Kaip per šalčius atsirakinti ir užvesti automobilį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2014-01-22 20:18
Tada ir dyzelistams sekmes vazinejant su 2002++ metu dyz varikliais su visokiais "pumpa duzais", kietuju daleliu filtrais, pastoviai gendanciom turbinom ir kitom nesamonem. Del duju mematau problemu 4 kartos dujos ima signala nuo kompo, apgauna purkstukus ir kompa ir viskas OK, purskia palei masinos ECU, tiksliau emulioja benzo ECU. Arba bent jau reikia pirkti tokia auto i kuria galima deti dujas, juk ne visos turi "apsaugas" nuo duju irangos. Bet dar galima ir ant E85 persidaryti su minimaliom investicijom, bet vistiek dujos pigiau. Man kokia ~20% pigiau dujos, nei dyz kuras, panasaus galingumo masinai, nors ne dujos 150AG, dyz 110AG. EDIT: BRC 4 kartos duju iranga, 6 metai vaziuota 90+kkm, 1 karta perreguliuota ant kompo po 2000km, dar 1 karta perreguliuota pries 3 metus niekas nekeista jokie filtrai, jokie purkstukai, jokie rem komplektai, jokios gumos. Rimtu veidu sakau planuoju dar vaziuoti 2 metus ir ne maziau 20-30kkm ir nieko nekeisti, tada utilizuosiu auto ir perdesiu sita iranga i kita benzinine auto. Ir galiu patvirtinti, kad 4 kartos duju iranga (nes nesprogineja) variklio needa, bet priesingai ji saugo, netersia tepalu, variklio kompresija ~16bar variklis nuvaziaves 300kkm.
Sigitas.lk 2014-01-22 20:25
VIsu pirma, naujesnese masinose zvakiu kelis kartus kaitinti nereikia, nes ten viska valdo kompas. Galima kurti vos tik uzgesta spirale dacika. VIsu antra kas ten per dyzelis su 230Nm? DD Pravezciau as tave su normaliu dyzeliu CM su 350Nm, tai seiles varvintum, kaip nei vienas benzas taip netraukia. O ir rask dar taip traukianti benza kad sanaudos 6,5L simtui km butu, gausi medali Tiesa kad prie turbo lago siek tiek reik prisitaikyti, bet kai be sankabos ratus antru begiu prasukineja galima susitaikyti. Del kuro uzsalimo, tai jei jau uzsalo, pilk tu ten ka nori, neisgelbesi. Sprendimas nebent sildomas garazas.
Sigitas.lk 2014-01-22 20:36
Zinoma jeigu nebutum tipinis lietuvos "bahuriux" ir dometumeis ne tik audi ar vw, kurie turejo PD zinotum, kad db ir jau senokai kad visas pasaulis vazineja Common rail dyzeliniais varikliais. Idomu is kur tu cia istraukei tokias nesamones su pastoviai gendanciom turbinom (tuo labiau kad ir daugybe benzu turi turbinas, ir pas juos jos laiko gerokai prasciau, del didesniu temperaturu). CM nebent baisiau nekokybiskas kuras del ko gali tekt keist purkstukus. Kas del DPF jie ne pas visus dyzelius yra, o ir labai lengva juos isprogramuoti ir pasalinti arba tiesiog pragrezti, neturint jokio pasalinio neigiamo poveikio (priesingai, padidejusi galia).
bahuriux 2014-01-22 20:44
Kokia kubatura? As lyginu normalu sena turbo dyzeli 1,9tdi vs dar senesni beveik legenda tapusi opel (GM) "red top" (ir thanks god ne ecoteca) 2.0, 16v be jokiu turbinu. Tai gal objektyvumo delei palyginkim turbo benza vs turbo dyzeli? Zinai as be vargo telpu su tuo motoru trasoj 6l benzo, 7,6l duju ir mieste 10l benz ir 13l duju, vidurkis 10l duju, visada isibegeju su sunkia tapke bet paskui vaziuju ekonomiskai. Perskaiciuok palei pinigus o ne litrus, tada paskaiciuok remontu kainas, as jau atsikandau dyzeliu per 1 savaite.
