Rusija kitąmet planuoja dar daugiau kosminių misijų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Dvigubas nulis 2008-12-31 16:01
nusimato bado metas Rusijoj..
Anonymous 2008-12-31 16:40
Dėl šito rusai tikrai gali didžiuotis savo šalimi. O kad daugiau pinigų ta šalis tokiems ir panašiems tikslams skirtų, visas pasaulis gerokai gražesnis būtų.
Anonymous 2008-12-31 16:52
Rusai amzinai viska zada, bet dazniausiai tai ir lieka tik pazadais... Na o jai ir atliktu tiek daug skrydziu y kosmosa kitais metais, tai dar kitais metais kazin ar nors puse tiek bepadarys del galimo pinigu trukumo...
Anonymous 2008-12-31 16:53
Rusai amzinai viska zada, bet dazniausiai tai ir lieka tik pazadais... Na o jai ir atliktu tiek daug skrydziu y kosmosa kitais metais, tai dar kitais metais kazin ar nors puse tiek bepadarys del galimo pinigu trukumo...
Dvigubas nulis 2008-12-31 18:08
Taip! Geriau valgyt neturėt paprastiems žmonėms, geriau šalt, nes neturėsi kuo užsimokėt už šildymą, bet tegul Mūsų šalis būna didingiausia iš visų. Šaltojo karo laikotarpiu būtent taip ir buvo. Atrodo, kad viskas pasikartos.
SG 2009-01-01 19:38
Nėra ten Rusijoj dar tokios katastrofiškos padėties žinant kokius milijardus susikrovė iš dujų. Geriau pasižiūrėk į Indiją. Ten išvis milijonai žmonių badauja, bet vistiek veržiasi į kosmosą indai. Ir manau gerai daro. O koks gi skirtumas? Ir prieš 5 metus buvo tokia pati padėtis Indijoj, ir dabar kai pradėjo veržtis į kosmosą taip aktyviai. Taigi jokio skirtimo. Manau šaunu, kad rusai skiria tiek pinigų tokiam reikalui.
Anonymous 2009-01-01 20:53
Tai vat būtent, kad žinant kokius milijardus susikrovė iš dujų, Rusijoj yra katastrofiška padėtis. Būtų normali valdžia, būtų bent šiek tiek demokratijos, tai galėtų kuo puikiausiai gyvent. O dabar? Dabar matom, kaip Putinas stengiasi, kad nebūtų devalvuotas rublis. Devalvuos rublį - bus nuverstas Putinas. Bet bet kokiu atveju, manau, ateis per šią ekonominę krizę Putino valdžiai galas. Kaip ir su Gorbačiovu buvo. Jo gyvavimas baigėsi per ekonominę krizę. Tik, vat, klausimas, kas bus ateinanti valdžia. Ar tie patys, ar gal kažkas geriau. Kalbant apie Indiją. Tavo pasakymą supaprastinsiu, pažiūrėsim kaip nesiskiria niekas. Prieš 5m.: Indija badauja, nes nėra pinigų Dabar: Indija badauja, nes pinigus skiria Kosmonautikai. tikrai čia nieko tokio? tikrai čia nėra SKIRUMO? nors tavo duotas pavyzdys blogas, kadangi Indija švaisto pinigus tik dėl kosmonautikos. O mūsų turtingieji kaimynai rusai juos "paskolina" ir Baltarusijai, ir Venesuelai, ir karybai, ir kosmonautikai. Kitaip sakant, pinigus kiša visur, kad tik ne savo liaudžiai duot.
Atejas 2009-01-01 22:08
skurdziai gyvenancius zmones - lengviau valdyt.
kiesza 2009-01-01 22:54
is kur jus zinot kad toj rusijoj taip blogai jauciu is cia net puse ten nebuvot as pvz buvau 3 dideliuose miestuose su vakaru europa nelyginu bet gyvenimas daug geresnis uz indu ar kinu
Anonymous 2009-01-01 22:56
Dvigubas nuli tu issivaizduoji kokiu pinigu reiketu kad visiems indijoje badaujanties pageretu gyvenimas? Is tavo komentaru suprantu kad visiskai to nesuvoki! Ir paprastas pavyzdis: Kas geriau? duot ubagui milijona ar pastatyt gamykla kurioje jis dirbtu? Pagal tai ka tu sakai tai geriau duot ubagui milijona kuris tuos pinigus isvaistys veltui. O siuo atveju gamyklos pastatymas butu n kartu geresnis variantas. Taip lygiai elgiasi ir Indija.
