„Wowtto“ įsibėgėja visu gražumu: papildomo uždarbio norintys lietuviai savo automobilius jau apklijavo, sekantis žingsnis - Anglija  (1)

Reklaminių lipdukų ant automobilių paslaugą verslui ir uždarbio galimybes vairuotojams siūlanti bendrovė „Wowtto“ žengia į Anglijos rinką. Plėtrą užsienyje paskatino sėkmingas pirmasis aktyvios veiklos pusmetis Lietuvoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Daugiau kaip 8 tūkst. vairuotojų ir per tuziną verslo klientų šiuo metu vienijanti bei daugiau kaip 60 tūkst. Eur pajamų trečią šių metų ketvirtį Lietuvoje pasiekusi „Wowtto“ nuo lapkričio 17 d. pradeda veiklą Jungtinėje Karalystėje. Reklamos ant vietos gyventojų vairuojamų automobilių paslaugas „Wowtto“ nuo šiol siūlo 6 Anglijos miestų –  Česterio, Bato, Gildfordo, Stiveneidžo, Ročesterio ir Leveso –  įmonėms.

Daumantas Mikučionis, „Wowtto“ tarptautinių operacijų ir pardavimų vadovas, pasakoja, kad šiandienos plėtrai užsienyje bendrovę paskatino geri pirmieji rezultatai Lietuvoje.

„Vairuotojai vertina galimybę gauti 25 Eur per mėnesį vien už automobilio turėjimą. Jiems tereikia ant automobilių užsiklijuoti mūsų atsiunčiamus lipdukus ir kelionių metu būti įsijungusiems „Wowtto“ programėlę. Savo ruožtu verslui galime pasiūlyti efektyvumą ir matomumą. Mūsų reklama yra naujoviška, pastebima, judanti po visą miestą. Galime tiksliai analizuoti kampanijos duomenis. Be to, mūsų vairuotojai į kampaniją įtraukia ne tik praeivius, bet ir savo šeimą, draugus, pažįstamus“, –  kalba D. Mikučionis. 

Tarp „Wowtto“ verslo klientų Lietuvoje yra tokios kompanijos kaip „Neste“, „Laisvalaikio dovanos“, „General Financing“ ar „Citadele Bankas AB“, dalis jų jau tapo nuolatiniais „Wowtto“ klientais. „Lietuvos draudimo“ apklausos duomenimis, mėnesį po Klaipėdą važinėjantys 100 automobilių lėmė tai, kad kampaniją bent kartą matė 63% gyventojų. Bendrovė paslaugas teikia didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

Anglijoje „Wowtto“ veiklą pradeda nuo palyginti nedidelių, 20-100 tūkst. gyventojų turinčių miestų. Pasak D. Mikučionio, jiems mažiau dėmesio skiria didieji lauko reklamos tinklai, be to, juose stipresnis bendruomenės jausmas.

„Juk siūlome ne reklamą ant stulpų, o ant tikrų vietinių gyventojų automobilių. Verslas su mumis gauna ne tik matomumą, bet ir žmogišką vairuotojo prisilietimą, tarsi tylią prekės ženklo rekomendaciją“, –  tvirtina „Wowtto“ vienas iš įkūrėjų.

„Wowtto“ šiuo metu dirba ar konsultuoja apie 17 žmonių –  pardavimų, procesų, naudotojo patirties ir kitų sričių profesionalai. Įmonę 2015 m. įsteigė Laurynas Jokubaitis, Danijos reklamos tinklo „Adform“ ilgametis produktų bei technologijų vadovas Andrej Ruckij ir naujų verslų kūrejas Daumantas Mikučionis. Su bendrove taip pat dirba skaitmeninių ekranų technologijų mokslų daktaras Wallen Mphepo.

2015 m. pradžioje įsteigta „Wowtto“ iki šiol yra prisitraukusi 270 tūkst. Eur investicijų iš Lietuvos verslo angelų –  „Vinted“ vieno įkūrėjų Justo Janausko, „Blue Bridge“ grupės įkūrėjo Zbignevo Gulbinovičiaus ir investuotojo Roko Tamošiūno. Ateityje „Wowtto“ planuoja pasiūlyti naujų skaitmeninės lauko reklamos inovacijų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(17)
(8)
(9)

Komentarai (1)