6 brangūs istoriniai automobiliai, kurie kažkada buvo įperkami  (1)

Jeigu pastaraisiais metais stebėjote klasikinių automobilių kainas, turėtumėte žinoti, kad jos kilo. Greitai ir daug. Aukcionuose už kosmines sumas buvo parduodami seni „Ferrari“ ir „Aston Martin“, tačiau kilo ne tik vadinamųjų istorinių „premium“ automobilių kainos. Kai kurie automobiliai, kurie dar neseniai kainavo 7–8 tūkstančius eurų, šiandien kainuoja kelias dešimtis. Ir jų kainos jau niekada nekris. Pateikiame kelis tokių automobilių pavyzdžius.

BMW M3 (E30)

Prieš penkerius ar šešerius metus geros būklės BMW M3 (E30) buvo galima rasti už 8–10 tūkst. eurų. Kokia situacija šiandien? Pabandykite rasti BMW M3 už tokią kainą dabar. Itin tvarkingi pirmosios kartos BMW M3 kainuoja po 30 tūkst. eurų ir daugiau. Mąstote apie kiek retesnį „Sport Evolution“ modelį? Pasiruoškite už jį sumokėti kaip už butą Vilniaus Senamiestyje – ne mažiau 100 tūkst. eurų. „Ferrari 308“ Kaip ir kiti „Ferrari“, šis niekada labai neatpigo, bet buvo vienas lengviausiai įperkamų superautomobilių – dar prieš kelerius metus jis kainavo apie 20–30 tūkst. eurų. Šiandien šis skaičius turėtų būti padidintas tris keturis kartus – turėdami apie 100 tūkst. eurų jau galite pretenduoti į padorios būklės „Ferrari 308“. Šių modelių kaina vien per pastaruosius dvejus trejus metus padidėjo beveik dvigubai.

„Ford Sierra RS Cosworth“

Jeigu kaupiate senus žurnalus apie automobilius arba turite priėjimą prie tokių, nesunkiai rasite, kad praėjusio dešimtmečio pabaigoje tris duris turinčios ir keturiais ratais varomos „Ford Sierra“ kainuodavo 10–15 tūkst. eurų. Net ir prieš porą metų šį modelį galima buvo įsigyti už 15–20 tūkst. eurų. Šiandien už 204 AG išvystančią „Sierrą“ automobilių gerbėjai turėtų pakloti 30–40 tūkst. eurų, o kartais aukcionuose jų kainos pakyla ir iki 50 tūkst. eurų.

„Audi Quattro“

Keturi varomi ratai, penkių cilindrų nepakartojamą garsą skleidžiantis variklis ir 217 AG pačioje silpniausioje modifikacijoje prieš 30 metų buvo kažkas nerealaus. Šis modelis yra vienas devintojo dešimtmečio eros simbolių – tai įrodymas, kodėl to laikotarpio automobiliai buvo puikūs. Juo labiau kad „Audi Quattro“ dar prieš kelerius metus kainavo 6–7 tūkst. eurų ir jų žmonės nepirko tik todėl, kad tikėjosi didesnio kainų kritimo. Nesulaukė. Prieš penkerius metus dar buvo įmanoma rasti „Audi Quattro“ už 6 tūkst. eurų, o šiandien už tokią sumą išeitų tik sudegusi arba paskendusi „Quattro“. Šį skaičių patrigubinus, galima svajoti apie vidutines būklės „Audi Quattro“. Padidinus sumą iki 25 ar 30 tūkst. eurų, galima ieškoti ir labai geros būklės vokiškos legendos.

„Lancia Delta Integrale“

Pamenate tuos laikus, kai už 4 tūkst. eurų buvo galima rasti neblogos būklės „Lancia Delta Integrale“? Tai buvo ne taip ir seniai – prieš 7–8 metus. Tuo metu daug kas mąstė apie kitus egzempliorius, pavyzdžiui, „Mercedes-Benz 190E Cosworth“, kurių kaina turėjo kilti, o apie „Lancia“ niekas taip optimistiškai negalvojo. Daug kas klydo. Prieš 5 metus šis keturiais ratais varomas legendinis ralio automobilis dar buvo įkandamas už 6 tūkst. eurų, o šiandien geros būklės egzempliorius kišenę patuštintų 12–15 tūkst. Eur.

„Porsche 911 Carrera 3.2“

Ilgą laiką iki 1989-ųjų gaminti oru aušinami „Carrera“ modeliai buvo pigiausias raktas į 911 pasaulį: 15 tūkst. eurų buvo pakankama suma geros būklės automobiliui. Tačiau šiandien šių „Porsche“ kainos – aukštumoje. Pabandykite rasti padorios būklės egzempliorių mažiau nei už 30 tūkst. eurų – palinkėsime tik sėkmės.

Aut. teisės: 15min.lt

(30)
(3)
(27)

Komentarai (1)