Lengvutis sulankstomas skuteris: pasiimti su savimi kad ir į kalnus (Video)  (8)

Žmogus visada svajojo užlipti į aukščiausius kalnus. Tiesa, po to dažniausiai reikia ir nusileisti. Paprastai tai daroma nuosavomis kojomis. Tačiau adrenalino mėgėjams olandų bendrovė „KOGA“ siūlo gerokai atraktyvesnį būdą – į pakalnes leistis skuteriais. Kaip juos ten užsigabenti? Tiesiog susilankstyti, užsimesti ant pečių ir nesunkiai nešte užnešti – skuteris ne tik sulankstomas, bet ir labai lengvas.

Inovatyvi ir netikėta transporto priemonė „Bergmonch“ yra pusiau skuteris, pusiau kuprinė, su kuria galima patogiai kopti į kalnus, o nuo jų greitai ir smagiai nusileisti žemyn. Anot gamintojų, skuteris sukonstruotas taip, kad leistis žemyn juo būtų saugiau ir patogiau: priekinis ratas yra didesnis už galinį, tad riedant nuokalne, skuterio vairuotojui nereikės loštis atgal, mėginant kompensuoti skuterio posvyrio kampą žemyn. Skuteris sulankstomas per porą minučių ir virsta patogia ratuota 9 kg svorio kuprine. Skuterius gaminanti bendrovė nusitaikiusi į jauno amžiaus kalnų mėgėjų segmentą. Gamintojai tikina, kad leidžiantis pakalnėmis tokiu skuteriu, ženkliai sumažinamas krūvis kelių ir čiurnų sąnariams ir taip „taupoma“ jų sveikata, mat leidžiantis į pakalnę krūvis kojų sąnariams ženkliai padidėja. Tyrimai rodo, kad 67 proc. pasivaikščiojimų po kalnuotas vietoves mėgėjų kamuoja kelių ir čiurnų sąnarių bėdos. 1,2 tūkst. svarų kainuojančia mynimo nereikalaujančia dvirate transporto priemone „Bergmonch“ (liet. – „kalnų vienuolis“) galima važinėtis dviračių takais ir ne tik bekele. Kodėl vienuolis? Todėl, kad įsitaisoma ant šio skuterio pusiau klūpom :) O ir minti nereikia. Kaip visa tai atrodo, žiūrėkite vaizdo siužetuose. Gamintojai tvirtina, jog skuteris nuostabiai tinka norint ilgas distancijas įveikti be didesnių pastangų. Ir iš tiesų, pažiūrėjus vaizdo klipus, akivaizdu, kad leidžiantis į pakalnes toks dviratis ne tik sutaupo jėgų, bet ir laiko. Be to, leistis dviračiu į pakalnę kur kas smagiau nei kulniuoti pėsčiomis.

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(17)
(0)
(7)

Komentarai (8)