SG 2009-01-01 23:03
Jokio skirtumo, nes rezultatas tas pats. Vistiek, ar tas, ar tas atvejis - žmonės badauja. Aš sutinku su kiesza, nėra rusijoj bloga padėtis ir tikrai 100 kartų geresnė nei daugumoj valstybių. Atejas - sakai skurdžius lengviau valdyt? Aš kaip tik manau, kad gerai gyvenantys yra patenkinti, o skurdūs maištauja. Amerika taip pat sėkmingai kiša milijardus į karybą, ir manau daugiau nei rusai, bet ar sako kas nors ką nors? Ką, gal Amerikoj gatvės auksu grįstos? Juk irgi gal geriau išdalintų žmonėms, bet daro kaip išmano.
Nightbringer 2009-01-01 23:42
Nagi, nagi, ką kažin darys rusija kai juos kuras bus pagliau pakesitas atsinaujinančais šaltinais, tokais kaip saulė? Teks kaip nors derintis prie pasaulio...
Anonymous 2009-01-01 23:43
is kur jus zinot kad toj rusijoj taip blogai jauciu is cia net puse ten nebuvot as pvz buvau 3 dideliuose miestuose su vakaru europa nelyginu bet gyvenimas daug geresnis uz indu ar kinu Tau visiskai pritariu buvau Piteri tad zmones ten normaliai gyvena O del bado tai cia is pirsto lausti faktai · Ðeł alchololizmo tai kaimuose daug geria , bet apsilankes keliose Lt kaimuose situacija panasi. Dazniausiai rusus peikia ir apie bada kalba zmones gyventantis didmesciuose tad pavazinekit po lt kaimus ir paziurekit kokia ten situacija Sekmes
Atejas 2009-01-02 02:19
Geriau gyvena tik miestuose, o provincijose, kaimeliuose zmones skursta. Salis - tai ne vien keli didieji miestai. Todel vien pagal juos nereikia spresti. Cia galioja ne tik Rusijai ar Lietuvai. O skurdzia liaudi lengviau valdyt. Turim pavyzdziu ir cia, tarkim referendumas del stojimo i ES. Balsavai - alus uz 1ct. Su liaudim gali zaist visokiom pasalpom, minimaliu atlyginimu/pensiju kelimu ir t.t. O is kitos puses su visokiais mokesciais graziai apkarpo, kad per daug neturetum. Tarkim is sovietu laiku paveldeta kysiu sistema iki siol veikia. Pvz., policijai, medikams atlyginimai mazi, bet ta pati valdzia leidzia antra atlyginima susirinkti per kysius. Tai toleruoja kol viskas ramu. Bet tarkim tu pradesi kazkokius vejus kelt, pries valdzia sakotis - tave staigiai nugesins. Pagaus imant kysi - atleis, dar gal pasodins. Neimsi - nepragyvensi. Nelabai primaistausi...
SG 2009-01-02 03:28
Kyšių valdžia veikia ne tik čia. Norėsi - primaištausi. Puikus pavyzdys Graikija. Kaip reikiant prispaudė valdžiai uodegą, nes žmonės norėjo. Matyt čia per mažai norima. Aš nesakau, kad gatvių nusiaubimas buvo geras sprendimas (nors gal ir visai neblogas kai kitų kelių nebelieka ), tiesiog sakau, kad žmonės gali sukilt jei tik to nori.
creator 2009-01-02 05:22
Tad stokim ir sukilkim! Eime siaubt gatvių
Anonymous 2009-01-02 05:52
Dar neatejo tam metas bet as jau rezgu planus nes krize pakankamai geras metas palaukim kol ekonomika suprastes lietuvos dar labiau kai kiekvienu sakiniu bus galima valdyt minias zmoniu
Anonymous 2009-01-02 10:52
vienas tulas, labai jau save turtingu vadinantis ponulis,nusprende uz nemenka suma nuskristi i kosmosa, nuskrido,prisivalge nesvarumo bukleje visokiausiu gardumynu,po kie laiko pasidare ne kas, visi gardumynai virto ismatom ir vemalais,pateke i isore vemalai su ismatomis taip pat skraide nesvarumo kabinoje kur ir buvo tulas cosmonautas,kagi reikia kazinkaiptai surinkti tuos vemalus su ismatomis,ir prasidejo didziosio vemalu ir ismatu gaudynes po visa kabina.Po kurio laiko tulas verslinykas grizta i zeme,apspite turtuolio draugai klausia,na kaip buvo pasakok,o tas-: nu hebryte buvo viskas ciotkai,cool, truputi tik apsivemiau, ai zinot kita karta tikriausiai nebeskrisiu,geriau leisiuos po vandeniu.
Anonymous 2009-01-02 10:55
Lietuviai yra gan pasivus zmones ir surengti kazka panasaus kaip Graikijoje ar Prancuzijoje yra sunku , bet prispausti zmones gal taps aktyvesniais pilieciais
Nerkashis 2009-01-02 19:49
Blem kas su manim? Varom Vilniun išrinktųjų kenkt? Priežasčių tikai ne viena.