Arthuras 2014-01-22 20:49
Ne sukimo momente esmė. Kas iš to, kad sukimo momentas didelis diapazone 1500-3500? Benzino be turbinos gal ir mažesnis sukimo momentas, tačiau traukia nuo 3000-7000 tolygiai. Esmė yra galioje, o ne sukimo momente. Sukimo momentas tik nugarą pamalonina, o galia atspindi tikrą automobilio pagreitį. Ir tikrai, dyzelio eksploatacija, nupirkimas sudėtingesni.
bahuriux 2014-01-22 20:54
Matai kaip yra uzsikemsa tas filtras ar dar kazkas gluse, turbinai mirtis per 1000km, plysta minksta jungtis uz turbinos taip pat mirtis per1-2000km. Ir kuom tie railai su savo siurbliais geresni uz PD? Niekada negenda, ar labai pigus ir lengvai pasikeicia?
Sigitas.lk 2014-01-22 20:55
Kubatura 2,4. Tai va kad didelis skirtumas kiekvienam kas yra normalu:D Na taip tu su lengvuciu opeliuku i tiek itelpi, o as su daugiau nei pusantros tonos, viena is saugiausiu masinu i +-6,5l ziema sutelpu, tuo labiau kai pavyksta gauti dyzelio uz 3,40 (ne, nebaltarusiskas ,ir ne is kanistru, ir ne zalias). Taip pat tas sukimo momento jausmas yra fantastika. Tiesiog CM technologija yra visai kitas lygis, tiek variklio darbu, tiek ekonomija, tiek galingumu. O dar apie cipavima net nekalbu.
Sigitas.lk 2014-01-22 21:01
Dar karta sakau, kad nereiktu apsistoti tik vienos markes automobiliais. Ne vien yra TDI dyzeliukai Railui siurblys nera problema apskritai. Nebent purkstukai, kurie yra labai didelio tikslumo detales, ir purskia ne po karta vieno takto metu. Ka galiu pripazint tai taip, dyzelio eksplotacines islaidos didesnes. Vien tik tepalai gerokai brangesni, nes turi but aukstos kokybes.
bahuriux 2014-01-22 21:08
Mano opelis 1350kg tuscias, 150AG, 8,5s iki 100. Na praktiskai ratus galiu prakasti ant slapio kelio iki 100km/h 2 pavara, ant sauso iki 50km/h 1 pavara zinoma su atleista sankaba. As jau nekalbu apie hondos vtec variklius 8500+ rpm redlainas, va ten tai geris. Beto su dujom ir varau iki redlaino ir niekas neuzlinksta.
Sigitas.lk 2014-01-22 21:14
Juokauji, sukimo momentas ir yra pagrindinis dydis, ismatuojamas. Poto is jo apskaiciuojama galia. O beto 1500-3500 rpm neatrodo taip jau blogai, nes kasdienai tai yra darbines apsukos. Beveik visada esi didziausio sukimo momento ruoze. Taip pat labai Nm atsiliepia ir isibegejime, tai galima pastebeti ypac su bmw 2,5 ir 2,8 varikliais. 2,5 turi 192 ag ir 240Nm ir iki 100km/h isibegeja per 8s. 2,8 turi 193 ag ir 280Nm ir iki 100 km/h isibegeja per 7,3s. (E36 kregzde) Taip, dyzelio eksploatacija brangesne ir nupirkti gera sunku, ypac Lietuvoj, su ridu sukinejimais ir sukciais.
Arthuras 2014-01-22 21:38
Konkrečiai šituo atveju, sukimo momento ir galios kreivės skiriasi ir tiek. Už tai ne sukimo momentą ir net ne galią reikia žiūrėt, o sekundes, per kiek sukasi iki 100km/h. Dyzeliai tikrai niekuo neišsiskiria šiuo klausimu. Nors kai važiuoji, atrodo, kad dyzelis kaip raketa traukia. O realiai, taip nėra.
Robkinas 2014-01-22 21:41
Koks skirtumas, ar jus dyzeline, ar benzinine/dujine masina vairuojat. Jeigu masina techniskai netvarkinga bus, tai per didelius salcius visi lygiai turesit bedu su salto variklio paleidimu, pradedant nuo akumuliatoriaus... taip, kad nera ko gincytis ir matuotis kieno ilgesnis... as asmeniskai benzinine japonke vairuoju, ziemomis visada (kol kas) sekmingai uzvedu, nes ypatingai priziuriu varikli pries keiciantis metu laikams.
Arthuras 2014-01-22 22:02
Benzininės 20+ metų kuriasi be problemų. Dyzeliai 10+ metų - jau sunkiai.
