Pamatyk Pchenjaną: „GoPro“ turas po Šiaurės Korėjos sostinę (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

slawcka 2014-05-22 13:26
Ką aš galiu pasakyti.. visai neblogas vaizdelis vietomis, neskaitant visur užlopyto kelio. Galvojau prastesnis vaizdelis Phenjano. Žinoma, viskas pastatyta skurstančių žmonių saskaita, bet ne apie tai mes čia.
punktyras 2014-05-22 13:41
Jei gautas valdžios leidimas, kažką kompromituojančio valdžią pamatyti sunku.
Jomajo 2014-05-22 14:10
is pirmo zvilgsnio labai svarus, tvarkingas, neperkrautas automobiliu bei reklamu miestas. Netgi pagalvojau apie atostogas pchejane
vyckas 2014-05-22 15:18
Ir čia "normalus" vaizdas 3mln gyventojų turinčiam miestui? Gatvėse žmonių ir automobilių pilna būna, nes žmonės dirba ir gyvena, čia tiesiog liūdna žiurėti.
kestutisz 2014-05-22 15:24
Nepekrautas žmonėmis, tai svarbiausia, panašu išvis į kažkokį prabangų atrakcionų parką į kurį niekas negali įsigyti bilietų :) Pchenjano gyentojų tankis ~2400 į kv km, bet pagal vaizdelį gatvėse, palyginus su kaimynai Seule 17000 į kv km tai žmonių gatvėse tikrai nėra 7 kartus mažiau.Turbūt dešimtis ar šimtus kartų mažiau... Net Vilniuje, su visais miškais ir 1400 į kv. km žmonių mieste daugiau net naktį :)
slawcka 2014-05-22 18:04
nu tai o ko jiem ten po miesta tasytis, darbu turbut neturi, transporto irgi, sedi savo lusnose uz miesto, o mieste turbut puse tu "dangoraiziu" tusti ir apleisti is vidaus. Pakazuxa, bet gi kalbam apie tai kad visai grazi ta pakazuxa, nepasakytum , kad skurstanti salis.
immortallt 2014-05-22 21:07
Iš pažiūros nepasakytum, įdomesni vaizdeliai būtų buvę prieš dešimtmetį, kai nuo bado numirusių žmonių lavonai mėtėsi gatvėje. O turint omeny gyventojų skaičių ir tankį, tai tikrai liūdna. Vilniuje naktį daugiau mašinų keliuose. Tiesa, nustebino, kad tiek daug importinių mašinų ir viešojo transporto yra ne tarybinių troleibusų, o jau naujesnių. Dar kelias visai neblogas.
Skeleton 2014-05-22 21:38
Kaip kadrai iš 3 mijonų gyventojų miesto, tai atrodo truputį nejaukiai. Kur visi gyventojai? Nejaugi sėdi savo butuose užsidarę? Ir be šiuolaikinio transporto eismas miestuose būdavo intensyvesnis: San Franciskas 1906: http://www.youtube.com/watch?v=pEvB_ZIWtAg jau nekalbant apie Londoną: http://www.youtube.com/watch?v=lQV1_B63LTM
Arns 2014-05-22 21:58
Skeleton, peržvelkim kas yra Š. Korėja. 1) komunistinė + totalitarinė + uždara šalis. tad pramogų kultūros, ką mes įpratę matyti, t.y visus išneštus suoliukus, gatvės pasirodymus ir pan nė nerasi 2) jų diena visa užimta darbu darbovietėje ir visokiais komunistiniais susirinkimais vakarais. Tad nei tikslo nei galimybės be reikalo slampinėti gatvėmis. Iš šito nė nestebina, kad ten taip tuščia. Jau nekalbant apie tai, kad ko gero yra draudimas nesankcionuotiems mitingams, tad tiesiog žmonės nė neturi tradicijų burtis viešosiose erdvėse.
Stilao 2014-05-23 13:58
Manau tai puikiai iliustruoja kito žmogaus buvusio Š. Korėjoje piešinukas. http://images.huffingtonpost.com/2013-1 ... ourism.png
femto 2014-05-23 19:04
galvojau, kad po Antakalnio gatve vazineju
Simplicity 2014-05-23 19:26
CCCP irgi buvo komunistinė totalitarinė uždara šalis, bet net darbo dienomis gatvėse būdavo gerokai daugiau automobilių ir žmonių. Gi ne visi lageriuose ar šachtose dirba, dienos šviesos nematydami. Na, bet bala nematė tų žmonių ir automobilių. Pirmas dalykas, kuris krito į akis, tai GoPro vairuotojas visiškai nestabdo prieš pėsčiųjų perėjas, važiuoja vos ne ant žmonių. Epizodais net girdisi įspėjantis policininko švilpukas, kurį išgirdę pėstieji sustingsta vietoje. Man, aplankiusiam ne vieną Europos šalį, toks vairuotojo elgesys sunkiai suvokiamas. Dar sunkiau suvokti tai, kad į švilpuką reaguoja perėja einantis pėstysis, o ne ant jo važiuojantis vairuotojas. Net Lietuvoj, per perėją einant žmonių būriui, vairuotojai sustoja praleisti, o čia kaip niekur nieko važiuojama pirmyn. Tikriausiai, kaip jau Stilao ir rašė, keleivio vietoje įsitaisiusi fotografą, turistiniu maršrutu pravežė vienas iš „lygesnių už lygius“. Atkreipkit dėmesį į tai, kad kelis milijonus gyventojų turinčio miesto sankryžose net nėra šviesoforų. Tai daug ką pasako apie miestą ir jo gyvenimą.
Melyna 2014-05-23 21:32
Gal ten iš vis nėra tų 3 milijonų? Gal tai tik "oficialus" skaičiukas? (Neužsipulkit, jei klystu, specialiai nesidomėjau)
Smėlis 2014-05-23 21:54
Mano pastebėjimai panašūs. Tik dar užstrigo, kad nesimato jokių kelio ženklų, miesto centru automobiliai panašu mina tikrai ne 50 kmh, o mažiausiai vienoj vietoj vairuotojas pramynė per raudoną net nestabdydamas. Perėjos tai apskritai primena dar vieną mirties bausmės vietą, nes pėsčiųjų tai apskritai niekas nestoja praleisti.
immortallt 2014-05-24 01:39
Turint omeny, kad dirba gerokai daugiau nei po 8h, 6 dienas per savaitę + vieną dieną dirba savanoriškai, tai dar neblogai atrodo.