Pristatyta idėja, kaip gatvės žibintai galėtų smogą paversti į biologinį kurą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Rukis 2011-04-02 10:12
Kyla klausimas. Tarkim pastato šituos žibintus, jie renka co2, valo aplinką. Dieną jie pumpuoja biokurą į kažkokią kolonėlę mašinoms. O jeigu biokuras taptu labai pigus ir visi pradėtų važinėt tomis ekologinėmis mašinomis, tai miesto oras taptų labai švarus, o tos lempos jau kuro gaminti nebegalėtų, nes nebūtų co2. Kas tada?
Evaldas 2011-04-02 10:19
Tu kvėpuodamas co2 išskiri.
Rukis 2011-04-02 11:01
Bet tai žmonės tiek "neprikvėpuos" kad užtektų degalus gamint.
Arthuras 2011-04-02 11:03
Įdomu, kokie tų žibintų veiksmingumo mąstai... Ir kiek jie galėtų padėti. T.y ar žmogus tai pajustų.
Tukas 2011-04-02 11:11
O tada jie būtų paprasti žibintai kurie nereikelautų papildomų išlaidų, kadangi energijos gautų iš saulės... Toks įspūdis, jog viskas turi turėti amžiną prasmę/pelną/naudą. Jeigu jie galėtų išfiltruoti visą tą mėšlą kuriuo kvėpuoju ir dėl kurio smirda einant šaligatviais, tai man tikrai nerūpi, juos po to gali naktį nors ir dalimis išrinkti, tačiau jie bus atlikę didelį darbą... Parašiau su daug emocijų, tačiau esmę manau supratot...
Xdmin 2011-04-02 11:14
Dizaineriai kuria visokais utopines idejas, bet visada pamirsta viena dalyka - kaina. Paprastas zibintas daug pigesnis, plius situs dar reikes vandeniu aprupinti pastoviai. Rukis - niekur tas CO2 nedings, deginant kura vel isskiri CO2 i aplinka.
alkaponas 2011-04-02 11:49
Manau kad jie gali buti ekologiski tik labai ilgalaikeje perspektyvoje. O taip yra del to, kad pagaminimas tokios sistemos uzterstu aplinka daug labiau negu paprastu zibintu. Labai panasus variantas yra su hibridiniais automobiliais. Ju gamintojai giriasi: ekologiskas, ekonomiskas ir pan.... tiksliai nepamenu ar nissano ar toyotos hibridinio auto testas buvo, kuris yrode kad toki auto dabar pirkti nera nei ekonomiska nei ekologiska. O taip yra todel, kad zmones keicia auto kazkur kas 3 ar 4 metus, labai daznai pasibaigus, besibaigiant garantijai, o uz automobili(hibridini) buvo sumoketa daugiau negu jis sutaupo per tuos kelerisu metus. Ekologiskumo klausimu tai sio tipo auto gali buti ekologiskos tik ilgalaikeje perspektyvoje ir istobulinus technologija, nes naujos technologijos yrangai reikalingos naujos gamyklos su naujais yrengimais ir pan... Toliau tobulejant technologijom, kuriami nauji yrengimai ir taip ilga laika link tobulybes. Viso sito proceso metu yra smarkiai tersiama aplinka. Bet didele visuomenes dalis negalvoja apie sias savo auto kurimo sritis ir ziuredami i lipduka ant bagazines dangcio dziaugiasi kad naudoja "zalia technologija" Pavariau siektiek off topic, bet esme ta pati, jog visa ta zalia sviestuvu tinkla reikia ne tik suprojektuoti, bet ir pagaminti tobulinti, salinti gedimus, keisti senus, naujais ( nes nemanau kad jie bus tokie ilgaamziai kaip tradiciniai sviestuvai) ir dar daug kitu dalyku reikes padaryti, kurie pavers sia grazia ideja ne tokia jau zalia.
