Nuomonė. Kaip lietuviai galėtų prisitaikyti prie automobilių kuro kainų augimo?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

blizzard 2012-04-30 09:39
Tai gal norit paaiškinti kodėl Lietuvoje akcizas kurui vienas didžiausių Europos sąjungoje, ar šitą klausimą tyliai numyksite?
sabotan 2012-04-30 10:03
Ne didziausias o 30 ct didesnis uz akcizo minimuma
jureivis 2012-04-30 10:32
Kas geriau ar kelio mokestis 3000lt(tiek yra UK ir airijoje) per metus, ar akcizas 30ct brangesnis uz minimuma? As renkuosi geriau akciza, nei kelio mokesti, nes islaidos tiesiogiai proporcingos, nuo nupirkto kuro. O jei butu kelio mokestis, tai ar tu vazuoji su masina, ar ne, tau reiktu moketi.... ir dar visose salyse, kuro kainos yra siektiek aukstesnes + kelio mokestis yra, o apie draudima isvis nekalbu... Todel as renkuosi lietuviska atlyginima ir kuro kainas, nei UK atlyginima ir kuro kainas+kelio mokesti+draudimas
kwest 2012-04-30 10:42
tieskit dviraciu takus blem!
faktas 2012-04-30 10:45
Įdomu tai, kad jau ir projektų vadovai ir net patys direktoriai pradeda nevengti troleibusų teikiamų malonumų. (-:
Fostil 2012-04-30 10:48
Na musu tautieciai is ties isrankus dviracio vaziavimo salygom. Suomijoje ir ziema pilna dviratininku vazineja mieste, dviraciu aiksteles prigrustos visuomet buna. O pas mus Lt, tai tik nuo geguzes daugiau pamatysi dviratininku. Na ir didziausia problema aisku yra dviraciu palikimas, saugumas. As su mielu noru kai siltesni orai automobili iskeisciau i dvirati, bet ne trupucio nesijauciu saugus dvirati prirakindamas salia prekybos centro. Prabangesni dvirati palik diena vienoi vietoi, tai vakarop 99% jo jau neberasi ir polcija kaip visad bus bejege... P.s. Paskutine paatraipa apie valdininkus prazude, gryna tiesa.
Sljder 2012-04-30 10:50
O aš renkuosi UK variantą: UK (vidurkiai) alga ~16000 Kelių mokestis 1000 Draudimas 1500 Kuras ~ 1,4 Per metus galiu nusipirkti: (16000 - 1000 - 1500) / 1,4 ~ 9500l kuro LT (vidurkiai) alga 24000 draudimas 300 Kuras ~5 Per metus galiu nusipirkti: (24000 - 300) / 5 ~ 4800l kuro
Alfredukas 2012-04-30 11:08
. Čia turi minty litus ar centus? Kažką čia perlenkei ir gana stipriai!
Sljder 2012-04-30 11:18
2011m. duomenys. Bruto, 2042Lt mėn/ 24505Lt metams. http://www.stat.gov.lt/lt/news/view/?id=11300
vvv2 2012-04-30 11:29
blizzard 2012-04-30 12:13
Pravažiuok pro kauną, niekaip nesijaučia kur tie akcizo pinigai surenkami nueina.. p.s. ta nuotrauka būtent iš kauno, pats pravažiavau pro šalį kai žmogus tuos plakatus dėliojo prie gilių duobių, tą pačia dieną gal už kokių 2h po tos akcijos atsirado staiga visos lėšos kelių duobėms taisyti, nuotraukoje dar matot kaip kelininkai taiso duobes... Taigi kas ir kaip turėjo valdininkėlius papūrtyti man nesuprantama, bet aišku viena - tos lėšos yra, tik kažkodėl jos nepanaudojamos.. p.s. jeigu nevažiuoji su mašina nemoki kelio mokesčio, nes jis sumokamas varant technikinę automobilio, taigi jeigu jo neturi tai ir nemoki (ar aš kažką praleidau?)
MrT 2012-04-30 14:45
Prie akropolio įėimo palikus dviratį, kur dideli žmonių srautai ir kameros stebi, po puses valandos pavagia(patirtis), tai dviračiu aš tikrai dar ne greit galėsiu važinėti ir jaustis saugus.
