Didėjantis šurmulys laukiant oficialaus „Google Chrome OS“ pristatymo (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

technologas 2010-11-07 14:45
Aš mažas debesėlis, visai aš ne lokys Ta Google OS aišku bus perdirbti sedėjimui debesyje Linux. Jau geriau tada paprastus imti, nieko ten labai tokio sunkaus nėra.
Patrio 2010-11-07 15:32
Ir is kur tau tai taip aisku? Gal tu aiskeregys? Google turi tokius resursus kad jiem nieko nereikia perdirbineti. Tuo paciu ir nereikia isradineti dviracio is naujo.
Kilgoras Trautas 2010-11-07 15:39
Autoriau, 1. Chrome OS irgi yra linux. 2. Chrome OS nelabai konkuruos su OSX, nes ji skirta ne to segmento įrenginiams, 3. Screenshota reikėjo Chrome OS į dėti, o ne beleką
šakės 2010-11-07 15:45
Atrodo, kad greičiau atsiras kvantiniai kompiuteriai, nei mirs 10 metų senumo stereotipai Technologe, cloud computing privalumas yra tame, kad tavo kompiuteryje neatliekami skaičiavimai, todėl nereikalingi dideli resursai didelėms užduotims. Todėl net su prieštvaniniu kompiuteriu bus galima kokybiškai dirbti. Kitas pliusas yra tai, kad duomenys niekur nedings tarkim jei tavo kompas sudegs, nukris iš didelio aukščio, nuskęs ar mašina jį pervažiuos. Taip pat savo duomenis ir darbinę aplinką galėsi pasiekti iš bet kurios pasaulio vietos ir bet kurio kompiuterio su Chrome OS
faktas 2010-11-07 16:02
Tai kad goolge docs iki šiol nepalaiko puslapių, todėl tinka tik užrašams. Tikėkimės, atnaujins pagaliau.
Vytautas 2010-11-07 16:11
Nereikia fanatiškai ginti Linuksų. Jie kaip serverinė OS yra idealu, kaip vartotojiška bendriems poreikiams - toli gražu iki normalaus produkto. Mes su linuksais įmonėje bendruose kompiuteriuose pratempėm pusmetį ir vėl sugrįžom prie Windows, kolegos iš gretimos įmonės buvo labai užsidegę Linux idėja, pratempė metus ir dabar kaip tik vyksta Windows sugrąžinimas. Žinoma, kai kurioms reikmėms Linux gerai ir vartotojo lygmenyje, bet tikrai ne visuose - eilėje darbų yra geriau investuoti į Windows ir taip sutaupyti didžiulius laiko ir energijos resursus dirbant prie konkretaus darbo, o ne ieškant kaip čia darbą būtų galima padaryti Linux aplinkoje. Į diskusiją daugiau nesiplėsiu, tiesiog reiktų nuosaikesnio ir kritiškesnio požiūrio tiek Linux skeptikams, tiek ir gerbėjams.
faktas 2010-11-07 16:19
Ne. Linux'ui reikia normalios valdžios - centro, kurio nariai būtų žmonės, o ne "Funkcionalumas, Saugumas, Stabilumas, Užsikrovimo greitis".
rwc 2010-11-07 16:28
MacOS? RedHat?
mobilunkas 2010-11-07 16:57
jei jau OS debesyse tai kam kompiuteris reikalingas? uztektu ir dideles raiskos televizoriaus su galimybe prijungt klaviatura su pele
rwc 2010-11-07 17:28
Apie tai ir eina kalba, jei ką. Tik čia "mažas televizoriukas".
Indigo89 2010-11-07 17:38
Tokia ir yra ideja, ir man atrodo ji labai gera. Vidutiniam vartotojui nereikia tokio galingumo, koki duoda dabartiniai asmeniniai kompiuteriai. Uztektu pora terabaitu vietos su savimi tureti ir tokia os kaip chrome ir viska galetu daryti. Zaidimams zaidimu kompiuteriai yra. Aisku, programuotojams, kaip man, neuztektu jau tokio, reiktu normalaus ir normalios os.
Strong_Bad 2010-11-07 17:39
Jei nori screenshoto, tai isirasyk ir pasileisk "Chrome" narsykle, kaip supratau, tai ir bus tokia OS - plikas browseris. Idomu ar "AdBlock" tures, kad apsaugot nuo pacios google reklamos DD
bla0 2010-11-07 18:09
Tikrai, įpatingai kai egzistuoja tokios distribucijos kaip linuxmint, tinkama ne tik vidutiniam vartotojui, bet ir pradedančiajam.
kancaras 2010-11-07 18:46
zaidimai irgi juda debesu linkme - pamatai jau pradeti. video ir audio on demand cloud based paslaugu taip pat pilna. zodziu apie islaidas geleziai galesim pamirst greitai. cloud computing pagalba sutaupysim ir mes ir tiekejai. o technologijos.lt jau nepirma karta talpina senus video .. begedziai, kvailiu iesko.
