Kaip per šalčius atsirakinti ir užvesti automobilį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

daynewss 2014-01-22 11:56
Jei yra centrinis ir nusėdo akumas yra vienas bajeris, kuris, žinoma ne visada, bet kartais padeda. Paimi gera akumuliatorių ir laidus. Išsuki numerio apšvietimo lemputę ir prie kontaktų pajungi laidus nuo akumo. Tik reikia žinoti kur + kur -. Ir taip pajungus atsirakina.
FtBall 2014-01-22 11:56
Dar svarbus dalykas - jei dyzelinas pilamas is kanistro, pilti reiktu per koki nors filtra. Apie 2 metus pildavom kura is kanistro be filtravimo, tai kaip tik vakar nuemem baka ir "stiklinej" radom apie 100g dulkiu.
Vytax 2014-01-22 12:14
Mes furgonuose dyzelį prieš ateinant šalčiams stengiamės visą išvažinėti, t.y. ištuštinti bakus, kad kuo mažiau liktų seno kuro. O tada jau pilame naują arktinį dyzelį kurį maišome su priedu nuo parafino susidarymo. Taip pat bakus stengiamės laikyti apypilnius, nes dyzelio paviršiuje paprastai plaukioja mažų ledo gabaliukų, kurie nukritus kuro lygiui paprastai linkę nusėsti ant bako sietuko, šitaip užkišdami kuro padavimą.
immortallt 2014-01-22 12:32
Nepilk kontrabandos, nebus š bako dugne
SILORAKAS 2014-01-22 12:49
Dėl aušinimo skysčio keitimo. Jei automobilis turi paskirstymo diržą (jei grandinė - ji nekeičiama), šis keičiamas kas 60-100 tukst. km. - tai maždaug 4-6 metai eksploatacijos. Keičiant diržą pakeičiama ir aušinimo skysčio pompa (o kartu ir visas skystis). Taigi jeigu automobilio aptarnavimus atliekate laiku ir tinkamai - nieko papildomai keisti nereikia.
Simplicity 2014-01-22 12:49
Čia gal turima omeny super naujus automobilius, kurie nė vienose duryse spynelės neturi? Centrinis ar ne, yra akumuliatorius ar ne, bet vairuotojo durelės turi atsirakinti raktu ir be elektronikos pagalbos. (Tik pas visokius Nissan'us tos raktų skylės po plastmasiniais dangteliais paslėptos) Nelogiška būtų jei durų negalėtum mechaniškai užrakinti ir atrakinti. Kitaip vairuotojas būtų pastatomas prieš nelengvą pasirinkimą— išimti akumuliatorių krovimui ir palikti automobilį neužrakintą ar palikti akumuliatorių nekrautą ir niekur nevažiuoti. Kiek teko skaitinėti, tai užmaitinimas nuo numerio apšvietimo naudojamas tais atvejais, kai negalima prie akumuliatoriaus prieiti (pvz., nutrūkęs troselis arba yra sudėti variklio dangčio užraktai, o akumuliatorius išsikrovęs). Kalbant apie dyzelį, tai jei jau į drebučius traukia, tai daug geriau užgesti dar kieme, o ne kažkur laukuose. Buvo man pačiam atvejis, kai temperatūra krito iki varganų -5'C, o bake dar paprasto dyzelio buvo kažkiek likę. Iš pradžių viskas lyg ir tvarkoj, o už kelių kilometrų pradėjo purtytis ir trūkčioti. Problemą išsprendžiau užsukęs į degalinę ir prisipylęs pilną baką žieminio kuro.
aurimokas 2014-01-22 13:12
Pas mane japoniškam kibire prieš mane vienas veikėjas buvo sumastęs "apsaugą" nuo vagių durelių spynelių traukės buvo atjungtos nuo užraktų. Tad apturėjau malonumą, kai akumas nusėdo lysti per bagažinę ir atsirakinti automobilį iš vidaus
krislas 2014-01-22 13:18
Net jeigu kibiras 20 m senumo (kas pas mus nėra retenybė)? Nu nu, sėkmės nekeisti... Nors, kai pagalvoji, kai kas ir tepalą keisti reikalo nemato.
