Kaip vairuotojai nustekena dyzelinius variklius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

haloo44 2015-07-26 13:02
Nestes reklama
woozyy 2015-07-26 15:02
Ne reklama. Esu išmėginęs dauguma degalinių "statoila lukoila neste". Visu jų pagerintas dyzelinas yra geresnis, pajaučiu pagal kuro sąnaudas, variklio triukšmą ir pagerėjusi variklio darbą. Dizeliną pilu pagerinta virs metu, tai matau tik akivaizdžius pliusus
Simplicity 2015-07-26 15:56
nebandei? Manau, turėtų būt ne prasčiau už tuos pagerintus dyzelius.
Bobinux 2015-07-26 18:18
Kartais ne Neste buvo eksperimentinius degalus paleide, kad prasidejo dyzelio kuro siurbliu gedimai?
Tarkvinijus Išdidusis 2015-07-26 18:22
"Fuel shark is a break-through patent pending <...>". Simplicity, o tu bandęs šitą daiktą? Kažkaip jei dar patento negavęs, tai... na...
SaMaras 2015-07-26 18:41
taigi ten lochatronas, Tarkvinijau, ten reikėjo su ironija pasižiūrėti į tą postą. Galimai norėjo pasakyti kad tie pagerinti degalai irgi yra lochatronas.. iš esmės skirtumas tikrai jaučiasi "pagerintų" ir paprastų degalų, bet kiek skaičiavau nauda neatperka mokamo skirtumo..
audrius.adomėlis 2015-07-26 19:16
nesenai supyliau apie 20 m senumo kuro- zymiai geriau traukia, tikrai. esme turbut tame, kad kam dabar reikia spausti energija, juk daugiau galima isgaut, daugiau bio degalu ideda ir ka mes.. ogi nieko negalim pasakyt
audrius.adomėlis 2015-07-26 19:17
ir priedo tepalu keitimas priklauso ir nuo tepalu ir nuo ju kiekio ir variklio o ne tai kad tikra riba 15tukst
Nerealiai 2015-07-26 19:43
Ten 20 metų, ar mėnesių? Nes kuras laikui bėgant praranda savo savybes, ypač jei laikomas nepalankiomis sąlygomis.
bahuriux 2015-07-26 19:48
Apie kura galim padiskutuoti čia, jau ir išdiskutavom nemažai. viewtopic.php?f=100&t=42229 Purkštukai uždega pagrinde, nuo moteriško ir pensisninko važiavimo stiliaus, nes nera progos jiem normaliai prasiplauti, taip pat apsineša suodžiais isiurbimo ir išmetimo sistemos. Genda/dyla purkštukai nuo kreivarankių inžinierių kurie kraivai pagamino ipurškimo sistemas ir žinoma del nekokybiško kuro, arba priešingai nuo perdaug pagerinto, nes buna įtartinų priedų.
biggie 2015-07-26 19:56
Yra kuro kokybei nejautrių mašinų, kaip senesni 1.9 TDI ir yra labai jautrių, pvz japoniški dyzeliai. O labiausiai dyzelius nustekena vairuotojai. Ne tiek svarbu keisti alyvą kas 15000, kiek svarbu užtikrinti, kad visada jos būtų užtektinai (tas pats galioja antifrizui), smarkiai negazuoti šalto variklio, prieš užgesinant leisti tuputį pabirbti ant laisvų, nepilti visokių fuel super turbo saver kliedesių, visokių purkštukų valiklių, nedaryti visokių čipavimų, mesti lauk visokius ekologinius kliedesius kaip DPF, EGR ir su dyzeliniu varikliu bėdų nebus.
SPeed_FANat1c 2015-07-26 21:10
na manau dfp tai ner ekologinis kliedesys - juk ten jei jis gerai uzsinesa, tai vadinas gerai isvalo, o mieste tai lb jaucias tie dumai. Kaimuose pagrinde vazinejant tai dzin. As uz ekologija mieste. Nors ir brangiai kainuoja, paciam buvo uzsikises, bet kazkaip regeneravo uz 30 eur, tai neaisku tik kiek laiko. Sake karts nuo karto uzmint iki 4k apsuku ir siaip nevazinet maziau kaip 2 tukst apsuku. Nors turbut cia kai normaliai vaziuoji, as pilnai nesuprantau, nes kamstyje stovedamas neminsi gal ant 2 tukts vietoj. Arba ten pirmu begiu. Tai paprastai isibejes iki 3 begio jau ziuriu, mieste taip tenka vaziuot dazniausiai 3, kad islaikyt ta 2k
biggie 2015-07-26 22:52
dpf - vairuotojui neduoda nieko, ir iš esmės nėra sukurtas važinėjimui mieste. Išmetus dpf dūmingumas padidėja nedaug, mano 2.0 tdi išmetus dūmingumas nuo 0.9 padidėjo iki 1.6, užtat sumažėja kuro sanaudos, padidėja variklio galia, ilgesnis turbinos gyvenimas, dyzelinu nebeskiedžiama variklio alyva, baigiasi interkūlerio problemos, nebelieka bjauraus regeneracijos kvapo. O dyzeliniui varikliui reikia parinkti tokias apsukas, kuriuose jo sukimo momentas didžiausias. Pvz vw 2.0 tdi 125kW didžiausią sukimą turi 1750 - 2500 apsukų diapazone.
FtBall 2015-07-26 23:47
obuglas 2015-07-26 23:58
biggie: kuo čipavimas blogai varikliui? Nes pvz.: yra tas pats variklis 2.0 l. 66, 85, 101 kw, o skirtumas pagrinde yra kompe.
Simplicity 2015-07-27 00:36
Žiūriu, vyrai rimtai Fuel Shark'u susidomėjot. Jei jau užsakinėsit, tai nepagailėkit kelių eurų ir .
Simplicity 2015-07-27 00:43
Pagal ką tu čia sprendi, kad visais trim atvejais tas pats variklis? Pagal skaičiukus 2.0?
vardasas 2015-07-27 00:44
tame ir skirtumas, nes cia biggie, arba jis pilkos mases glusas arba serviso savininkas, darbininkas. mano auto irgi 1.8t nors visi zino kad tai paprastas 2.0 bet jis yra net ir 1.6 ir 1.8 ir 1.8t ir 2.0 bet to nezino tas glusas arba jis nesuinterisuotas
vardasas 2015-07-27 00:49
joks protingas zmogus turedamas galimybe paprastu ir pigiu budu reguliuoti variklio galia nestatys atskiru liniju kiekvienai grupei varikliu kai kiekviena linija kainuos bent 5 milijardus, kai gali paleisti 1 linija ir vienu kompu gali ta linija paversti 5 linijom
kukulis4 2015-07-27 07:50
Man tai idomiau pakalbet apie spalvotus dyzelinus (zalia - ukininku, ir raudona - krosnini)? Kaip ju kokybe, lyginant su paprastu dyzelinu is koloneles?