Kodėl lietuviai nervina vieni kitus kelyje?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Ethanol 2014-02-07 11:48
Niekad nesupratau vairuotojų, kurie pypsi užgesusiems "mokomukams" ar "lapams". Gi užgesusysis dar labiau susitresuos, skubės kuo greičiau pajudėt ir.. vėl užges.
Arthuras 2014-02-07 12:07
O aš niekad nesupratau instruktorių, kurie per pirmą/antrą pamoką išvaro mokinukus į gatvę, nors šie dorai pajudėt nemoka. Kam sukelt dirbtinį stresą mokiniui?.. O gal geriau aikštelėje išmokinti pajudėti?..
thatsmeLT 2014-02-07 12:27
Nu tai gal ir ismoksta, bet tarkim uzgeso vistiek, tai tikrai ten pypsint is galo zema, tuolabiau, kad visi kazkada mokemes vairuoti.
zaliaakis 2014-02-07 12:37
Geriausia buna. Kai pypina, kaskur skuba, bando aplenkti, pesciuju nemato. O prieki sankrizoje raudona dega. Privaziuji po 1-2 sekundziu, o skubantysis stovi ir keikia visa pasauli ir bando kaska prieki kaltint Mulkiai
kestutisz 2014-02-07 12:56
Bent jau seniau ir buvo tokia praktika - ai vistiek tu dar mašinos dar nevaldai, aikštelėj nebus ką veikti - varyk į gatvę. Šiaip aišku streso būsenoj ir mokomasi greičiau :)
Shinigami 2014-02-07 13:06
Ne visi. Kai kurie nuėjo ir nusipirko teises.
Arthuras 2014-02-07 13:26
Dabar taip pat tokia praktika. Bent jau prieš keletą metų. Gerai, jei tas būsimas vairuotojas jau su tėvais važiuot aikštelėse, vieškeliuose pramoko. Jei ne - tai kaip tik sankryža, taip ir užgęsta... Streso būsenoje gal ir mokomasi greičiau, bet jautresni/vyresni žmonės po to įgyja fobiją vairuoti. Nors moka, bet nepasitiki savimi.
immortallt 2014-02-07 16:32
Net senai vairuojantys kartais būna, kad užgesta. O kol mokiniesi, tai būna ir 10 pamoką prastai išmini sankaba ir užgesti.
qriuqriu 2014-02-07 16:39
Arthuras tu ne visai teisus, kai mokiaus vazinet, instruktorius iskart i gatve leido, o sulaukes, kai sankryzoj uzgesau bei pradejau nervuotis ir skubet, ramiu balsu paaiskino, ijunk avarini,ikvepk giliai,jei nepadeda nusiramint- islipk ir masina apeik kelis kartus ,nusiraminus pagalvok eiliskuma kaip uzvest masina ir judet toliau...del pypsinimo efektyvu kai miega prie sviesoforo, arba matai kad persirikiuoja tiesiai i tave( praziopsojo momenta veidrodeliuose ar seip galva patingejo pasukt)
Arthuras 2014-02-07 16:54
Be abejo, pasitaiko. Bet gal žmogaus, kuris nekontroliuoja pedalų ir pavarų svirties su vairu, nereikia pirmą pamoką grūst į didesnį miestą?.. Gal tiesiog užtektų aikštelėje pamanevruot, pajust kaip viskas vyksta?
kestutisz 2014-02-07 16:57
O pvz kuris IT'šnikas mokosi iš knygučių ar kursų, o ne ant gyvos sistemos? ;)
Atk 2014-02-07 18:46
Tai agresijos apgaubtas, jis labai prisotintas, labai agresyvus, jis kaip nrkotikas veikia, jis toks tankus, tarsi nuo jo laša, galima pasakyt, jis nematomas kaip ir oras, bet jis yra ir žmogus negali suprasti, kodėl jis toks susierzinęs nuo ryto, nes jis yra veikiamas šito apgaubto, kurį žmonės patys ir padarė savo agresija, avo mintim agresyviom, todėl neišmintingi ir toliau skleis agresiją ir ją didins ir gaus už tai tam tikrus vaisius, o išmintingi, stengsis neleist sau neigiamų, agresivių piktų emocijų skleisti ant žmonių, tuo labiau ant žmonių, dar tyliai sau tai ne taip... O tie, kas agresiją skleidia ir pyktį, geriau jau paliktų šitą gyvenimą, nes labai jie kenksmingi. Geriau koks nors cunamis ar drebėjimas ar uraganas juos visus išleistų iš šito gyvenimo, nes labiau kenksmingų padarų žemėje už tokius žmones nėra, jiems nevieta šioje Žemėje, paskui kaip vaikai grįž į Žemę, bet jau nebus tokie kenksmingi, nes juos ir auklės kitaip nei dabar geri žmonės.
Simplicity 2014-02-07 18:48
Prieš pirmą pravažiavimą būna keliasdešimt valandų teorijos. Be to, instruktorius prieš pradedant važiuoti paaiškina ką ir kaip reikės daryti, kur važiuoti. Pradėt nuo miesto nėra blogai, nes daugiau pasitikėjimo įgauni Ir šiaip, emociniu požiūriu, po miesto jau niekas neišgąsdins. Ne taip, kaip būtų pasivažinėjus aikštelėj išgirst „O dabar važiuosim į miestą...“
Arthuras 2014-02-07 18:58
Kaip tik, kai jau moki pajudėt, apsisukt, perjungt pavarą - kur problemos važiuot į miestą?
