Apie žieminių padangų naudojimą vasarą geriau net negalvoti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2014-03-26 09:33
tai universalios==žieminės pagal stabdymo kelią.
stdio 2014-03-26 12:05
Truputį keista - žieminės padangos minkštenės, o stabdo praščiau? Tai kodėl F1 lenktynėse siekiama naudoti kuo minkštesnes padangas?
HardAxe 2014-03-26 13:15
Žieminės turi VVV formos rieveles ir labiau plaukioja. Turūt todėl ne užsikabina už kelio nelygumų, o nuslysta.
vardasas 2014-03-26 13:20
mazesnis sukibimo plotas del retesnio protektoriaus, bet koks butu rezultatas jei stabdytume ant zvyrkelio ar nesvaraus kelio? tokiu keliu visa lietuva nuseta ir koks rezultatas butu jei stabdytu vaziuojant 50-60km/h ? zinoma neekonomiska tik del didesnio dilimo
Broniusg 2014-03-26 14:23
Visas užsakytas stripsnis kategorijoje „lož pizdioš i provokacija“
audriusn 2014-03-26 15:07
misiniu sudetis skirtinga.
sigun 2014-03-26 16:22
Visiškas melas. Kadangi vasarinės padangos jau buvo susidėvėjusios, o žieminės praktiškai nevažinėtos ir beveik nebebus važinėjamos žiemą, tai ant antro automobilio užpraeitą rudenį su žieminėmis praėjom technikinę ir po to nebekeitėm. T.y. beveik pusantrų metų naudojom vietoj universalių. Per tą laiką šiltuoju metu nuvažiuota apie 3 tūkst. km ir padangos neatrodo nudėvėtos.
Arthuras 2014-03-26 16:35
Priklauso, ant kiek minkštos. Manau, ten buvo hiperbolė, tačiau taip - jei padangos labai, labai minkštos, o temperatūra lauke +30 plius saulė, tai asfaltas būtų galbūt +50 ir daugiau. Manau agresyviai pavažinėjus su tokiomis minkštomis padangomis, protektorius nueitų labai greit.
audriusn 2014-03-26 18:34
http://www.snowalps.com/turismo/news/pn ... omparativi yra kas testavo
zemapavara 2014-03-26 20:01
Ziemine padanga zieminei nelygi ner cia ka lyginti kai straipsnis toks, yra zieminiu padangu su gan aukstu greicio indeksu, tai jos dyla taip pat kaip ir vasarines, nes gumos misinys panasus , bet tik garsas ju didesnis.
Stipa 2014-03-26 21:11
Labai stiprus rodiklis tarp žieminių ir vasarinių padangų yra TEMPERATŪRA. Žieminės skirtos važinėti esant šaltam asfaltui, o vasarinės karštam. Karštą vasaros dieną kai asfaltas jau pakiužęs būna ir jo temperatūra viršyja 50 celsijaus, pagalvokit ant kiek minkštos pasidaro žieminės padangos, o jei žieminės padangos skirtos "Nordic" rinkai tai ten išvis košė iš jų belieka. Na ir savaime suprantama stabdymo kelias pailgįja 50%.
Evil Goku 2014-03-26 21:27
Tai jus nelyginkit žiemai skirtų M+S su tikromis žieminėmis(minkšto mišinio) padangomis. O dar po kiekvieno sezono padangos tampa vis kietesnės ir mažiau dyla.
Myslius 2014-03-26 21:29
Man idomu, kaip stabdymo kelias priklauso nuo sukibimo ploto, lyg ir nepriklausyt turetu
immortallt 2014-03-26 22:25
O tai nuo ko turėtų priklausyti stabdymo kelias?
bahuriux 2014-03-26 22:34
Taip ziauriai priklauso, kad gautum soka, as turejau kaip palyginti 175 universalios vs 205 vasarines. Kaip cia pasakius skirtumas gal net daugiau nei du kartai, jei lyginti pati sukibima, tarkim stabdymo jega niutonais jei matuoti (o ne atstuma iki sustojimo), ant sauso asfalto, o ne tech apziuru centre ant plieninio barabano. Cia tas atvejejis kai pasireiskia rimties trintis, o ne slydimo trintis, placios padangos tiesiog laiko kiek gali nenuslydusios ir gali zymiai daugiau nei siauros, o siauros greiciau praranda rimties trinti ir tiesiog pereina i slydimo trinti. Na kazkas tokio nezinau, ar egzistuoja toks terminas "rimties trintis" bet esme tokia. Ir beto kuro sanaudos kazkodel pas mane mazesnes buvo su 205 nei su 175, diametras ir slegis padangose palei gamintojo rekomendacijas. Siauros padangos yra blogis, netgi ziema, nesaugu, nera stabilumo ir jokios ekonomijos kuro, priesingai nei teigia daugelis mitu, kai uzsidedu vasarines pasijauciu, kad galiu pilotuoti ta metalo gabala taip kaip man reikia, o ne kaip karve ant ledo.
Arthuras 2014-03-26 23:00
Kodėl tuomet ralistai žiemą važiuoja siauromis padangomis?
immortallt 2014-03-26 23:01
bahuriux, dėl taupymo su 205 padangomis, iš patirties su dviračiai, tai labai priklauso nuo gumso mišinio, protektoriaus, meždiagų, iš kurių pagamintos padangos (svoris) ir aerodinamika. Supaprastinti dėl stabdymo, tai būtent trintis ir stabdo, o ne kas kitas. Didesnis paviršiaus plotas - didesnė trintis.
Arthuras 2014-03-26 23:17
Teoriškai, trinties jėga nuo ploto nepriklauso. Nes slėgis į ploto vienetą sumažėja, padidėjus plotui. Ir atvirkščiai.
immortallt 2014-03-26 23:36
Deja viskas vyksta šiek tiek kitaip Kitu atveju ir ABS nereiktų.
Myslius 2014-03-26 23:43
Na del ko tiksliai nezinau, priverte susimastyt tai ka Arthuras parase. Keistas dalykas ta guma. Kiek perskaiciau straipsny ir komentaruose tai susidariau nuomone kad didziausia efekta vasara ant asfalto sudaro padangu minkstumas.