Arthuras 2012-04-30 15:15
Jei prirakinsi su normalia spyna, niekur jo staigiai nenuveš. Beje, ir automobilį nuvairuoti gali...
sigun 2012-04-30 15:42
Žiemą niekas ir nesirengia stora striuke. Visą šią žiemą pravažinėjau su plona striuke, po kuria megztukas. Vienintelis netradicinis rūbas šiemet - veido kaukė, kainavusi 15 Lt. "armijai ir civiliams". Vasarai lengvi rūbai. Parduotuvės, bent jau mieste, ne toliau kaip kilometras nuo namų, tad nėra kur suprakaituoti, o nuvažiavus ilgesnį atstumą į darbą galima ir persirengt.
Creatium 2012-04-30 17:39
Kaip jau kažkas pabrėžėt - opiausia problema yra dviračių saugojimas ir laikymas. Net jeigu lauke tarkim būtų vieta saugiai prirakinti dviratį, aš žiemą vistiek nevažiuočiau, nes nenorėčiau dviračio palikti visai dienai lauke (po savaitės subyrės dalimis nuo rūdžių). O takai dviračių ar kt. tai jau tikrai nelemia pasirinkimo ar važiuoti dviračių ar ne.
Ispanas19 2012-04-30 18:12
Gaila bet nepribrendus dar Lietuva dviraciams. Arba pavogs ta dvirati, arba vairuotojai uzmus bevaziuojant... Truksta tiesiog dar daugumai lietuviu supratimo kazkokio. Matyt per mazai laiko po nepriklausomybes praejo ir tiek.
O24U 2012-04-30 18:19
Nu čia tai šneki, kad tik pašnekėt belenką. Gali ir tave pavogti į užsienį išvežt, bet prisilaikom realybės bent truputį. Kas tau vairuos tą geldą iš kokio akropolio garažo, kur pilna mašinų ir prastesnių ir geresnių. O kas NEnuvarys vienintelio dviračio pastatyto? Kokia spyna buvo ar normali, ar nenormali tu nežinai, tai galėtum patylėjęs pasiteiraut žmogaus. Pavogia ir su gerom, jei dviratis to vargo vertas.
Kęstutis 2012-04-30 19:02
Danijoje tai visi važinėja dviračiais (aišku kai kurie priversti važiuoti automobiliu, kurie įrankius vežiojasi arba tie kurie kasdien važiuoja tarkim iš Odense į Kopenhagą tada susidaro ~ 164 km ir 2 h kelio į vieną pusę automobiliu, tada aišku nėra pasirinkimo). Aš pats čia į paskaitas 11 km (iš viso 22 km per dieną) nuvažiuoju dviračiu, ir žiemą nieko neatsitiko (ypač faina, kad sniegą nuvalo ir dviračių keliams), o dar parduotuvės pakeliui į universitetą. Ir faktiškai visą laiką važiuoju dviračių keliuku, kas yra fantastika. Dar toli nuo žiedo, o jau tavęs laukia mašina kol pravažiuosi, tas mane iš pradžių stebino. Man viešuoju transportu kainuotų su studento nuolaida arba 100 Lt/mėn. arba už vienkartinį truputį daugiau negu 10 Lt (per mėnesį gautųsi irgi daug 2[į dvi puses]*10[vienkartinis bilietas]*16[tiek dienų reik per mėnesį į universitetą važiuoti]=320 Lt), nors ten ir gali su vienu talonėliu 1 h važiuoti, bet esmė ta, kad su autobusu aš per du persėdimus lėčiau nuvažiuočiau negu su dviračiu! Čia PIGIAUSIĄ dėvėtą mašiną esu matęs už 9800 DKK, o tai yra 4600 Lt. Esmė ta, kad mokesčiai mašinos įvežimui čia labai dideli (turi sumokėti mokesčių tiek kiek mašina verta). Todėl ir važinėja panašaus naujumo mašinomis kaip lietuviai, nors jie turtingesni už daugelį valstybių: Italiją, Prancūziją, Didžiąją Britaniją, Vokietiją ir t. t. Tik vardink, nors dėl Norvegijai atitekusios naftos aplenkia Norvegija Daniją (todėl danai ne per labiausiai mėgsta Norvegijos). Mokesčiai aišku ir kokiam alkoholiui ar cigaretėms dideli, klube 15 Lt alus ir tai pats pigiausias (reik nepamiršt, kad