Naujas sezono hitas: el. dviratis su iki 125 km įkrova, 570W galia, superpatvarumas, valdymas per APP (Foto, „Eleglide M2“ apžvalga) ()
„Eleglide M2“ mane nustebino labai maloniai. Su viena įkrova įmanoma pasiekti iki 125 km nuvažiuojamą atstumą! Plius, 570W galios motoras dirba sklandžiai, o gamyklinį greičio ribotuvą galite kilstelėti nuo 25km/h iki 32km/h. Štai kokie mano įspūdžiai apie naujausią Eleglide flagmaną M2 - ir kodėl juo esu absoliučiai patenkintas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rekordinė kaina!
|
„ELEGLIDE M2“ |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
„Eleglide M2“ pristatymas: Neįtikėtinai greitai, iki pat durų, ir 370 EUR pigiau nei Lietuvoje
Ką ir besakyti - pilna pakuotė šiek tiek sveria (27,5 kg), tad norint panešti dėžę, reikėtų vyriškos rankos.
Tačiau kurjeris šį daiktą pristatė iki pat durų, tad niekuo rūpintis nereikėjo.
Kaip matote, dėžė be jokių išorinių pažeidimų. Net jei būtų koks kartono įdrėskimas, viduje visos dviračio dalys yra apkamšytos gausiais sluoksiais minkšto polistirolo ir apsauginės plėvelės. Jokių šansų kam nors pasižeisti.
Dviratis viduje supakuotas ganėtinai tvirtai, tad ištraukti jį būtų paprasčiausia išardžius visą dežę.
Bet kuriuo atveju, išpakavimo metu saugokitės metalinių kabių su kuriomis yra susegtas dėžės dangtis - tos kabės gan aštrios.
„Eleglide M2“ išpakavimas po pristatymo ir surinkimas
Dviratis iš gamyklos atkeliauja 85% surinktas - pirkėjui belieka savarankiškai užbaigti likusius 15%.
Elektrinio dviračio „Eleglide M2“ surinkimo procesą glaustai galite pamatyti šiame video:
Na o žemiau aprašysiu savo paties įspūdžius ir komentarus apie galbūt nežymiai sudėtingesnes vietas, tiesiog kuriomis teko žvilgtelėti į instrukciją.
Kaip matote iš nuotraukų, visi jautresni komponentai ir dalys yra padengti apsauginėmis įpakavimo medžiagomis.
Pačioje pradžioje įspūdis kiek gąsdinantis, bet to išsigąsti nevertėtų. Viskas atrodo padrika, tačiau išties pritvirtinti tereikia vos tris stambius komponentus: vairą, priekinį ratą, ir sėdynę.
Surinkimui rezervuokite apie 2 valandas laiko. Surinkdamas „Eleglide M2“ antrą kartą, spėju kad viską pabaigčiau per pusvalandį.
Visi reikiami įrankiai, reikalingi surinkti „Eleglide M2“, yra pakuotės viduje. Jums nereikia rūpintis jokiais kitais įrankiais.
Pirmas etapas - vairo ašį pasidėkite stabiliai ant kėdės ar panašaus aukštesnio paviršiaus. Ir pirmiausia prisukite vairą.
Šis etapas kiek ilgiau trunkantis, nes tiesiog reikia atsukti ir prisukti keturis varžtus, matysite žemiau esančioje foto. Vairą įstatykite per vidurį, ir tvirtai prisukite šiuos varžtus. Vėliau, jei reikės pasireguliuoti vairą, tą padaryti galėsite bet kuriuo metu.
Toliau - matysite, priekinėje šakėje yra štai toks įkištas varžtas. Jis čia tik tam, kad sutvirtintų konstrukciją, kol nėra priekinio rato. Tą plastmasinę plokštelę taip pat ištraukite, nes ten statysis priekinių stabdžių diskas.
Priekinis ratas turi uždėtas štai tokias plastmases - jas nuimkite, čia taip pat yra apsauginės detalės kurių vėliau nereikės.
Pats ratas jau yra pilnai surinktas, ir stabdžių diskas taip pat prisuktas. Tereikia tik paimti visą ratą ir, įstačius į priekinę šakę, tvirtai priveržti.
Įstatydami priekinį ratą, apsiverskite „Eleglide M2“ dviratį aukštyn ratais. Tikrai bus lengviau.