beerbeerlt 2014-01-22 13:57
Del pasakymo "ir stenkites kuo greiciau ijunkite aukstesne pavara" tai nesutikciau. Nesakau, kad reikia pjauti varikli, bet ir servise ir varant technikine sake kad kol masina salta vaziuoti didesnem apsukom tai reiskia zemesne pavara. Nes kol saltas variklis vaziuojant zemom apsukom prastai sudega kuras susidaro suodziai ko pasekme uzsikise degimo kameros, padidejes dumingumas, nepraeita technikine. Naujiem automobiiam yra indikatoriai kurie uzsidega kai suodziu prisirenka perdaug ir reikia padaryti taip vadinama "praputima". Isvaziuoji i greitkeli ir pavaziuoji aukstom apsukom kol isdega susikaupe suodziai is sistemos. Sia tema galetu issamiau parasyti, nes straipsnis atrodo kad parasytas tik del to kad neturejo ka parsyti, jokiu argumentu tuscios kalbos.
ISG 2014-01-22 13:59
Pas mane pakankamai naujam auto irgi spyneles atjungtos, pats tai padariau. Taip geriau, nes vagys net nebendytu kisti jokiu visrakciu ir isdraskyti visa spynele ir subraizyti duris. Ir kas cia tokio lyst pro bagazine? Man teko pora kartu - poros minuciu reikalas
Simplicity 2014-01-22 15:07
Neįėję per duris, įeis per langą, o pats per bagažinę reikalui esant landžioji Tu dar „ant nakties“ ratus nusiimk.
Wolfy 2014-01-22 16:28
Sunkiausiai per šalčius būna ne užsikurti, o duris prišalusęs atlupti. Ot būna linksma, kai mašina kaip ledo gabalas iš po nakties būna, ja atrakini ir durų niekaip atlupti neina, atrodo, kad rankena liks rankose Silikono pripurškiau, tai manau, daugiau tokių bajerių nebebus, nes garaže tiek vietos nėra, kad laikyčiau abi mašinas.
immortallt 2014-01-22 16:58
Silikonu patepta guma padeda Ir žinoma, mašinos žiemą pageidautina neplauti Na nebent, kai didieji šalčiai praeina. Aišku, kai kartą pajūryje pasidengė mašina 0,5cm ledo sluoksniu, tai nelabai kas buvo daryti
ISG 2014-01-22 18:45
Tai tame ir reikalas, kad tegus iskart eina per langa, nes pakeisti visa stikl yra pigiau nei dazyti dureles, keisti spyna su visais raktais ir tt. Ardymo tiek pat ar daugiau, o problemu ir laiko atims kur kas daugiau nors tikiuosi neteks man tokie malunumai
GTRooTube 2014-01-22 19:14
O ką daryti kai vasarinis kuras visgi užšalo? Mašina užsikuria, bet užgęsta po poros minučių. Palaukus kiek laiko vėl užsikuria ir vėl užgęsta.
bahuriux 2014-01-22 19:20
As su paprastu maistiniu aliejum pratepu gumas ir dar taip nebuvo kad neitu atidaryti dureliu. Pas mane dar idomiau dureles kokia 1,5 karto didesnes nei iprastai nes coupe kebulas, stiklas be remo tiesiai prie gumos prisispaudzia dar toks kantukas is tos gumos uzsideda ant stiklo krasto, zodziu buna smagu kai apsala. Bet kai viena karta pasikankinu ziemos pradzioj tada patepu aliejaus viskas ok.
