Nauja košmariška oro linijų idėja: prieš skrydį bus sveriami keleiviai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sielinas 2015-08-17 11:38
Šiaip jei pagažas pagal svorį tai ir keleivis pagal svorį turi susimokėti. Labai puikus sprendimas, gal paskatins žmones truputį daugiau sportuoti, o ne apsiryti nuolat.
SPeed_FANat1c 2015-08-17 11:41
sutinku su sielinas.
AP0323 2015-08-17 13:55
teko kelis sykius skristi su 120-130 kg keleiviu, tai reikia pasispausti...
Wolfy 2015-08-17 14:01
Nereikia sverti kelis šimtus kilų ir nereikės mokėti papildomai. Visiškai viskas čia teisinga.
Sonnerie 2015-08-17 15:31
Kodel kosmariska? Man cia viskas logiska. Lektuve svoris turi didele itaka ir skirtumas tarp 80kg ir 120kg yra didelis. Fat fucks pay the extra.
Auksine Logika 2015-08-17 16:33
Visi kalba apie storulius... o jeigu ten kulturistas su 30~kg raumenu? Reiskia visi patys esat anoreksikai
ISG 2015-08-17 16:52
Prie ko cia kulturistai? ))))
Kadras 2015-08-17 17:00
Z Savickas sveria 150-160kg, bet jis tikrai nera nutukes. Jei esi mazo ugio, sverti 80kg yra normalu, bet jei ugis 2+m, tai normalus svoris 120kg
Kyborg 2015-08-17 19:39
Kalba yra apie svorį ir jokio skirtumo ar žmogus nutukęs sveria 150kg, ar kultūristas. Nuo to, kad kultūristas lėktuvas mažiau kuro nesunaudos. O ir kas liečia vietą, abejoju ar labai jau smagu būtų sėdėt šalia Savicko skrydžio metu.
SaMaras 2015-08-17 20:40
o jei as tarkim sveriu ~150 ir mano ūgis 215 tai ar man už tai kad aš moku daugiau suteiks daugiau vietos kojoms arba platesnę sėdynę mano rėmui? Jei šalia manęs sėdės "platus žmogus"tai jei jis sumokėjo daugiau už mane tai jis gali užimti mano asmeninę erdvę virš mano kėdės? (Kažkuri berods JAV kompanija nuo tam tikrų matmenų bandė priimti kad keleivis perka du bilietus, tuo pačiu ir gauna dvi vietas..)
AdutisTM 2015-08-17 22:30
Tiksliai tos istorijos nežinau (jei kas geriau žino pataisys), bet ten prasidėjo nuo to, kad keleivis(-iai) pradėjo reikalauti jog duotų dvi vietas, nes į vieną netelpa... Tada kompanija pasiūlė pirkti du bilietus. Žinoma, buvo daug nepasitenkinimo ir diskusijų. Tačiau kažkurį laiką tai egzistavo. Vėliau, tas reikalas buvo "užrauktas" (įtariu dėl JAV teisinės sistemos ypatybių). Tačiau man įstrigo viena istorija, kai asmuo įsigijęs dvi vietas, jas gavo skirtingose eilėse... Bet spėju ten buvo daugiau keleivio žioplumas ir tiesiog žiniasklaida išpūtė burbulą. Tačiau vistiek juokinga. Asmeniškai teko apturėti skrydi per Atlantą, kai šalia sėdėjo įspūdingų gabaritų rusas (keista buvo kad ne amerikietis). Svorio nesiimu spėti, bet faktas jog standartinio diržo neužteko kokiais 40 cm. Paprašė "extension" (prailginimo). Nenuostabu, jog ir porankio jam nepavyko nuleisti. Bet lėktuvui kylant porankį nuleisti reikalauja taisykles. Dėl to jam teko ginčytis su stiuardese, kol priėjo kompromisą nuleisti tik pusiau (kiek tai fiziškai buvo įmanoma). Gerai, kad prieš tai laiku susivokiau nuleisti savąjį porankį ir bent tokiu būdu išsaugoti didžiąją dalį savo erdvės, nors lašinių mano "zonoj" vis tiek buvo įvirtę nemažai... Apie tos kelionės komfortą manau nėra reikalo kalbėt. Gal tik galima pridurti, jog, kai jis užmigo, pradėjo svirti į mano pusę... Dabar man tai tik linksmas prisiminimas, bet tas beveik 10 valandų linksma nebuvo. Man visai logiška atrodytų bilieto kainoje atsižvelgti į bendrą svorį (keleivio ir bagažo). Tokiu atveju bilieto kaina galėtų susidėlioti maždaug taip: vietos keleiviui kaina, bagažo vienetų kaina (nes vieneto svoris ribojamas iki 32 kg) ir bendro svorio dedamoji. Tačiau suprantu, jog tai būtų sudėtinga įgyvendinti, nes bilietai perkami iš anksto, o žaisti su priemokomis ir kompensacijomis neefektyvu.
sabotan 2015-08-17 22:55
Gal nenusisnekek. Mano ugis 185 svoris 98 kg antsvorio neturiu. Tai tikra nesamone.
Auksine Logika 2015-08-18 01:19
Pagal KMI turi nutukima (jei ten riebalai, o ne raumenys)