Nuotraukos iš Graikijos miesto Patras (kiti sutinkami pavadinimai - Patra, Patrai). Nuotraukos darytos 2006 metais liepos viduryje. Nuvykti į šį miestą galima tiek automobiliu, laivu ar lėktuvu. Tai puiki vieta pradėti kelionę tiems, kurie nori pasižvalgyti po visą Graikiją ir aplankyti visame pasaulyje žinomus istorinius monumentus: Olimpiją - Olimpinių Žaidynių gimtinę (115 km), Delfus - įžymiausią senovės pasaulio orakulą ir žemės centrą (118 km), Mikėnus (175 km), karaliaus Agamemnono valdas, kurie taip pat žinomi iš Homero poemų "aukso miesto" pavadinimu, bei šalies sostinę - Atėnus (apie 200 km). Jis įžymus tuo, kad kad tai yra Šventojo Andriaus miestas; miestas, kuriame buvo sukurta Achajų lyga - tolima Europos Sąjungos pirmtakė; taip pat miestas yra 2006 metų Europos kultūros sostinė.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Sudomino?
Užpildyk šią anketą!
Kelio ženklai Graikijoje stovi iš pirmo žvilgsnio tik tam, kad stovėtų - į juos dėmesį kreipia nebent tik turistai. Vietinė policija atsižvelgia į ženklus tik įvykus avarijai, nustatant avarijos kaltininką.
Dar vienas graikų dekoravimo sugebėjimų pavyzdys - ornamentas, sudėliotas iš grindinio akmenų.
Graikijoje įprastas vaizdas - kur bebūtum, tave supa kalnai.
Civilizacijos pažanga. "Pažanga" perkeltine prasme - nuotėkų vamzdis, pridengtas suskaldytu grindinio ornamentu.
Pušys nuo lietuviškų skiriasi nežymiai - spygliai ilgesni, o medžiai žemesni.
Tai yra ilgiausias pasaulyje lynais sutvirtintas tiltas (angl. cable, cable stayed bridge) pasaulyje, ilgis 2250 metrų. Tiltas baigtas statyti 2004 metais ir sėkmingai sujungė pietinę ir šiaurinę Graikijos dalis, atskirtas Korintijos įlanka. Iki to laiko tiltas nebuvo statomas dėl didelio įlankos gylio ir nemažo seisminio aktyvumo šiame regione. Iki tilto pastatymo įlanką buvo galima apvažiuoti (priklausomai nuo reikiamos vietos nuo 200 iki 300 km kelio) arba 20 minučių keltis su jūrų keltu.
Jonijos jūra yra pietinėje Europoje. Tai Viduržemio jūros dalis, esanti tarp Graikijos ir pietinės Italijos. Su Adrijos jūra susijungia Otranto sąsiauriu. Pagrindinės įlankos - Taranto ir Korinto. Rytiniame jūros pakraštyje yra salų grupė - Jonijos salos. Pagrindiniai uostai: Kerkyra, Patras, Katanija ir Tarantas.
Tiltas suprojektuotas taip, kad atlaikytų susidūrimą su 180000 tonų tanklaiviu, 250 km per valanda vėjo greitį ir virš 7 balų pagal Richterio skalę žemės drebėjimus.
Patras mieste viešbutį apsistojimui liepos mėnesį rasti gan lengva. Didžiausio turistų antplūdžio šio regiono šalys paprastai tikisi rugpjūčio mėnesį.
Karštą dieną (Graikijoje vasarą beveik visos dienos tokios) dažnai galima girdėti, kaip pokši išsiskleidžiantys kankorėžiai.
Iš pažiūros nepanašu kad laivas būtų plaukiojantis. Bet kuriuo atveju, tokio senumo laivų Patras nėra daug.
Vienas iš labiausiai krentančių dekoracinių elementų Graikijoje yra mozaikų panaudojimas - jos naudojamos ne tik pastatų langams dekoruoti, bet ir bet kokioms kitoms konstrukcijoms papuošti.
Pušies kankorėžis iš arti
Viešbučio "Hotel Delfini" vaizdas esant maždaug 10 metrų atstumu nuo jūros.
Nuotraukoje matosi tipinė regiono augmenija. Tolimesniame plane galima matyti Korintijos įlanką ir priešingame krante (Graikijos šiaurės vakarinėje dalyje) stūksančius kalnus.
Jonijos jūroje nenutrūkstamai kursuoja keltai; keleiviai gali keltais nukeliauti į kitus Graikijos miestus bei Italiją.
Kalnų vaizdas miesto skersgatvyje.
Automobilių stovėjimo aikštelė jūros pakrantėje. Mokestis už stovėjimą nerenkamas. Laisvą vietą galima rasti bet kada.
Greičiausiai patekti į Patras galima oro transportu, tik reikia susitaikyti su tuo, kad lektuvas nusileidžia apie 40km nuo miesto, Araxos aerouoste. Aerouostas yra nedidelis, mažesnis už Kauno, nors lektuvų tikriausiai atskrenda daugiau nei Kaune; nuotraukoje matomas pastatas ir apima visą keleivių priėmimo/išleidimo infrastruktūrą. Nuotraukos dešinėje pusėje lange atsispindi aviakompanijos Hapagfly logotipas.
Balandžiai Patras mieste yra dažniausiai pasitaikantys paukščiai. Nuotraukoje balandis tupi ant stulpo, naudojamo sujungti elektros energijos tiekimo linijoms.
Dekoruoti rutuliai, kurie ne tik gražiai atrodo, bet ir neleidžia mašinoms įvažiuoti į pėsčiųjų tako zoną.
Nuotraukoje parodyti didesnieji pagrindinės Patras gatvės viešbučiai. Kairėje esančio viešbučio balkonai nudažyti anglimi (ar kažkuo panašiu) - žiūrint iš arčiau viešbutis atrodo tarsi po gaisro. Bendrą vaizdą labai gerai pakoreguoja dekoratyvinis sienų apželdinimas įvairiais augalais.
Palmės vaisiai
Viena iš nedaugelio vietų pakrantėje, kur galima rasti pavėsį. Be apsauginio kremo saulėje ilgiau būti ypač nerekomenduojama!
"Vartai į jūrą". Trys arkos einant link uosto. Vartų dešinėje pusėje stovi jūrų keltas.
Patras uosto dalis, skirta mažesniems, dažniausiai privatiems laivams.
Nuotraukoje kalnai tik atrodo esantys arti - iš tikrųjų iki jų keletas kilometrų...
Palmės su nudžiūvusiomis apatanėmis šakomis pagrindinėje miesto gatvėje.
Pagrindinė Patras gatvė eina lygiagrečiai jūros krantui
Įėjimas į vieną iš daugybės Patras viešbučių.
Laikrodis ir termometras, sumontuoti ant to paties stulpo. Termometras rodo temperatūrą vidudienį, liepos viduryje. Vietiniams tai tikrai ne pati karščiausia diena...
Labiausiai tikėtina, kad ši vieta buvo suplanuota vandens šaltiniui, tik panašu, kad vanduo niekada nebuvo atvestas iki šios vietos.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
Komentarai