Pabandė pergabenti prekes garsiuoju šilko kelio maršrutu: paskelbė, kaip vyko 11 000 km pilno sąstato kelionė iš Kinijos į Prancūziją  ()

„GEFCO Group“ – pasaulinė pramoninės logistikos ir pirmaujanti automobilių logistikos įmonė Europoje – pasitiko savo konteinerinį traukinį, įveikusį 11 000 km kelionę iš Kinijos į Prancūziją. Šis traukinys greičiau nei per 3 savaites iš Uhano (Kinija) į Dourges (šiaurės Prancūzija) pervežė 40 pėdų konteinerius GEFCO klientui PSA.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Išskirtinė kelionė Šilko keliu

Konteinerinis traukinys iš Uhano (Kinija) išvyko lapkričio 3 d. ir keliavo per Kazachstaną, Rusiją ir Baltarusiją. 1520 mm* geležinkelio atkarpoje nuo Dostiko (Kazachstanas) iki Bresto (Baltarusija) paslaugas teikė geležinkelių įmonių konsorciumas „United Transport and Logistics Company“ (UTLC).

Toliau GEFCO traukinys kelionę tęsė per Lenkiją bei Vokietiją ir 2017 m. lapkričio 22 d. atvyko į Dourges terminalą Prancūzijoje. Atlikus muitinės formalumus prekės buvo pristatytos tiesiogiai į Douvrine (šiaurės Prancūzija) esančią PSA įmonės „Française de Mécanique“ gamyklą.

Nuvažiuodamas vidutiniškai 600 km per dieną ir pravažiavęs septynias šalis prekybiniu Šilko keliu, traukinys su 40 pėdų konteineriais galutinį punktą pasiekė greičiau nei per tris savaites.

Šį projektą GEFCO įvykdė kartu su geležinkelio sektoriuje veikiančiais partneriais ir su savo „GEFCO Forwarding“ padaliniais, esančiais Šanchajuje, Maskvoje bei Paryžiuje.

Šis konteinerinis traukinys yra dalis Kinijos vyriausybės iniciatyvos „One-Belt-One-Road“, kuria Kinijos vyriausybė skatina išnaudoti Kiniją su Europa jungiančio naujojo Šilko kelio maršruto teikiamus privalumus.

GEFCO dėmesį sutelkia į naująjį Šilko kelią

Kol Kinija skiria solidžias investicijas geležinkelio transporto tarp Azijos bei Europos plėtrai ir populiarinimui, GEFCO toliau plėtoja savo geležinkelių paslaugas, siekdama patenkinti augančius klientų poreikius lankstiems sprendimams šiame regione.

Vežimas geležinkeliais papildo oro ir jūrų transportavimo paslaugas, nes jis pasižymi konkurenciniu pranašumu ekonominiu ir ekologiniu aspektu, gabenant prekes, jautrias transportavimo terminams, pavyzdžiui, automobilių dalis bei elektronikos produktus iš Kinijos, o atgaliniu maršrutu – paklausias vartojimo prekes bei komplektuojančias dalis Kinijos automobilių pramonei. Gabenant krovinius geležinkeliu, palyginti su gabenimu jūra, vežimo laikas sutrumpėja per pusę. Palyginti su oro pervežimais, vežant geležinkeliais labai sumažėja transportavimo kaina ir mažiau teršiama aplinka.

GEFCO per mėnesį geležinkeliais vidutiniškai perveža 300 TEU** abiem kryptimis.

„Jau daugiau kaip 65 metus logistikos srityje veikianti įmonė GEFCO siuntas iš Azijos ir Europos geležinkeliais gabena daugiau kaip 4 metus. Grupė prisideda prie šių dviejų žemynų prekybos apimčių didinimo ir konteinerių gabenimo geležinkeliais, nepaliaujamai ieškodama naujų ekonomiškų, lanksčių, patikimų ir saugių sprendimų, kad būtų patenkinti klientų reikalavimai ir klientai galėtų efektyviau plėtoti savo verslą“, – sakė „GEFCO Forwarding“ padalinio vadovas, „GEFCO Group“ viceprezidentas Anthony Gunn‘as.

GEFCO Kinijoje veiklą vykdo nuo 1995-ųjų. Čia įmonėje dirba daugiau kaip 2 000 darbuotojų, ji turi 10 biurų, o įmonės partneriai veikia visoje Kinijoje. Grupė taip pat veiklą vykdo Vietname, Tailande ir Pietų Korėjoje.

GEFCO nuolat ieško naujų ir konkurencingų sprendimų, kad patenkintų klientų reikalavimus ir įmonės klientai galėtų efektyviau plėtoti savo verslą tarp Azijos ir Europos. GEFCO taip pat teikia FCL („Full Container Load“ – pilnai pakrautų konteinerių) ir LCL („Less than Container Load“, dalinių krovinių) gabenimo paslaugas, taip pat naujų automobilių pervežimus. Visos GEFCO teikiamos paslaugos yra specialiai kuriamos ir adaptuojamos įvairių sričių klientams – automobilių pramonei, mažmeninei prekybai, farmacijai ir kt.

*1520 mm zona nurodo standartinį bėgių kelio vėžės plotį Rusijoje. Ši zona apima NVS šalis, Ukrainą, Gruziją, Turkmėnistaną, Baltijos šalis, Mongoliją ir Suomiją.

** TEU (20 pėdų ekvivalento vienetas) yra krovinio tūrio vienetas, naudojamas apibūdinti 20 pėdų (6,1 m) ilgio daugiamodalinį konteinerį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(5)
(6)
(-1)

Komentarai ()