau ir reklamos davėjams, kurie vis labiau raukosi mokėdami gigantiškas sumas už reklamą eteryje.
Pasak dienraščio, amerikiečiai vis dažniau yra linkę TV programas įsirašyti, kad jas galėtų peržiūrėti jiems tinkamu metu praleisdami reklamas. Taip pat ne paslaptis, kad sėdėjimą priešais TV ekraną daug kam jau seniai yra pakeitęs internetas.
Tai puikiai įrodo faktai, kad balandžio mėnesį NBC televizija užfiksavo prasčiausius savaitės reitingus per pastaruosius 20 metų. Dar daugiau – jau kitą savaitę NBC reitingai dar labiau nukrito padengdami vadovų plaukus žilų plaukų kupetomis ir nutolindami viliojančiai šlamančius reklamos dolerius.
O kaip Lietuvoje? Turbūt taip stirpiai to televizijos dar nejunta, tačiau panaši grėsmė tikrai yra. Vis daugiau jaunų žmonių renkasi internetą, o kur dar Teo siūloma skaitmeninė televizija, kurios žiūrovas reklamų metu gali tiesiog žaisti žaidimus?
Šaltiniai: