Japoniškas automobilis, kuriam retai reikia remonto. Daugelis apie jį net nėra girdėję ()
Šis automobilis visada jums padės.

© Dinkun Chen, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:ACURA_MDX_SPORT_HYBRID_SH-AWD_%28YD3%29_China.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nedaug prabangių visureigių sugebėjo pasiekti tokią pusiausvyrą tarp patikimumo, komforto ir našumo kaip japoniškas „Acura MDX“. Nuo pat išleidimo 2001 m. šis automobilio modelis užsitarnavo vieno patikimiausių aukščiausios klasės visureigių rinkoje reputaciją.
Nors vokiečiai dažnai žada pažangiausias technologijas, MDX patrauklumas slypi patikrintoje mechanikoje ir ilgalaikėje vertėje. Tai šeimos visureigis, kuriam nereikia nuolatinės priežiūros, todėl jis yra mėgstamas pirkėjų, kurie labiau vertina patvarumą nei išorinį blizgesį.
Pasak ekspertų, šis automobilis yra elegantiškas, bet nepretenzingas, technologiškai aprūpintas, bet nereikalaujantis daug priežiūros. Be to, ekspertai tikina, kad kiekviena MDX dalis sukurta taip, kad tarnautų daug ilgiau nei vidutinis automobilio eksploatavimo ciklas.
|
„Acura MDX“ patikimumas nėra atsitiktinis; jis buvo integruotas į kiekvieną šio automobilio kartą. „Acura“, „Honda“ prabangių automobilių padalinys, visada rėmėsi „Honda“ kaizen filosofija, arba nuolatiniu tobulėjimu. Kiekviena nauja MDX versija remiasi ankstesnės sėkme, nepridėdama nereikalingo sudėtingumo.
Teigiama, kad šis automobilis yra patvarus dėl jame esančio 3,5 litro darbinio tūrio atmosferinio V6 variklio.
Šio variklio konstrukcija buvo palaipsniui tobulinama per du dešimtmečius. Priklausomai nuo pagaminimo metų, V6 variklis išvysto nuo 290 iki 295 arklio galių, užtikrindamas sklandų ir lengvą veikimą be papildomos įtampos ar sudėtingos turbokompresoriaus priežiūros. Paprasta, bet patvari konstrukcija yra pagrindinis veiksnys, kodėl tiek daug MDX modelių pasiekia didelę ridą su minimaliomis mechaninėmis problemomis.
Ekspertai šį automobilį taip pat giria už jo saloną, kuris demonstruoja japonišką meistriškumą ir ilgaamžiškumą. Salone naudojamos medžiagos parinktos ne tik taip, kad sukurtų prabangos efektą, bet ir tarnautų ilgai.
Daugelis 2010-ųjų pradžios MDX modelių vis dar išlaiko savo prabangią išvaizdą – sėdynės vis dar geros būklės, o valdikliai veikia kaip nauji. Būtent šis patvarumo pojūtis išskiria „Acura“ iš daugelio Europos konkurentų, kurių salonai dažnai susidėvi vos po kelerių metų.