HDi 2014-02-07 19:20
Dėl pradedančiųjų, tai aš vis dar tos nuomonės, kad vairavimo mokyklos moko ne vairuoti, o gauti pažymėjimą, t.y. praeiti tai, ko reikalauja regitra, daug kas nuo instruktoriaus priklauso, bet manyčiau per mažai pas mus praktinių valandų. Tarkim kaip minėjo vienas iš Lietuvos žinomesnių instruktorių, Pakėnas berods, yra bėda, kad pvz yra žmonių kurie bijo keisti eismo juostą, kai to prireikia, o ne iš anksto, todėl užsiima, kairiausią, o ne dešiniausią, kaip reikalauja taisyklės, ir nors ir iki Klaipėdos nuvažiuotų, tai paskui tokiems ir ilgoms mirksi ir pypsi, ir dantis šiepia, ir aš mirksiu ir mirksėsiu jei kelias tuščias o važiuoja kairiausia juosta. Jei instruktoriais verstų važinėti daugiau miesto sąlygomis, o ne vien regitros maršrutais, verstų atlikti persirikiavimus miesto piko eisme, kaltų į galvą kad reikia važiuoti dešiniausia juosta (apie duobėtus kelius kita tema, nepradėkime jos) tai ir klevams būtų lengviau, ir asmenims kuriems vairavimas šiaip nėra maloniausias dalykas. Daug kas teigia, kad va vakaruose tai kultūringiau važiuoja ir t.t., bet kažkaip vairuotojų paruošimas ten ir geresnis, vadinamų antraeilininkų ir ŽYMIAI mažiau nei pas mus. Neneigtinas faktas yra ir genai, drąsa ir t.t. vieni lengvai išmoksta ir nejaučia jokio diskomforto vairuojant, kitiems tai didelė įtampa, bet manau daugiau praktikos vairavimo mokyklose tikrai būtų tik į naudą, ir mokykloms-pasipinigauti, ir būsimiems vairuotojams, kuriems sunkiau sekasi.
Arthuras 2014-02-07 19:27
Tai negali būti privalomos papildomos valandos. Man asmeniškai ir tų 30 akademinių buvo per daug.
zaliaakis 2014-02-07 20:27
Lietuvoje daug antraeilininku, blogai mokina... Tai kokio velnio jie mirksi is galo kai mokinukas antra eile vaziuoja Gal kitas nori sukti i kairia ir iesko tinkamos sankryzos ? Rikiuokis i pirma ir vaziuoji patenkintas... As asmeniskai daug nesigilinu. Ar miestas, ar autostrada. Reikia apvaziuoti, apvaziuoju pirma juosta. Dabar bandyk mulkiui isaiskinti ir mirkseti kad pasitrauktu kuris velkas. Kam ? Seip klp kai kuriais atvejais pirma juosta greiciau net pasieki numatyta ,,taska,, nes visi kaip isproteja antroje sedi
HDi 2014-02-07 21:10
Tu galvoji, kad per daug buvo, nes važinėjai turbūt regitros maršrutais kaip ir minėjau ir buvo tiesiog nuobodu, jei vairavimas Tau patinka. Bet realiai Tavęs greičiausi niekas nemokė nei priekabos tempti, kas tarp kitko yra įrašyta mokymo programoj, nei kontroliuojamo slydimo nei, nei skirtingomis sąlygomis pavairuoti (t.y. žiemą sniegu, per lietų ir tam net nereikia net metų laiko, yra atitinkami mechanizmai tvirtinami prie mašinos ar šlapios trasos kuria tikrai nesunku įrengt) ir t.t. kas vairuojant tikrai daug praverstų. Nepagalvok, kad sakau jog esi blogas vairuotojas. Kai aš mokiausi buvo 20 val automobiliui ir 10 val motociklui praktikos. Man ir tuo metu atrodė, kad per daug, bet aš nemažai dalyvauju mėgėjiškuose sporto renginiuose, turiu atskirą mašiną tam, tai dabar praėjus 5 metams nuo išsilaikymo, kai visko teko matyti ir išbandyti savo kailiu (nei vieno rimto įvykio neturėjau), dabar jau neatrodo, kad tų 20val buvo per daug, jei mokytų ko nors įdomiau. Ir aš tuos įgūdžius kaskart tobulinu, o yra tokių kur nuo išsilaikymo net praėjus ir n metų kasdien vairuoja, o pradėjus slyst netikėtai mašinai, nežinotų ką reikia daryti, tad nespręsk vien žiūrėdamas į save.
HDi 2014-02-07 21:19
zaliaakis 2014-02-07 21:29
tai ir yra problema Reikia pirma pradeti nuo saves, o neziureti kad kiti blogai vaziuoja... Todel ir sakau kad daug nesigilinu. Reikia vaziuoju pirma, tai vaziuoju. Ne taip supratom vienas kita... Tas galvojimas kad maisosi antraeilininkas, bet kam ? Kitam antraeilininkui Normaliam vairuotojui labai mulkiai nemaiso. Nes juos galima apvaziuoti