čia jie buvo priversti tuos mokesčius mažinti dėl ES, kad nebūtų kontrabandininkams nežmoniškos pagundos) Na yra 1 h kuriomis baruose būna nemokamas alus, po kurios visi (dauguma) nusigeria ir tada išleidžia pinigus kadangi po tos 1 h viskas dvigubai. Ne į temą tai čia ir mokesčius riebalams patys pirmieji įsivedė. Dar čia žmonės daug bėgioja, kai kurie lietuviai išsireiškia, kad atrodo, kad danui kojos nupus jeigu nepabėgios net per blogą orą (tarkim lietus+žiema). Kodėl dviratis gerai? Pigu, greitai nuvyksti iš vietos A į B, smagu pasivažinėti, nereikia sporto klubo lankyti (ypač kai darbe/universitete/mokykloje dažniausiai reikia sėdėti, kas labai kenkia). Minusai Lietuvoje man: dviračių takų trūkumas (infrastruktūros nebuvimas). Danijoje net stotelių orui prisipūsti pristatyta, kas yra žiauriai patogu O ne per saugiausia ir Danijoje prie bendrabučių arba stotyje (lenkai ar dar kas greit nuneš ). Mašinos pliusai? Kartais truputį greičiau negu dviračiu. Truputį patogesnė kelionė dėl kurios daug minusų atsiranda... tai vargu ar tai galima būtų pavadinti pliusu. Na tiems kurie ne tik rankinuką ir maistą vežiojasi, bet ir įrankių krūvą ar medžiagas kokias tai bagažinės talpa didelis pliusas, bet dažniausiai to nereikia. O čia Danijoje tai žmonės ir prie dviračio priekabas prisikabina ir važiuoja, ypač senukai mėgsta priekabas. Ir niekad nepagalvojau, kad tokie senukai dar gali važiuoti dviračiu, o jie čia važinėja ir dar kaip... Aš apakęs... Tik į Daniją nuvažiavęs [vėl] atradau dviratį... Čia ir minimaliai remontuot dviratį išmokau, tarkim, padangą susilopyt išmokau (kai plentinės ir senos padangos tai dažnokai lopau) na aišku dar ne taip greit kaip profesionalas nuimu padangą, bet jau nemaža pažanga yra, o dar ir taisyklingiau nuimu ir uždedu. Nors va maniškiam dviratyje sunkių bėgių trūksta... 7 bėgiai, bet 7 išmaltas, tai visada 6 važinėju, nebent kai iš vietos judu tada 1->3->6, kartais ir 4 ar 5 panaudoju. O ir dviračiu geriau išmokau važiuoti, nes anksčiau tik vaikystėje kai buvo 5-6 metai važinėjau dviračiu. Man toks vaizdas, kad Lietuvoje žmonės tokie kaip aš buvau, nežino koks dviratis yra faina transporto priemonė ir vaidina belekaip su savo „automobiliais“ ai šūstras, kad va tokiu dideliu gargaru važinėju (kaip aš Lietuvoje ) Nors iš tikro tik parodo kaip nieko nesupranta apie transportą... Nieko, dviračių takus stato, išaugs iš automobilių euforijos kuri tikriausiai atsirado dėl to, kad prie ruso ne kiekvienas turėjo automobilį, o dabar mano šeimoj 2-3 pastoviai vairuojamos mašinos (tik du vairuotojai tai nėra ko daug jų prisipirkti), pusbrolių šeimoj 5 pastoviai važiuojančios mašinos (5 turintys teisę vairuoti), mes kur gyvenam Kaune daugiabutyje irgi bent po 2 mašinas šeimai (kai kurie tai su viena tai su kita mašina važinėja, bando apsėst dvi sėdynes su viena šikna ).
Arthuras 2012-04-30 19:49
Mhm, yra automobilių, kurie neturi signalizacijos, nėra net drausti, o vertė 4000-5000lt. Prasukai spyną ir pirmyn. Dalimis parduosi, gali gaut iki 10k lt. Gerą spyną dviračio nupjauti nepakanka 1-3 min. O ir laimikis iki 1000lt.
balansas 2012-04-30 20:01
Labai įdomus pasiūlymas su labai abejotina sėkme... Maždaug automobilius pavertus troleibusais bus geriau