kestutisz 2011-04-02 11:51
Na, čia kalba apie biokuro gamybą iš co2, ne iš viso to "brudo". O jei tie dumbliai kaip nors netyčia tą "brudą" ir surinktų, jie pagal planą vistiek patektų į biokurą kuris sudeginamas, tose pačiose gatvėse
immortallt 2011-04-02 12:37
Alkaponas, gamybos irangos neismeta laukan, o ja pedaro. Fabriku masinoms kaip ir daugiau nebestato, nebent rekonstruoja. Bet is dalies, taip tokia beda yra. Beje, kas taip daznai keicia masinas ? Cia kaip ir virtuves komplekta is narbutas ir ko pareiske, kad lietuviai virtuvini komplekta keicia kas 4-5 metus.
alkaponas 2011-04-02 15:36
uzsienio saliu gyventojai, kurie gyvena ne tokiomis salygomis kaip kad lietuviai.
bahuriux 2011-04-03 16:25
Man patiko pati technologija, zibintai tai dzin, jie gali buti ir nezibintai. Tiesiog reiketu vaizdziai tariant "uzmauti" po toki irengini, tik didesni ant kikevieno didesnio gamyklu kamino ir visa tarsa pavirs i kura. O tai gamyklai atnes papildoma pelna. Idomu ar toks dalykas atsipirktu jei is oro imti CO2, (jei reikia gryno CO2, tarkim atsaldant ora iki CO2 skystejimo/kietejimo) temperaturos, zinoma panaudojant rekuperatorius, kad nereiketu energijos daug ir ta beveik gryna CO2 versti i kura. Kaip suprantu visa (energijos kiekio) esme yra saules energijoj, taigi tam reikia didesnio ploto, nei keletas zibintu, tiesiog hektaru, o is tos biomases butu verdamas C2H5OH turbut, kuris ir taip yra gana ekologiskas, nes spec VDV variklyje (su 14:1 suspaudimo laipsniu) gali sudegti su didesniu NVK, nei benzas, panasiai ekonomiskumas kaip dyzelinio VDV. Tikiuosi tie dumbliai zymiai efektyviau panaudoja saules energija nei foto elementai. Tai nafik mums reikalinga (tokia brangi) nafta?
technologas 2011-04-03 21:41
Kaip sakoma kas galėtų paneigti, kad vietoj to, kad tiekti energiją pompai, geriau iškart ją tiekti LED'ams. Tuomet supaprastėtų konstrukcija, atkristų reikalas knisti žemę ir dar papildomai tiesti sudėtingus įrenginius perpumpuoti ir perdirbti tas cyanobakterijas. O jam atkritus galima būtų energiją skirti kokiam nors sveikesniam CO pažabojimo metodui, pavyzdžiui, pasodinti gatvėse medžių Jei norite - energetinių gluosnių, juos kartais galima būtų nukirsti, jei žmonės netingėtų - netgi rankomis
secret 2011-04-03 22:54
manau tau reiktu pasidomet skirtumais apie ekonomiskuma ir ekologija, nes pagal tavo ideja ekologiskiau butu, jei visi pasikeistume automobilius karta per 20 metu tokiu budu panaikindami oro tarsa automobiliu gamyklose. kazi kaip ten butu su oro tarsa, ar ji nera progresine automobiliui senstant ir kiek reiketu fabrikams dirbti gaminant atsargines detales, nes per 20 metu, automobili perrenki tikriausiai tuos pacius 5kartus, kaip kad nusipirktum naujus automobilius
HardAxe 2011-04-04 09:09
ar tik nėra ekologiškiau pasodinti medžių alėją?
Nerkashis 2011-04-06 10:50
Ant fabrikų kaminų galima mauti filtrus, straipsnyje minėtus dumblius, tačiau viskas remiasi į pinigus. Mažai kam dabar rūpi atsiperkamumas po kažkiek metų. Filtrus, dumblius reikia prižiūrėti, keisti, reikalinga pastovi priežiūra. O verslininkui, tai - papildomas etatas Manau tokie projektai praeitų, nebent, pas kokį idėjininką, kuriam visų pirma švarus oras jam, jo vaikams ir t.t., o tik paskui piniginė grąža.