Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
   	HardAxe  2014-03-26 09:33
   
	tai universalios==žieminės pagal stabdymo kelią.
   
   	stdio  2014-03-26 12:05
   
	Truputį keista - žieminės padangos minkštenės, o stabdo praščiau? Tai kodėl F1 lenktynėse siekiama naudoti kuo minkštesnes padangas?
   
   	HardAxe  2014-03-26 13:15
   
	Žieminės turi VVV formos rieveles ir labiau plaukioja. Turūt todėl ne užsikabina už kelio nelygumų, o nuslysta.
   
   	vardasas  2014-03-26 13:20
   
	mazesnis sukibimo plotas del retesnio protektoriaus, bet koks butu rezultatas jei stabdytume ant zvyrkelio ar nesvaraus kelio? tokiu keliu visa lietuva nuseta ir koks rezultatas butu jei stabdytu vaziuojant 50-60km/h ? zinoma neekonomiska tik del didesnio dilimo
   
   	Broniusg  2014-03-26 14:23
   
	Visas užsakytas stripsnis kategorijoje „lož pizdioš i provokacija“ 
   
   	audriusn  2014-03-26 15:07
   
	
misiniu sudetis skirtinga.
   
   	sigun  2014-03-26 16:22
   
	
Visiškas melas. Kadangi vasarinės padangos jau buvo susidėvėjusios, o žieminės praktiškai nevažinėtos ir beveik nebebus važinėjamos žiemą, tai ant antro automobilio užpraeitą rudenį su žieminėmis praėjom technikinę ir po to nebekeitėm. T.y. beveik pusantrų metų naudojom vietoj universalių. Per tą laiką šiltuoju metu nuvažiuota apie 3 tūkst. km ir padangos neatrodo nudėvėtos.
   
   	Arthuras  2014-03-26 16:35
   
	Priklauso, ant kiek minkštos. Manau, ten buvo hiperbolė, tačiau taip - jei padangos labai, labai minkštos, o temperatūra lauke +30 plius saulė, tai asfaltas būtų galbūt +50 ir daugiau. Manau agresyviai pavažinėjus su tokiomis minkštomis padangomis, protektorius nueitų labai greit.
   
   	audriusn  2014-03-26 18:34
   
	http://www.snowalps.com/turismo/news/pn ... omparativi
yra kas testavo
   
   	zemapavara  2014-03-26 20:01
   
	Ziemine padanga zieminei nelygi ner cia ka lyginti kai straipsnis toks, yra zieminiu padangu su gan aukstu greicio indeksu, tai jos dyla taip pat kaip ir vasarines, nes gumos misinys panasus , bet tik garsas ju didesnis.
   
   	Stipa  2014-03-26 21:11
   
	Labai stiprus rodiklis tarp žieminių ir vasarinių padangų yra TEMPERATŪRA. Žieminės skirtos važinėti esant šaltam asfaltui, o vasarinės karštam. Karštą vasaros dieną kai asfaltas jau pakiužęs būna ir jo temperatūra viršyja 50 celsijaus, pagalvokit ant kiek minkštos pasidaro žieminės padangos, o jei žieminės padangos skirtos "Nordic" rinkai tai ten išvis košė iš jų belieka. Na ir savaime suprantama stabdymo kelias pailgįja 50%.
   
   	Evil Goku  2014-03-26 21:27
   
	Tai jus nelyginkit žiemai skirtų M+S su tikromis žieminėmis(minkšto mišinio) padangomis. O dar po kiekvieno sezono padangos tampa vis kietesnės ir mažiau dyla.
   
   	Myslius  2014-03-26 21:29
   
	Man idomu, kaip stabdymo kelias priklauso nuo sukibimo ploto, lyg ir nepriklausyt turetu
   
   	immortallt  2014-03-26 22:25
   
	
O tai nuo ko turėtų priklausyti stabdymo kelias?
   
   	bahuriux  2014-03-26 22:34
   
	 Taip ziauriai priklauso, kad gautum soka, as turejau kaip palyginti 175 universalios vs 205 vasarines. Kaip cia pasakius skirtumas gal net daugiau nei du kartai, jei lyginti pati sukibima, tarkim stabdymo jega niutonais jei matuoti (o ne atstuma iki sustojimo), ant sauso asfalto, o ne tech apziuru centre ant plieninio barabano. Cia tas atvejejis kai pasireiskia rimties trintis, o ne slydimo trintis, placios padangos tiesiog laiko kiek gali nenuslydusios ir gali zymiai daugiau nei siauros, o siauros greiciau praranda rimties trinti ir tiesiog pereina i slydimo trinti. Na kazkas tokio nezinau, ar egzistuoja toks terminas "rimties trintis" bet esme tokia. 
Ir beto kuro sanaudos kazkodel pas mane mazesnes buvo su 205 nei su 175, diametras ir slegis padangose palei gamintojo rekomendacijas. Siauros padangos yra blogis, netgi ziema, nesaugu, nera stabilumo ir jokios ekonomijos kuro, priesingai nei teigia daugelis mitu, kai uzsidedu vasarines pasijauciu, kad galiu pilotuoti ta metalo gabala taip kaip man reikia, o ne kaip karve ant ledo.
   
   	Arthuras  2014-03-26 23:00
   
	Kodėl tuomet ralistai žiemą važiuoja siauromis padangomis?
   
   	immortallt  2014-03-26 23:01
   
	bahuriux, dėl taupymo su 205 padangomis, iš patirties su dviračiai, tai labai priklauso nuo gumso mišinio, protektoriaus, meždiagų, iš kurių pagamintos padangos (svoris) ir aerodinamika.
Supaprastinti dėl stabdymo, tai būtent trintis ir stabdo, o ne kas kitas. Didesnis paviršiaus plotas - didesnė trintis.
   
   	Arthuras  2014-03-26 23:17
   
	
Teoriškai, trinties jėga nuo ploto nepriklauso. Nes slėgis į ploto vienetą sumažėja, padidėjus plotui. Ir atvirkščiai.
   
   	immortallt  2014-03-26 23:36
   
	
Deja viskas vyksta šiek tiek kitaip  Kitu atveju ir ABS nereiktų.
   
   	Myslius  2014-03-26 23:43
   
	Na del ko tiksliai nezinau, priverte susimastyt tai ka Arthuras parase. Keistas dalykas ta guma. Kiek perskaiciau straipsny ir komentaruose tai susidariau nuomone kad didziausia efekta vasara ant asfalto sudaro padangu minkstumas.
   
    Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
    Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
    paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
  
Apie žieminių padangų naudojimą vasarą geriau net negalvoti