BMW vizijose – priekiu varomas 1-serijos sedanas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Deviltry 2013-10-01 14:25
Nuuuuu jau, priekiu varomas, nusivažiavo...
kazkas 2013-10-01 14:32
Sugadins visą automobilio žavesį. Tada tikrai negalvodamas imčiau a3. Žymiai patrauklesnis auto.
Arthuras 2013-10-01 15:27
Natter 2013-10-01 22:14
Seniai jau internete sklando tokie, gandai aš vis tikiuosi, kad kas nors iš BMW vadų pasakys - jūs ką durni mes tokio š.. kaip visi negaminsim ir liksim ištikimi teisingų varomų ratų koncepcijai. Šiaip turi jie tą Mini tegul juos gamina visokiausius baisuoklius kokius tik nori bet priekiu varomas BMW, čia jau visiška ir absoliuti nesąmonė, kur pasirašyt peticiją ?
blizzard 2013-10-01 22:20
Kaži kokia prasmė viso šito. Galiniai varomieji yra BMW prekinis ženklas, o jeigu jie tikisi, kad su šiuo modeliu galės konkuruot su VW ir audi, tai labai klysta..
andriulis 2013-10-02 09:53
Ką jūs čia verkiat dėl to priekio varomo. Pagrindiniai varomi ratai BMW gamoje išliks varomi galu. Pasiskaičiavo kiek per kokias apklausas kiek žmonių neperka mašinos dėl galu varomų ratų ir bando daryti kažkokį sprendimą. Čia maždaug visuomet skyniau obuolius kiek pasiekdavo ranka, o dabar atsinešiau taburetę ir bandysiu nuskinti obuolių daugiau, bet yra nepatenkintu, nes mat žemiau esantys obuoliai kažkuom geresni. BMW yra pelno siekianti įmonė, o ne VŠĮ. Tikrai norėčiau, kad bmw 120d būtų varomas priekiu. Kaip ten bebūtų, manau produktas vistiek bus kokybiškas.
gagu 2013-10-02 17:05
Pritariu Andriuliui, galu varoma mašina daugiausia tik įvaizdžio dalis (galimybė driftinti?), o priekiu varoma - praktiškesnė (lengvesnė, mažiau valgo kuro, žiemą mažiau problemų), tad naturalu, kad BMW kaip verslo kompanija nusprendė atsirėžti didesnę rinkos dalį.
Arthuras 2013-10-02 18:17
Bullshit. Galu varomas automobilis visada važiuos smagiau, nei priekiu varomas. Elementari fizika. Jei su FWD posūkyje paspaudus gazą automobilis slysta į išorę, tai su RWD nepersistengiant galima į posūkį įvažiuoti didesniu greičiu. Be abejo, jei automobilis tik daiktas nukeliauti iš A į B, tai FWD galbūt yra geriau. Tik BMW visada pabrėžia, kad yra vairuotojo automobilis.
Wolfy 2013-10-02 20:02
Jei paliks pasirinkimą pirkėkui tarp priekiu varomo ir galu varomo pirmuko, tada bus gerai, bet jei ne, tai manau, vienus pirkėjus praras, o kitus gal pritrauks. Bet šiaip čia rizika su priekiu varumu auto pardavinėjimu, kai esi žinomas gamintojas, būtent dėl galu varomų auto.
bahuriux 2013-10-02 21:02
Nesutinku, kas liecia posukius, pas mane FWD su teisinga (tiuninta) vaziuokle ir seniau stovejo teisingos padangos vasarines, tai i posuki as galiu ieiti tokiu pat greiciu, kaip ir RWD, bet va nuo vidurio posukio, kai reikia jau gazuoti galiu uzmesti gazo normaliai, kas su RWD butu = savizudybei. FWD galima islaikyti pusukyje vien protingai dirbant su gazo pedalu, su RWD nebet tik driftinti, o ne greitai iveikti posuki galima. Visi zino, kad soninis slydimas ant asfalto = show ir mazam greiciui. Bendrai paemus RWD niekuo nera geriau uz FWD, apart jau mineto drifto. Cia jei kalbam apie masinas 150-200AG ribose.
Arthuras 2013-10-02 21:21
Stebuklų nebūna. Logika paprasta: kai tie patys ratai ir nukreipia automobilį, ir dar jį tempia - nieko gero nelauk. Nes jei prarasi sukibimą dėl per staigaus vairo pasukimo, arba persistengęs su gazu - rezultatas visada tas pats ir tu prarandi tiek galimybę greitėti, tiek galimybę sukti. Važiuojant posūkyje su RWD padavus šiek tiek gazo automobilį maloniai "išstumia" iš posūkio. Šitas labai gerai jaučiasi vairuojant kokį kartingą. Kitas dalykas - staigiai greitėjant svorio centras pasislenka į galą ir labiau prispaudžia galinius, o ne priekinius ratus. Apibendrinant - teoriškai visada laimės RWD. O praktikoje yra pernelyg daug faktorių įtakojančių automobilio elgseną.