Įstatymo metu veržlės ir poveržlės išsidėsto štai taip, kaip parodyta žemiau esančioje foto:
Bet kitaip perstūmę poveržles, rato tiesiog neįstatysite. Nebent panaudotumėt jėgą - ko tikrai nerekomenduoju daryti, nereikia čia jokios jėgos - ratas įsistato visiškai laisvai. Tik priverždami, prisukite jį tvirtai.
Pedalų montavimas - nėra ką galvoti. Priklijuoti net lipdukai su užrašais, kuris pedalas kurioje pusėje turi būti. Jei plėveles jau spėjote nulupti, tos raidės dar kartą yra suformuotos pačio pedalo plastmasėje.
Sukant pedalus, irgi reikės šiek tiek kantrybės. Iš pradžių man pasirodė, kad pedalo ašis galėtų suktis laisviau, bet čia tik primas įspūdis. Važinėjant su „Eleglide M2“, viskas veikia absoliučiai gerai ir laisvai.
„Eleglide M2“ sėdynės montavimas yra absoliučiai standartinis. Įstatot sėdynės ašį į jai skirtą vietą, prisukat ranka šiek tiek (jei reikia), ir tada užlenkiat tvirtinimo rankenėlę.
„Eleglide M2“ priekinė lempa maitinimą gauna iš baterijos. Sujungimui naudojama štai tokia hermetiška ir vandeniui nelaidi jungtis - sujungdami tik atitaikykit metalinius kontaktus, kad jie patektų į jiems skirtas skylutes:
Prijungiant „Eleglide M2“ lempos kištuką, jėgos didelės nereikia. Nepersistenkit, kad neužlenktumėt kontaktų.
Baterijos įstatymas visiškai paprastas - dugne yra ertmės kurias reikia atitaikyti į tvirtinimo pagrindo išsikišimus, ir tada baterija, šiek tiek paslydusi žemyn, patikimai užsifiksuoja savo vietoje.
Baterija turi įjungimo jungiklį ir apsaugos raktą, kuriuo „Eleglide M2“ bateriją pritvirtinsite prie laikiklio, kad jos kas nors neišimtų.
Štai kaip atrodo apatinė „Eleglide M2“ baterijos pusė:
Baterijos įkrovimo jungtis taip pat yra apsaugota guminiu hermetišku dangteliu. Pilnas įkrovimas nuo nulio užtrunka iki 10 valandų, tad geriausia tą bateriją krauti kur nors padėtą saugiai, atskirai nuo dviračio (pvz. namie). Bet laisvai galite ją įkrauti net kai ji yra prijungta prie dviračio, jei tik turite tam sąlygas.
Baterijoje taip pat yra sumontuotas įkrovos indikatorius. Energijos rezervas taip pat yra parodomas dviračio kompiuteriuko ekrane arba išmaniojo telefono programėlėje. Bet jei norite papildomo patikros būdo - tieisog spaudžiate šį mygtuką, ir švieselės parodys, kiek dar yra likę energijos:
Su galiniu atšvaitu ir jo laikikliu viskas paprasta: laikiklį apjuosiat aplink sėdynės ašį, ir suveržiat varžtu. Prie laikiklio dar reikės prisukti patį atšvaitą.
Ratų atšvaitams susidėti man netikėtai susigaišo daug daugiau laiko, negu įsivaizdavau. Jei trumpai, dėkite juos kad laikytųsi tvirtai, o kad bus šiek tiek kreivai pakrypę - visiškai nieko tokio.
Aš pats bandžiau išgauti idealią simetriją. Kažkiek pavyko, bet tokiu "idealizmu" užsiimkite tik jei turite sočiai laisvo laiko.
Esmė - atšvaitas prie stipino prisisega štai tokiu plastmasiniu kištuku, kaip parodyta nuotraukoje žemiau, tačiau jo šonai turi prisispausti prie dviejų abipus esančių stipinų. Kad rato atšvaitas laikytųsi tvirtai ir būtų sumontuotas taip tiesiai kaip instrukcijoje - daug tokių vietų rate tikrai nėra.
Štai kaip atrodo jau įmontuotas „Eleglide M2“ atšvaitas:
„Eleglide M2“ pakuotėje rasite vieną puikią gamintojo dovaną - ant vairo rankenos montuojamą greičio reguliatorių.
