Vairuoji su tuščiu baku? Štai, kuo tai gresia tavo automobiliui! ()
Ekspertai paaiškino, kodėl nereikėtų leisti, kad degalų bakas visiškai ištuštėtų.
© https://pixabay.com/illustrations/advertisement-petrol-tank-70507/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vairavimas, kai bake lieka kritiškai mažai degalų, gali sukelti rimtų problemų tiek automobiliui, tiek pačiam vairuotojui.
Kai benzino ar dyzelino lygis pasiekia kritinį minimumą, į degalų tiekimo sistemą gali patekti nuosėdos ir nešvarumai, kurie kaupiasi bako dugne – smėlis, dulkės, rūdys ar purvas.
Dėl to degalų siurblys gali perkaisti ir greičiau susidėvėti.
Dar viena dažna problema – kondensato susidarymas: drėgmė bake gali apsunkinti variklio užvedimą, ypač esant staigiems temperatūros pokyčiams.
|
O akivaizdžiausias pavojus – sustoti kelyje be degalų, kai iki artimiausios degalinės dar toli.
Specialistai pataria visada turėti bent ketvirtadalį bako degalų – tai padės išvengti problemų ir prailgins automobilio degalų sistemos tarnavimo laiką.
Tokia prevencija padeda ne tik sutaupyti remontui, bet ir išvengti pavojingų situacijų kelyje. Beje, automobilis gali užsidegti bet kur ir bet kuriuo metu – todėl svarbu prižiūrėti degalų sistemą.
Pavyzdžiui, neseniai Zaporižioje užsiliepsnojo automobilis dėl kol kas nežinomų priežasčių. Tokie atvejai – ne pavieniai.
Automobiliai dega ne tik po avarijų – ugnis gali įsiplieksti net stovėjimo aikštelėje ar kelyje.
Inžinieriai pataria, kaip to išvengti: prižiūrėti degalų sistemą ir nelaikyti bako tuščio.
