Milteliai taps visaverčiu vaisių ir daržovių pakaitalu?  (0)

Ispanų tyrėjai iš Valensijos politechnikos instituto išrado būdą, kaip sausai užšaldyti produktus – jie sutrinami į miltelius ir išsaugo visas naudingas ypatybes, informuoja „The Daily Mail“. Miltelių galima įberti į pieną, vandenį, apibarstyti patiekalą, jei nesinori valgyti daržovių.

Milteliai suteiks galimybę suvartoti maistingų medžiagų paros normą. Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja per dieną suvalgyti mažiausiai 400 gramus vaisių ir daržovių, norint sumažinti antrojo tipo cukrinio diabeto, insulto, širdies ligų bei nutukimo riziką.

Pirmiausia į miltelius sutrynė greipfrutų, kivių ir žemuogių. Šiuo vaisius pasirinko todėl, kad juose gausu sulčių.

Milteliai nėra ryškaus skonio, todėl jie – puiki pamaina aštraus skonio vaisiams, kurių daug nesuvalgysi. Daugelis uogų ir vaisių prieinami tik tam tikru sezonu. Be to, priešingai, nei milteliai, švieži vaisiai ilgai neišsilaiko.

Pavyzdžiui, iš 100 gramų greipfruto gaunama 10 – 15 gramų miltelių. Įpylus 85 ml vandens turėsite sulčių, išspaustų iš pusės greipfruto, analogą.

Aut. teisės: delfi.lt

(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)