Kodėl „Samsung“ tapo išmaniųjų telefonų lydere  (2)

Ne taip seniai japonai ir amerikeičiai šaipėsi iš Pietų Korėjos gamintojų. Per itin trumpą laiką korėjiečių prekės ženklai ir kokybiškos prekės užplūdo viso pasaulio parduotuves. Bene ryškiausiu sėkmės pavyzdžiu tapo „Samsung“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Samsung“ kelias į išmaniųjų telefonų olimpą užtruko vos tris metus, per kuriuos bendrovė nuo nulio tapo šių įrenginių gamybos lydere.

Bendrovė nusigręžė nuo tradicinių mobiliųjų telefonų ir visas jėgas skyrė išmaniųjų įrenginių tobulinimui. Šis žingsnis lėmė išaugusias pajams ir pelną.

Šiuo metu „Samsung“ vien tik iš mobiliųjų telefonų verslo uždirba daugiau nei visi „Google“ bendrovės padaliniai. Ironiška, kad „Samsung“ sėkmė iš dalies yra pastatyta ant „Google“ operacinės sistemos „Android“. „Google“ dovanoja savo operacinę sistemą ir suteikia „Samsung“ galimybę gilintis į tai ką ji geriausiai išmano – techninę įrangą, paliekant programavimo galvos skausmus internetinės paieškos milžinei.

„Businessweek“ teigimu „Samsung“ sėkmės receptą sudaro keturios sudėtinės dalys.

Visų pirma bendrovė laiku pastebėjo, kad mobiliųjų technologijų rinka gyvena esminių pokyčių priešaušryje ir sugebėjo laiku pasirinkti reikiamą kryptį. „Samsung“ visa galva pasinėrė į išmaniuosius telefonus, tuo tarpu tokie konkurentai kaip „Nokia“ liko darbuotis prie vidutinių pajėgumų mobiliųjų telefonų.

Nežinia ar tokį bendrovės žingsnį lėmė įžvalgumas ar atsitiktinumas, tačiau pasirinkimas buvo teisingas, išmanieji telefonai garantuoja didžiausią pelno maržą. Gali būti, kad apsispręsti „Samsung“ padėjo „Apple“. Pastaroji buvo didžiausia „Samsung“ detalių klientė. Milžiniški „Apple“ procesorių ir ekranų užsakymai turėjo priversti Pietų Korėjiečius susimąstyti apie atsiveriančias galimybes.

Antra, „Samsung“ turėjo galimybę beveik iš karto pradėti greitą produktų gamybą dideliais kiekiais. Dar iki pradėdama aktyviai gaminti savo išmaniuosius įrenginius „Samsung“ dideliais kiekiais gamino sudėtines dalis daugeliui užsakovų visame pasaulyje. Bendrovė turėjo milžiniškus gamybinius išteklius, kuriais galėtų pasigirti vos kelios kompanijos. Tuo tarpu „Apple“ yra priklausoma nuo sudėtinių dalių gamintojų ir dažnai susiduria su sutrikimais tiekimo grandinėje.

Kitas aspektas – beveik neribotos reklamos galimybės. „Samsung“ dominuoja reklamos pasaulyje ir produktų rinkodarai skiria rekordines lėšas. Sulyg kiekvienais metais „Samsung“ apetitas reklamai vis auga.

Pagaliau ketvirta, „Samsung“ dar iki savo išmaniųjų telefonų gamybos buvo užmezgusi glaudžius ryšius su ryšio tiekėjais. „Apple“ turi platų mažmeninės prekybos tinklą, tuo tarpu kitiems gamintojams, norintiems parduoti pirkėjams, kad ir patį puikiausią telefoną tektų derėtis su ryšio tiekėjais.

Nuo ryšio tiekėjų priklauso mobiliųjų telefonų gamintojų pardavimai, įvaizdis ir reputacija. Tokioms naujokėms kaip HTC yra kur kas sunkiau išsiderėti palankesnes sąlygas nei senbuviams „Nokia“ ar „Samsung“. Pastaroji jau buvo įgijusi ilgalaikės bendradarbiavimo su ryšio tiekėjais patirties, nes iki išmaniųjų telefonų eros gana aktyviai gamino paprastus mobiliuosius telefonus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt
(5)
(0)
(0)

Komentarai (2)