Tiksliau sakant, „Eleglide M2“ yra sukonstruotas taip, kad veiktų vadinamuoju "Assist" režimu, kai motoras įsijungia tik tada, kai pedalus minate ir patys. Tačiau sumontavus greičio reguliatoriaus rankenėlę, galite neminti visai - pasukate reguliatorių, ir - pirmyn!
Tik prieš tai jūsų laukia sunkesnioji dalis: jau esančios rankenėlės nuėmimas. Guma prie metalo yra prilipusi tikrai gerai, tad pastangų įdėti reikėjo ne tiek ir mažai, kol ją nuėmiau.
Kad išvaizda būtų simetriška, antrąją rankenėlę taip pat reikės pakeisti kita, kuri atrodo taip, kaip ir greičio reguliatorius.
Štai taip atrodo greičio reguliatoriaus rankenėlė - ji užsideda visiškai lengvai, tik gan ilgai reikės sukti, kol ją pritvirtinsite vietoje:
Pabaigai reikės nepamiršti reguliatorių sujungti su „Eleglide M2“ elektros grandine. Tam jau yra numatyta papildoma jungtis, kuri yra paslėpta štai šioje dviračio rėme esančioje angoje, prie visų kitų laidų:
„Eleglide M2“: Naudojimosi įspūdžiai
Jei trumpai, „Eleglide M2“ yra tiesiog puikus elektrinis dviratis, pasižymintis išskirtiniu patvarumu ir puikiai apgalvotais konstrukciniais sprendimais. Šiek plačiau:
„Eleglide M2“ el. dviratis - neabejotinai aukščiausia kokybė
Šis modelis yra vienas naujausių kompanijos „Eleglide“ asortimente, kuri jau palyginti seniai yra žinoma kaip kokybiškų elektrinių dviračių ir paspirtukų gamintoja.
Būtent šio modelio pirmtakas M1 taip pat pasižymėjo išskirtinėmis savybėmis ir gerokai mažesne kaina palyginti su daugeliu konkurentų.
Kartais žmonės prisibijo pirkti Kinijos gamintojų el. dviračius, galvodami, kad jie gali būti per maži jiems. Kartais taip būna, bet tik ne „Eleglide M2“ atveju. Mano ūgis yra 181 cm, svoris 80 kg.
Pagal tai, kaip jaučiausi juo važinėdamas, M2 laisvai tiktų dar bent 10-15 cm aukštesniam asmeniui, sveriančiam iki 120 kg.
„Eleglide M2“ elektronika veikia tiesiog pukiai
Visos skaitmeninės funkcijos yra pasiekiamos iš centrinio kompiuteriuko, kuris turi ryškų ekraną, atvaizduojantį visus reikalingiausius parametrus.
Čia matysite tiek bendrą ridą, tiek kelionės metu nuvažiuotą atstumą, galėsite junginėti elektrinio variklio galingumo lygius („pavaras“), stebėti baterijos energijos rezervo lygį, ar įjungti priekinį LED žibintą. „Eleglide M2“ ekranas net parodo stabdžių suveikimo indikatorių.
Plius, tuos pačius parametrus ir dar gerokai daugiau galite stebėti savo telefono ekrane: kompiuteriukas yra susiejamas su išmaniaisiais telefonais per dviračiui skirtą oficialią gamintojo programėlę. Joje, beje, galėsite ir pasididinti maksimalų dviračio greitį. Arba jį sumažinti, jei, pavyzdžiui, norėsite šį dviratį perleisti savo vaikams, tiesiog kad jie nelakstytų maksimaliais greičiais.
Beje, per programėlę savo dviratį galėsite net užrakinti, tad bet kas, norintis juo pavažiuoti ir naudotis elektriniu dviračio režimu, turės gauti jūsų leidimą.
Jei programėle naudositės dviračiui valdyti važiavimo metu, jums papildomai reikės įsigyti dviratinį išmaniojo telefono laikiklį. Tačiau man asmeniškai darbo režimus yra patogiau perjunginėti naudojantis fiziniais mygtukais tiesiai per „Eleglide M2“ kompiuteriuką.
„Eleglide M2“ turi išskirtinai talpią bateriją
Su „Eleglide M2“ galite nuvažiuoti iki įspūdingos 125 km ribos! Tiek nuvažiuoti, tiesa, dar nespėjau. Tačiau įveikus 30 km, buvo užgesusi tik viena baterijos įkrovos indikatoriaus padala.
