Mechanikai perspėja. Šios populiarios markės automobiliai – „šiukšlės“  ()

Profesionalai pataria gerai pagalvoti prieš perkant šios markės automobilį.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Pexels (atvira licencija) | https://pxhere.com/sk/photo/966707

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kiekvienas vairuotojas nori, kad jo automobilis būtų patikimas ir retai gestų. Tačiau būtent mechanikai – tie, kurie kasdien taiso automobilius – geriausiai žino, kurios markės sukelia daugiausia problemų.

Ir dabar jų socialiniuose tinkluose atvirai pareiškia: „Nissan“ yra „šiukšlės“, nepaisant didelio prekės ženklo populiarumo.

Kodėl mechanikai nemėgsta „Nissan“?

Teksaso autoserviso „Genuine Automotive“ mechanikai vaizdo įraše pavadino „Nissan“ „siaubingais automobiliais“. Vienas darbuotojas pažymėjo, kad šio prekės ženklo automobiliai turi „pasibjaurėtinas transmisijas“. Kiti mechanikai tai pat skundžiasi dėl transmisijų.

@genuineautomotiveatx

Give me your honest opinion...

♬ original sound - Genuine Automotive
[Kuponai] „Jis lenkia net ir šveicarus!“ Pasaulinė sensacija, laimėjusi laikrodžių „Oskarus“. Spec. pasiūlymai technologijos.lt skaitytojams (Video)
1996 1

Šių laikrodžių galima įsigyti daugiau nei 100 šalių visame pasaulyje, jais pasitiki virš 500 000 naudotojų. Pelnė net 17 tarptautinių dizaino apdovanojimų, tarp kurių ir laikrodininkystės „Oskarai“. Žiniasklaidos ir apžvalgininkų išliaupsinti modeliai, apie kuriuos greičiausiai net negirdėjote.

Išsamiau

Panašią nuomonę išsakė ir „Accurate Automotive“ (Koloradas) ekspertai. Paklausti apie dažniausiai pasitaikančius „Nissan“ gedimus, visi keturi atsakė tą patį – CVT (bepakopis variatorius, Continuously variable transmission, CVT) visada genda.

Pasak mechanikų, „Nissan“ automobiliai yra varginanti problema ne tik savininkams, bet ir patiems mechanikams. „Royalty Auto Service“ teigė, kad šių automobilių remontas yra brangesnis nei daugumos kitų markių automobilių.

 

Pateikdamas 2019 metų „Nissan Maxima“ pavyzdį, mechanikas paaiškino, kad net ir paprastas generatoriaus keitimas tampa sudėtinga operacija.

@accurateautoinc Whats some common issues on Nissans?😬👀#automotive #autorepair #carshop #mechanic #mechanicsoftiktok #car #carmaintenance #automobile #mechanical #repair #repairshop #nissan ♬ original sound - AccurateAuto

 

„Norint pasiekti generatorių, reikia nuimti ventiliatorius, akumuliatorių, variklio valdymo bloką, diržo įtempiklį ir net išleisti freoną. Inžinieriai stengiasi, bet „Nissan“ ir „Infiniti“ – tikras galvos skausmas. Juos labai nepatogu remontuoti“, – pripažino specialistas.

Dėl to darbas trunka daugiau nei 4 valandas, todėl remontas yra brangus.

Ar „Nissan“ tikrai toks blogas?

 

Ne visi sutinka su mechanikų nuomone. Komentaruose po vaizdo įrašu daugelis vairuotojų teigė, kad jų „Nissan“ automobiliai jau daugelį metų važiuoja be jokių problemų.

@royaltyautoservice Cheaper vehicles that are high maintenance isn’t the best combo… #nissan #mechanic #diy #fyp #foryou #viral #buyingacar #dealership #tips #cartok ♬ original sound - Royaltyautoservice

 

Kai kurie vartotojai mano, kad senesni modeliai buvo patikimesni, o dabartiniai modeliai kenčia nuo sutaupytų dalių.

Nors „Nissan“ automobiliai išlieka populiarūs, vis daugiau mechanikų įspėja: CVT genda, remontas brangus, o dizainas nepatogus. Tačiau tarp šio prekės ženklo savininkų yra daug patenkintų – ypač tų, kurie vairuoja senesnius modelius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(0)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()