blizzard 2013-10-02 21:36
Priekis varomas praktiškai niekur neveikia. Tiesiog neįmanoma išnaudot visos galios, kai tuo tarpu galu varomas automobilis su gerom padangom tą padaryt gali, neskaitau jau to, kad pabėgusį galą žymei lengviau pagaut, nei pabėgusį priekį.
mental1ty 2013-10-02 23:43
Pritariu tiems, kas už galu varomus automobilius. Bet vis tik tačiau manau, kad BMW pirmukas greičiausiai bus populiariausias su 100-150AG varikliais, todėl tokiems ir priekis varomas sueis. Ai ir dar. Prisiminus lietuviškas žiemas, tenka prisiminti ir RWD minusus
andriulis 2013-10-03 08:56
Arthuras - esi bent jau sedėjęs už naujos audi a3 ir bmw 120? Tik įlipus į mašiną gali drąsiai teigti, kad pirksi bmw net nevažiavęs. Salono medžiagų kokybė kur kas aukštesniame lygyje, o išorė kur kas agresyvesnė. Pasiskaičius komentarus, atrodo jog diskutuotumėm wrc forume, bet reikia nepamiršti, kad daugumą parduodamų bmw gyvenime nebuvo prasukę galinių ratų, o ką jau bekalbėti apie antipraslydimo sistemas kurios to padaryti ir neleidžia. Galu varomų bmw automobilių bus visa krūva - pirmos klasės coupe modelis, ir pradedant nuo 3 klasės iki 8 visi bus galinukai. Jeigu paklausius eilinių piliečių su kuo jiems asocijuojasi bmw, tai dauguma pasakytų jog del priekinių agresivių grotelių, bei "angel eye" pažibinčių, o ne del RWD. O ką apie žiemą pakomentuosit drifteriai? Kai greičio nėra ir subinės prispausti nėra kaip? Kraunat į bagažinę bulvių? smėlio? Ne kartą matytas vaizdelis kai užstrigės bmw vairuotojas turi pasiruošęs bagažinėje kastuvėlį bei smėlio druskos mišinio.
Arthuras 2013-10-03 11:48
Mano nuomone Audi A3 ir BMW 1 yra tikrai lygiaverčiai modeliai. http://www.netcarshow.com/bmw/2012-1-series_sport_line/ http://www.netcarshow.com/audi/2014-a3_ ... ck_s-line/ Skonio reikalas taip sakant. Priklausomai nuo to, kur, kaip, kiek važinėji. Retai pas mus būna tokių žiemų, kad būtų sunku pravažiuot.
vyckas 2013-10-03 15:06
Turbūt pats nebesupranti ka, su kuo ir kodėl lygini. Ką bendro turi premium klasės automobiliai ir RWD? Audi išvis RWD negamina, bet pagal tave važinėt smagu. Kodėl žmogui nusipirkusiam Toyota ar Honda automobilis negali būti daugiau nei transporto priemonė?
Arthuras 2013-10-03 17:53
Jei turėtum bent minimalius teksto suvokimo įgūdžius, tokių klausimų nekiltų. Aiškinu pažodžiui: už premium klasės automobilius yra gerokai permokama. Jų kaina dažniausiai būna 1.5x didesnė, nei analogų. Vadinasi, jie turi pasiūlyti daugiau, nei analogai. BMW vienas iš didžiausių privalumų, tai, ką jie patys visada ir visur pabrėžia - malonumas vairuoti, kuris kyla iš puikaus svorio paskirstymo 50:50 ir RWD. Apskritai tuo premium klasės automobiliai ir skiriasi nuo kitų, kad jie nesimėto nei tarp dizaino, nei tarp techninių sprendimų - išlaiko tai, iš ko yra kilę. Jei koks Nissan gali sau leisti išleisti kažkokią baidyklę kaip, tarkim, Juke ir kokiam modeliui nepasisekus tiesiog jį išimti iš rinkos, tai premium klasės atstovai tokių vėjų nedaro. Parodyk, kur aš taip teigiau. Aš teigiau, jog jei automobilis tik transporto priemonė - tai kam pirkti premium klasės automobilį, jei tuos pačius poreikius patenkins bet kas?
andriulis 2013-10-03 19:43
Arthurai - klaidingai mąstai, nes praleidi labai svarbų faktorių kaip prestižas. Pirkdamas BMW varomą FWD gausi ne tik puikios surinkimo kokybės automobilį, bet gausi ir kokybiškas medžiagas, ir prestižą, ir tikrą agresyvų dizainą kurio mažai kas ir bepasiūlys.
vyckas 2013-10-04 11:34
, kad jų varikliai gale
trapecijus 2013-10-05 21:08
Na 50:50 svorio paskirstymas ir BMW į vieną sakinį netelpa. Juk ne apie Mazda RX-8 kalbama. Aišku RWD visada maloniau vairuosis. Net ir naujas golfas nesivairuos taip smagiai kaip 15-os metų senumo BMW ar Lexus (su Mercedes truputį atskira tema). Porsche perkami ne dėl to kad variklis gale (ale išskirtinumas - ZAZ irgi variklius V4 oru aušinamus turėjo), o dėl valdymo savybių. Dabar nerasiu taip greit, bet Porsche visada topuose būdavo dėl vairavimo malonumo.