Kalbant tiksliai, gamintojas nurodo, kad 125 km riba buvo pasiekta esant 75 kg dviratininko svoriui, 26°C aplinkos temperatūrai, 15km/h pastoviam greičiui, esnat lygiam keliui, be stipraus vėjo.
Baterijos jungtys, kaip ir visi kiti elektriniai „Eleglide M2“ komponentai, yra apsaugota nuo drėgmės ir dulkių. Atsparumo vandeniui lygis atitinka IPX4 standarto reikalavimus.
Baterijos montavimas yra visiškai paprastas - pirmą kartą įdėsite ir išimsite lėčiau, tačiau vėliau jums tam pakaks poros sekundžių. Bateriją taip pat galėsite užrakinti tam skirtu rakteliu, kad jos neišimtų kas nors kitas.
„Eleglide M2“ baterija taip pat atitinka CE, RoHS, ir FC standartus.
„Eleglide M2“ - maksimalus važiavimo komfortas
Dar neminėjau, bet jau tikriausiai pastebėjote, kad šis modelis turi hidraulinius priekinius amortizatorius. Ir galiu patvirtinti, kad šie „Eleglide M2“ amortizatoriai veikia tiesiog puikiai.
Jei norite stabilesnio važiavimo, amortizatorius galite užfiksuoti stabilioje būsenoje. Bet jei kelias duobėtas, amortizatoriai jums tiesiog fantastiškai palengvins gyvenimą. Smulkiosios duobės bus nejuntamos, o rankos nuovargio nejaus daug ilgesnį laiko tarpą.
Mano sesuo taip pat išmėgino šį dviratį. Pagal jos pastebėjimą, jai norėtųsi platesnės sėdynės. Tačiau be abejo, jei toks poreikis iškyla, sėdynę galima pakeisti kita bet kurioje dviračių parduotuvėje.
„Eleglide M2“ - pasijuskite, tarsi važiuotumėte motociklu
Šis mano teiginys gal šiek tiek per skambus, tačiau man, anksčiau neturėjusiam jokio panašaus elektrinio dviračio, „Eleglide M2“ rankenėlės sukiojimas ir išgaunamas pagreitis kažkiek primena važiavimą motociklu :)
Tiesa, rankenėlė pačios akseleracijos dydžio nereguliuoja - ji daugiau veikia ON/OFF režimu, kai ją pasukus, dviratis greitėja iki jam nustatytos greičio ribos.
Na, o kad įsivaizduotumėte, ar didelis yra 32 km/h greitis, tai palyginimui galiu pasakyti, kad aš, mindamas iš visų jėgų, galiu važiuoti šiek tiek greičiau, bet neilgam.
Tuo tarpu jei nuvargsite minti, „Eleglide M2“ dviračio pilnai elektrinis darbo režimas privers jus jaustis kaip kompiuteriniame žaidime, kur tik turite atsargiai vairuoti, ir nepamiršti dėvėti šalmo.
Beje, „Eleglide M2“ elektrinis bešepetėlinis motoras veikia visiškai tyliai.
„Eleglide M2“ - aukščiausio lygio mechaniniai ir elektriniai komponentai
Dar išpakavimo metu pastebėjau, kad „Eleglide M2“ detalės yra tvirtos, pagamintos iš kokybiškų medžiagų, ir kur tik reikia - turi apsaugą nuo drėgmės prasiskverbimo.
Čia svarbu paminėti, kad gamintojas nerekomenduoja šiuo dviračiu važinėti per lietų (kas yra būdinga visiems elektriniams dviračiams). Tačiau kelių minučių lengvas lietutis jums tikrai nieko nesugadins.
„Eleglide M2“ pavaroms, stabdžių troseliams, grandinei, ar stabdžių diskams nereikėjo jokio papildomo reguliavimo: po stambiųjų detalių surinkimo, tiesiog sėdate ir iškart važiuojate.
Vienintelė reguliuojama vieta, kur reikėjo šiek tiek įsikišti - tai pavarų perjungimo troselis. Šį reikėjo įtempti gal per pusę centimetro, nes pavarų perjungimo svirtis nepermesdavo grandinės ant didžiausios galinės žvaigždutės.
Tokiai nežymiai korekcijai pakako poros minučių.