batistis 2010-11-07 21:17
hmm aš būčiau kitokios nuomonės apie tokios sistemos populiarumą, ną jei būtų naudojama in tv tai gal ir naudinga ir pasisektų ji, bet kitur bent jau šiuo metu tai tikrai ne, 1) interneto ryšys daug kur dar nėra toks greitas kad nereikalautų vartotojo kantrybės kol duomenys siuntinėjami, tokiu atveju nebus nei stabilumo.. 2) negalima bus dirbti pilnavertiškai, kai nėra interneto ką daryti? 3) saugumas, ar visi duomenys yra šifruojami, turi būti užtikrinamas kiekvienos komandos šifravimas.. kas atsilieps spartai.. na čia galima prisigalvoti daug trūkumų, bet laikas parodys, mano tai netenkintų visų poreikių..
infoguru 2010-11-07 22:46
Būtų įdomu jei pasidalintumėte priežastimis. Mūsų komanda jau beveik metus dirba Ubuntu aplinkoje (darbas: Audio, Video, 3D, C++, GameDev) ir atsisakyti neketiname.
rwc 2010-11-07 23:18
Būtų kažkiek teisybės, jei thin client technologijos nevėluotų 30 metų dėl vieno monopolisto, nesugebančio normaliai realizuoti tinklo standartų. Dar turėdamas 14.4 kbit/s modemą jau naudojausi thin client privalumais. Pvz.: el. paštas - kur kas efektyviau prisijungti per suglaudintą SSH kanalą pasižiūrėti inbox'ą su Pine nei visus laiškus siurbtis. IRC: BitchX po Screen - bet kada prisijungi ir matai visas paskutines žinutes - paskutinį ekraną. Web: paleisdavau Netscape serveryje ir pas save X serverį - kur kas gyviau nei jungtis tiesiai prie DNS, HTTP. Dabar dažnai naudoju. Tarkim, Oracle serverio lokaliai neinstaliuoju, o turiu išsinuomojęs VDS - taip sparčiau, pigiau, paprasčiau. Savo .NET aplikacijas irgi keliu tiesiai į dedikuotą Terminal Server. Su debesim - dar paprasčiau. Nustumi viską į EC2 ir nesirūpini, kad kažkada prireiks daugiau RAM ar CPU, kad paves "geležis" ar sugadinsi OS, ar pasimes darbinė versija. Kas dėl žaidimų - tai dauguma dabartinių žaidimų yra tinkliniai, jiems reikia tik geros vaizdo plokštės. Ryšys... Manau, jo dabar daugiau nei pakanka - prieš gerą dešimtmetį dar nervindavomės, kad pingas >100ms., dabar taip retai pasitaiko net su namų WiFi. O privalumai dideli - gali pasiekti savo "darbo vietą" net mobiliu telefonu. Kad ir GPRS - perskaityti/parašyti laišką jo pilnai pakanka. GDocs puikiai veikia ir su prastu ryšiu ar išvis be ryšio, sudiegus Gears.
lmn 2010-11-08 00:24
- būtų įdomu sužinoti problemas bandant darbe panaudoti linux (ir kas vis tik sutrukdė pasilikti prie linux), jei tai nėra darbinė paslaptis?
rwc 2010-11-08 01:32
įsidiegiau GMaps, GMail, žodyną, skaityklę, chatą, pažiūrėjau Youtube, perskaičiau kelis knygos puslapius, parsisiunčiau MP3, paredagavau Google kalendorių, įkėliau nuotrauką į Picasaweb... Pasirodo, tam visai nereikia kosminių technologijų ir sunkių OS - užtenka Java+HTTP bei neriboto paslaugų pasirinkimo. Tą patį galiu padaryti su senuku 2002-ųjų Symbianu (SE P800). Netbukų era dar tik prasideda, ir ateityje jie bus vis panašesni į QWERTY telefonus su pilnaverte naršykle. Jei dabar juos įsivaizduojame kaip sumažintus kompiuteriukus, tai ateityje juoksimės, kaip šaudavo į galvą instaliuoti OpenOffice. Panašu, kad MS tą pavėluotai pradeda suprasti su Office Live! ir susijusiom technologijom. Ar spės pasivyti, ar liks nišos paribiuose su Nokia - parodys ateitis.
Atavar 2010-11-08 01:50
Seip idomu butu suzinoti koks procentas Europoje, USA ir toj pacioj LT dienos metu gali ziureti 720p+ transliacijas? Be trukinejimu... sklandziai ir tolygiai vos tik paspaudus play? O juk tai tik puse arba maziau siuolaikiniu zaidimu rezoliucijos. Dabar isivaizduojam, vienu metu is to pacio serverio tai daro desimtys/simtai tukstanciu? Ir KIEKVIENAM is ju tas vaizdas turi buti renderinamas individualiai ir istransliuojamas realiu laiku, be maziausiu trukinejimu ar stabtelejimu, taipogi ivertinant visus kitus aplink veikiantcius zaidejus? Manau siuolaikinis rysys dar nera pajegus tai pakelti masiniu lygmeniu - nepakaks nei serveriu pralaidumo nei techniniu galimybiu. Taip kad, tai ka tu vadini padetais pamatais, tera ideja... dar nedagyvenusi iki breziniu, jau nekalbant apie pamatus. Ir pakankamai tolima. Vien kokybisko zaidimo sukurimas uzima ne 1 ir ne 2 metus. Ka jau kalbet apie visiskai naujos koncepcijos atejima i rinka, net jei tam JAU ekzistuotu realus technologinis pagrindas. Na o kalbant apie "tradicini debeseli" - galbut esu paranojiskas, bet man tai visiskai nepriimtina saugumo ir privatumo prasme.