bahuriux 2014-01-22 19:40
Nezinau "traktoriu" (dyz kuru varoma auto, kaip antra masina) nusipirkau neseniai, bet girdejau, kad zmones tokiais atvejais tiesiog ipila zibalo, nezinau koki kieki berods litra ant puse bako, arba aviacinio reaktyvinio kuro, bet cia jau egzotika. Del kiekio reiketu kad pakomentuotu koks patyres dyzelistas. Dar buna kazkokiu priedu i baka nuo uzsalimo degalinese pirkti. Dar toki dalyka zinau, kad i rusiska/baltarusiska saliara ipila dvitakcio tepalo, vel nezinau kiek derods 1:20, ar tai 1:40 santykiu, patyre dyzelistai turetu pasakyti tiksliai. Tai padeda apsaugoti siurblius ir purkstukus, nes ten saliara prasta su daug sieros. Manes gyvenime daugiau niekas neprivers pirkti "traktoriaus", Blyn cia ne masina jei gali vaziuoti tik tarp 1500-3000 RPM ta prasme saugios apsukos dyz varikliui ir traukia tik tokiam diapazone. Kai as esu iprates bet kuria pavara 1500-7000 RPM diapazone vazineti, priklauso nuo pagreicio/ekonomijos poreikio. Sakysit tos pacios kubaturos (turbo) dyzelis traukia, nifiga 230Nm @ 1800 RPM ir 1500-3000RPM saugus diapazonas, vs 195 Nm @ 4800RPM ir 1500-7000RPM saugus diapazonas. Nera net ka lyginti, skirtumas kaip traktoriaus ir normalios masinos. Verdiktas, benzas/dujos yra geris ir pigi eksploatacija, dyzelis=traktorius ir brangi eksploatacija.
mental1ty 2014-01-22 20:03
Nuskambėjo lyg teiktum faktą, o ne nuomonę reikštum Pabandęs du modelius nespręsk apie visus automobilius, o ypač nebruk savo nuomonės kitiems, nes tavo pomėgis „smaugt iki redlaino“ yra subjektyvus. PS sėkmės dedant dujas ir pigiai važinėt su 2005+ metų automobiliu
MindaugasV85 2014-01-22 20:05
Jo... aš irgi dyzelį nusipirkau "draugų" (:D) paklausęs, tai irgi likau nepatenkinas. Na bet va per pusmetį kažkiek įpratau (t.y. susitaikiau). O dėl apsukų... Kokios 3 štukos? Keliu kiek noriu Kita vertus tu turėk omeny, kad su dyzeliu x bėgiu @ 1500RPM, bus panašus greitis, kaip su benzu prie 2500-3000RPM. Bet jo... traktorius blogai. Nors kol kas ryte užsikurinėju iš "pusės abaroto". Kas liečia žvakių kaitinimą, tai ar tikrai normalu kaitinti jas kelis kartus? Neseniai girdėjau, kad taip greičiau sudeginsi žvakes. Aš irgi visad kaitindavau po 2-3 kartus, bet dabar žiūriu, kad ir iš 1 taip pat lengvai užsikuria.
mental1ty 2014-01-22 20:17
Jei pripratęs prie savo auto ir jauti, kad prie tam tikros temperatūros sunkiai užsivesti gali, tai tada gali kaitint 2-3 kartus, kad iškart garantuotai užsivestum. Bet šiaip jei viskas tvarkoj su automobiliu ir dyzelis arktinis, tai iki -30 šalčio turi kurtis ir vieną kart pakaitinus. Arba jei žvakės jau pavargę ir prastai kaitina, tada irgi geriau porą kart šildyt, kad normaliau pakaistų, bet tokiu atveju geriau žvakes pasikeist O šiaip žinoma, kuo daugiau kaitini, tuo greičiau teks jas keisti, nes jos kaip ir visa kita, veikdamos dėvisi. PS iki -15 tikrai turi vestis ir visai nekaitinus žvakių, o jei viskas puikios būklės, net ir prie -20 su neveikiančiom žvakėm užsiveda automobiliai.