„BMW stogas ir Briuselio reikalavimai.“ Kas keisis? ()
Ruošiasi priimti.

© Pixabay (free to use) | https://pixabay.com/photos/car-back-light-vehicle-tail-light-1859759/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Briuselyje ruošiamasi priimti naujus automobilių projektavimo ir perdirbimo reikalavimus. Tai atsilieps ir ne pačius geriausius laikus išgyvenančiai Europos automobilių pramonei, ir eiliniams vairuotojams bei tam tikram verslui Lietuvoje. Kaip sako kai kurie pramonės atstovai, tai – tarsi „BMW stogas ir Briuselio reikalavimai“ viename: ES ruošia griežčiausius automobilių reguliavimus per pastarąjį dešimtmetį.
Jie numato, kad gamintojai turės kurti lengviau išardomus automobilius, naudoti daugiau perdirbtų medžiagų, o bent 25 proc. plastiko kiekviename naujame automobilyje turės būti iš antrinio panaudojimo.
|
Šios taisyklės, kaip teigia europarlamentaras Paulius Saudargas, leis sumažinti taršą ir išsaugoti svarbias žaliavas ES viduje, bet kartu padidins atsakomybę automobilių gamintojams ir pakeis verslo sąlygas Lietuvoje – ypač automobilių ardymo ir atliekų tvarkymo įmonėms. Gamintojai tuo tarpu baiminasi didesnių kaštų ir naujų automobilių brangimo, nors ES skaičiuoja, kad kaina vidutiniškai išaugs apie 70 eurų.
Derybos dėl naujų taisyklių turėtų būti baigtos iki metų pabaigos, o reglamentas įsigaliotų kitais metais.
Daugiau apie tais skaitykite LRT čia.