Wolfy 2014-01-22 22:10
Pas mane tokio pat tipo mašina, coupe su stiklais be rėmo, tai kai prišalo praeita savaite, tai vos atlupti ėjo. O kadangi pas mane langas automatiškai iš po gumos išlenda, tai dėl prišalimo jis pasmukti žemyn negalėjo - darant tada duris staktą daužo (būtų labai gerai, kad to automatinio langų nuleidmo ~1cm nebūtų, kaip ant kokių mersų, o tai dabar per jėga darosi langas). Tai supurškiau ir lango gumas, kad lengviau darytusi ir man nedrožtų naujo varikliuko lango bei viso mechanizmo. Žiūrėsiu ar gelbėja langams tas silikonas. P.S. Buvau prieš porą savaičių sutepęs vienas duris aliejumi pabandymui, tai praktiškai nepadėjo. Gal tiesiog per mažai to aliejaus užtepęs buvau.
Sigitas.lk 2014-01-22 22:15
Na as tik norejau parodyti kad nereikia vadinti normaliu dyzeliu traktoriais. Beje pries benzus irgi neturiu nieko pries, tikrai juos daug smaggiau iki redlaino sukti, nei dyzeli Bet tas dyzelio spiris i sikna, tai man labai patinka, kas gi geriau uz jausma kad gerai traukia Del tvarkingumo: Turejau su*ista citroena benza, net tepalai budavo retai keiciami, kurdavosi kaip bite
HDi 2014-01-22 23:35
Įdomi čia diskusija užvirė žiūriu apie tuos diapozonus darbinius. Savo dabartinį dyzelį dažniausiai iki 4.5 smaugiu, ir nieko, toliau jau juntamai dingsta trauka. 170AG / 380Nm. Pripažįstu, kad benzą grežt yra daug smagiau, bet kalbant apie neturbininius benzus jo bėda ir yra ta, kad reikia jį grežti jei nori, kad važiuotų. O su normaliu dyzeliu (turinčiu bent jau virš 300Nm), tai tokie pagreitėjimai mieste nežeminant pavaros yra vienas malonumas, jau nekalbu apie komfortą užmiesty, kai paprastas 2.0 turbo dyzelis nepriklausomai nuo gamintojo dažniausiai nesiekia 2k apsisukimų arba būna labai panašiai važiuojant 100km/h greičiu (neimam V6/V8 benzų nes čia jau kita kategorija).
FtBall 2014-01-23 03:08
Nesuk galvos del tu suodziu. Zinau atveju, kai zmogus apsuku daugiau 2000 nekelia, ir vis dar pakanka technikine praeit. Pavyzdziui, pas sese Astroj uzsidege gedimo lempute, kompas rodo +2 litrus kuro, o diagnostikoj pasake, kad normalu - suodzius valo.
kukulis 2014-01-23 09:58
Nu tiesiog sirdziai miela skaityt, kaip botanikai apie variklius diskutuoja
perihellis 2014-01-23 11:43
man salerkos irgi nepatikdavo, trauka lyg ir yra, važiuot galima, o bet tačiau tas bukumas, vos ne kaip su galingesniu benzininiu automatu - gazą mini truputį anksčiau, nei nori, kad pradėtų normaliai važiuot. Nervina šiek tiek, nors priprantama. Poto benzininė atrodo toks trukčiojantis daiktas. Na o poto atėjo patirtis su stipriai naujesniais gana galingais dyzeliais ir atėjo mintis - NORIU tokio daikto. Ir aštrumas atsiranda, niutonų daug net ir itin zemuose sūkiuose, tai užmiesty ant lenkimo išeit smagu labai. Tuo pačiu ir automobiliai po truputį vel lengvėja. O ir sąnaudos juokingos. Taigi, mano nuomonė tokia: kasdienai salerka, smagumynam benzinas. edit: kasdienai važinėju dujom
Arthuras 2014-01-23 11:53
Pačių naujausių benzininių variklių sąnaudos taip pat gerokai sumažėjusios, tai net nematyčiau reikalo pirkt dyzelinį variantą, nebent suki per metus 50-60k km. Tarkim: BMW 328i: 245ag, 350nm prie 1250rpm, 5.9 iki 100, mieste 8.1, užmiestyje 5.2 litro 100km. BMW 330d: 258ag, 560nm prie 2000 rpm, 5.6 iki 100, mieste 6, užmiestyje 4.3 litro. Dar reikia paminėt, kad dyzelinis variantas visu 100kg sunkesnis. Mieste skirtumas tarp dyzelinio ir benzininio automobilio kuro sąnaudų - gana didelis. Bet užmiestyje jis tampa labai kuklus. O variklio garsas, važiavimo malonumas vis tiek benzino didesnis...