Patarimai atsakingam vairuotojui: kada reikia susirūpinti padangų amžiumi?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2013-04-14 14:19
http://www.rospa.com/roadsafety/advicea ... depth.aspx http://www.nokiantyres.com/slush-and-aquaplaning http://www.saferroads.org.uk/Papers_PDF ... search.pdf http://www.15min.lt/naujiena/gazas/test ... 402-322945 Čia tik įrodymui, kad konkrečiai nusišneki...
trapecijus 2013-04-15 00:39
Na čia gan įdomi diskusija užvirė dėl tų padangų. Ir vienas, ir kitas argumentais bando grįst savo nuomonę. Aš kaip visada iš savo patirties. Vis dėlto 6 mašinas gyvenime turėjęs... Kol nebuvo pinigų pirkau m+s, ar restauruotas. Kai pagalvoji, ačiū Dievui vis dar gyvas sveikas, nes būtent dėl padangų turėjau ne vieną atvejį, kuris galėjo baigtis tragiškai... Aišku, būdamas jaunas pataupiau (vairuoju nuo 11, (už vairo nuo 6), pirmą baudą mokėjau 13-os, teises išsilaikiau 17-os, pirma mašina iškart po teisių), matyt likimas buvo palankus ir davė išklaidų pasimokyt. Tiek vienas, tiek kitas komentatorius teisus - svarbu ir padangos, ir tarpinė tarp vairo ir ''kedenės''. Žeminta mašina? Turėjo draugelis sužeminta mašina vien dėl drifto. Kad geriau slystų, teko ir važiuoti su ja. Sukibimo nerasta. Priekis dar nieko, bet galui užtekdavo ir mažo asfalto nelygumo, kad pradėtų gaudyt ''šonaslydį'', aišku jis sėkmingai jį gaudydavo trasoj. . Aišku einant į sausą posukį didesniu greičiu geriau stovėdavo nei linguojančos aukštesnės padangos. Žodžiu padangos yra svarbu manyčiau. Jei įgalim perkam restauruotas/padėvėtas ir atsargumu bei įgūdžiais kompensuojam amžių, arba jei išgalim perkam naujas ir vadovaujamės patirtim vistiek. Tiek, kad naujos padangos nuspėjamesnės, plius niekad nepamaišys prisnigusį rytą nuvažiuot į maximos ar kito prekybcentrio aikštelę pravažiuot ir pajaust kauip padangos sukimba su danga.