Na o visos kitos „Eleglide M2“ dalys veikia taip, tarsi visas dviratis būtų surinktas tiesiai gamykloje. Nors aš pats tikrai neturiu jokios rimtesnės dviračių remonto ar surinkimo matirties, manasis „Eleglide M2“ savo galutiniame pavidale neturėjo jokių trūkumų.
Beje, su juo neįtikėtinai smagu važiuoti ir naudojant tik savo kojų jėgą. Su 3 priekinėmis ir 8 galinėmis žvaigždutėmis jūs gaunate 24 pavarų sistemą, su kuria galėsite važinėtis tiek greitai, tiek įkopti į stačias įkalnes.
„Eleglide M2“ - tiesiog puikus dizainas
Nesu iš tų, kurie mėgsta puikuotis savo transporto priemonėmis. Bet net ir aš pastebėjau, kad „Eleglide M2“ traukia aplinkinių žvilgsnius. Tas raudonos ir juodos spalvos derinys juk atrodo tikrai gerai, ar ne?
Pagal savo konstrukcinius sprendimus, „Eleglide M2“ absoliučiai niekuo nenusileidžia 200-300 eurų brangesniems modeliams.
Tik jei mėgstate važiuoti per balas (kaip kad aš), jums dviratį teks kartas nuo karto nuprausti. Tuo pačiu tikslu jums gali prireikti įsigyti dviračio purvasaugius (vadinamuosius „sparnus“).
„Eleglide M2“ - veikimo režimai
Kai naudositės elektrinio variklio funkcija, nepamirškite, kad yra du pagrindiniai „Eleglide M2“ darbo režimai:
1) „Electrical Assist“: motoras įsijungia tik tada, kai jūs nors truputį paminate pedalus savo kojomis.
2) „Full Electrical Mode“: veikia tada, kai prie dviračio esate prijungę rankinį reguliatorių, ir jį pasukate.
Abiem atvejais, dviratis greitėja iki jam užduotos maksimalios greičio ribos. Iš viso yra 5 greičio lygiai: pirmasis atitinka 12 km/h, toliau eina 16 km/h, 20 km/h, 23 km/h, 25 km/h. Naudojantis programėle, aukščiausią ribą galima kilstelėti iki 32 km/h, arba priešingai - sumažinti pagal jūsų individualų poreikį.
Jei su kompiuteriu (+ ir - mygtukų pagalba) nustatysite nulinį darbo režimą, tada elektrinis motoras bus išjungtas visai.
Jeigu su panašiais dviračiais niekada dar nesate važinėję, tada be jokios abejonės startuokite su nuliniu režimu, ir pamažu pereikite prie elektrinio, pradedant pirmuoju lygiu. Tik kai apsiprasite su mažesniu greičiu, tada tik pereikite prie aukštesnės ribos, kadangi dviratis įsibėgėja gan greitai.
Jeigu norite sustoti, bet kuriuo momentu spauskite rankinius stabdžius. Jie veikia nepriekaištingai, motoras yra išjungiamas, ir dviratis sustoja kaip ir bet kuris kitas įprastinis dviratis.
„Eleglide M2“ - galutinis žodis
Mano įspūdžiai apie šią transporto priemonę yra tik patys geriausi. „Eleglide M2“ turi visas galimybes tapti patogiu kasdieniu vasaros pagalbininku - nesvarbu ar juo važiuojate tik šiaip pasivažinėti, ar išsiruošiate į rimtą kelionę.
Su „Eleglide M2“ tikrai sočiai prisivažinėjau įvairiais kalniukais, ir bekele - visur jis veikė patikimai ir sklandžiai, o mechanika atlaikė pačius kiečiausius mano išbandymus.
Aišku, su juo šokinėti nuo rampų nebandžiau :) Tačiau net jei mėgstate važinėtis per šaligatvio bortelius ar nuvažiuoti nuo vienos kitos laiptų pakopos, „Eleglide M2“ tokias kliūtis įveiks be jokių problemų. Na ir be abejo, vienas iš esminių privalumų yra labai patraukli „Eleglide M2“ kaina.
- ELEGLIDE M2: 819.99 EUR (31% nuolaida, pradinė kaina 1194.74 EUR)
- Pardavėjas: Geekbuying
- Nuolaidos kupono kodas: NNNELEM2EB
Plačiau apie šį modelį ir jo praktines savybes galite išvysti žemiau esančiame video:
Apsilankykite Dviraciuarena.lt dviračių parduotuvėje