Muskas prisidirbo. Didžiausios kompanijos atsisako reklamuotis „X“. Kas vyksta  ()

Didžiosios bendrovės, įskaitant „Apple“, „Disney“, „Comcast“, „Lionsgate“ ir „Paramount Global“, paskelbė apie savo ketinimą nebepirkti reklamos platformoje X.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kaip rašo „The Washington Post“, toks sprendimas buvo priimtas po skandalų, susijusių su antisemitizmu. Pastebima, kad būtent išaugęs antisemitizmas platformoje X paskatino daug reklamuotųjų palikti socialinį tinklą.

„Apple“ pasitraukė iš reklamos platformoje, o tai ypač didelis nuostolis X, nes technologijų milžinė 2022 m. pirmąjį ketvirtį E. Musko socialiniam tinklui uždirbo 50 mln. dolerių.

„Disney“, „Comcast“, „Lionsgate“ ir „Paramount“ atstovai patvirtino, kad sustabdė reklamą platformoje.

„Media Matters for America“ ataskaitoje nustatyta, kad platformoje buvo rodomi pagrindinių prekių ženklų, tokių kaip „Apple“, skelbimai kartu su antisemitiniu turiniu, pvz., memais, vaizduojančiais nacizmą kaip dvasinį pabudimą, ir įkvepiančias Adolfo Hitlerio citatas.

Po ataskaitos paskelbimo IBM pareiškė, kad nustos reklamuotis X. Savo pareiškime technologijų bendrovė teigė, kad ji „netoleruoja neapykantos kalbos ir diskriminacijos“.

Kaip teigiama medžiagoje, pats Elonas Muskas sukėlė pasipiktinimą, palaikydamas antisemitinius pareiškimus skleidusio vartotojo tvytą. Savo komentare E. Muskas rašė, kad vartotojas „pasakė absoliučią tiesą“. Vartotojo įraše teigiama, kad žydai skleidžia neapykantą baltiesiems žmonėms ir nori užpildyti šalį ne baltaodžiais, kad išstumtų baltuosius.

 

2023 metų rugsėjį buvo pranešta, kad Elonas Muskas planuoja padaryti socialinį tinklą X mokamą. 2023 m. rugsėjį platformoje buvo 550 milijonų aktyvių vartotojų, kurie kasdien sukuria 100–200 milijonų pranešimų.

Milijardierius teigė, kad perėjimas prie mėnesinių mokėjimų už X naudojimą yra vienintelis būdas išspręsti įrašų robotų problemą. Tačiau naujovės konkrečios sumos ir įvedimo laiko verslininkas neįvardijo.

„X“ prenumeratos programa (anksčiau „Twitter Blue“) dabar vadinama „X Blue“ dėl E. Musko prekės ženklo pakeitimo. Tai kainuoja nuo 8 USD per mėnesį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(14)
(1)
(13)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()