Manote, kad visos daržovės ir vaisiai turi mažai kalorijų? Klystate - kai kurių jų net nerekomenduojama valgyti laikantis dietos  ()

Nėra jokios abejonės, kad daržovės naudingos sveikatai. Jeigu trokštate numesti vieną kitą nereikalingą kilogramą, patartina atidžiau pastudijuoti daržovių kaloringumą. Mat tarp avokado ir agurko yra milžiniškas skirtumas. O kai kurias daržoves galima vadinti tiesiog mažomis kalorijų bombomis.

Sveiki maisto produktai su prasta reputacija

Visi esame girdėję, kad norint sulieknėti arba išsaugoti figūrą reikia valgyti kuo daugiau vaisių ir daržovių. Ar tai tiesa? Ne visai. Mat tarp įvairių vaisių ir daržovių pasitaiko tikrų kalorijų bombų. Ir žmonės apie tai dažniausiai nesusimąsto.

Žinoma, tie vaisiai ir daržovės yra sveiki ir naudingi mūsų organizmui, tačiau siekiant sulieknėti jie visai netinka.

Pavyzdžiui, kukurūzuose yra gana daug cukraus. Šios saldžiosios daržovės 100 g yra 90 kcal.

Avokadai laikomi ypač sveikais, pirmiausia dėl savo augalinių riebalinių rūgščių. Tačiau jie yra tikros kalorijų bombos. 100 g yra 220 kcal – beveik tiek pat, kiek pusėje plytelės šokolado.

Žirniai, kurie vegetarams yra vienas svarbiausių baltymų šaltinių, taip pat yra kaloringi (100 g – 80 kcal).

Dar kaloringesnės yra saldžiosios bulvės (100 g – 110 kcal). O paprastos bulvės turi tik 70 kcal.

Ir žaliosios, ir juodosios alyvuogės dėl jose esančių vertingų augalinių riebalinių rūgščių tikrai yra sveikos, tačiau 100 g žaliųjų alyvuogių turi 130 kcal, o juodųjų – net 350 kcal.

Jeigu norite greitai ir sėkmingai numesti šiek tiek svorio, turite rimtai atsižvelgti į daržoves bei vaisius. Pavyzdžiui:

  • 100 g razinų – 327 kcal
  • 100 g bananų – 89 kcal
  • 100 g datulių – 300 kcal
  • 100 g persikų – 97 kcal

Aut. teisės: alfa.lt
Autoriai: Gražina Vasiliauskienė

(13)
(3)
(10)

Komentarai ()