„13.30. 15.30.“ Smogė Lietuvai  ()

„Bendrovė atsiprašo.“


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kibernetinę ataką penktadienį patyrusi finansinių technologijų įmonė „Paysera“ šeštadienį pranešė atkūrusi paslaugų veikimą.

„Bendrovė atsiprašo klientų ir e.komercijos pirkėjų, kurie patyrė nepatogumų. DDoS ataka apsunkino paslaugų pasiekiamumą ir sulėtino sistemų veikimą, tačiau neturėjo įtakos klientų duomenų ar lėšų saugumui“, – rašoma pranešime.

[EU+Kuponai] Pasaulinė premjera. Aukščiausios klasės monitoriai žaidimams, pramogoms ir darbui. Ribotas kiekis (Video)
8831 1

Pasaulinė premjera!

Nuolaidų kuponai

Iš Europos sandėlių

Iki 2 metų garantijos

1) „KTC A32Q7 Pro“ - portabilus Android 4K ekranas

2) „KTC H27S25E“ - 27 colių, 2K, 240Hz lenktas žaidimų monitorius

3) „KTC Q24T09“ - 24 colių, QHD, 180Hz žaidimų monitorius

4) „KTC H27P22S“ - 27 colių, 4K, 160Hz žaidimų monitorius

Išsamiau

Pasak bendrovės, DDoS (paskirstyto paslaugų trikdymo) ataka prieš „Paysera“ prasidėjo penktadienį apie 13.30 valandą. Didžiąją dalį sutrikimų bendrovė išsprendė penktadienį apie 15.30 val., o likusius trikdžius iki vidurnakčio.

DDoS ataka – tai didelis skaičius užklausų, nukreiptų į interneto svetaines, siekiant perkrauti palaikančias sistemas.

 

„Paysera“ tokią pat ataką patyrė ir praėjusią savaitę, tuomet paslaugas ji pradėjo atkurti laipsniškai, praėjus dviem valandoms nuo atakos. Apie visiškai atnaujintą veiklą įmonė pranešė kitą dieną.

Tąkart „Payseros“ generalinis direktorius Marijus Plančiūnas teigė, kad tai nebuvo primityvi, o gana protingai suplanuota ataka.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: BNS
(6)
(9)
(-3)
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama

Komentarai ()

Susijusios žymos: