Su naujovišku elektros motoru dviratis įsibėgėja iki 200 km/h (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2015-10-28 16:44
Pagal vertimą tai robotas rašė. O pagal prasmę - tiesiog antis.
VaJezus 2015-10-28 16:48
Netikiu ne vienu tokiu samadelkinu zodziu. o kai isgirstu vienintelis posaulije, analogu nera tai iskarto galima isjungti. Tai liecia ir kaskoki lietuvi kuris padare sildytuva veikianti is oro, tai yra vandenilio, kury gamina cia pat stovintis aparatas elekrtolizes budu is H2O gaminantis vandenili. Taip pat ir "mokslininkas" italas pries 5 metus garaze sukures termobranduolini reaktoriu ir zadejes kad kitais metais visas pasaulis naudos jo technologija.
punktyras 2015-10-28 17:00
Na, bet matai, tavo paminėti „išradimai“ nėra įmanomi iš principo, o šiam išradimui veikti kliūčių nėra. Aišku, pagyvensim, pamatysim, bet žinoti apie idėją gerai
jonas112 2015-10-28 19:16
Straipsnis žinoma išsamus. Kadangi rusiškai nesuprantu, bet video pažiūrėjus kilo klausimas: tai jis perdarė magicpie (ar kažkurį kitą motorą) išimdamas magnetus ir kažkokį narvelį įtaisydamas vietoje jų? Kitas pastebėjimas tai „Su naujovišku elektros motoru dviratis įsibėgėja iki 200 km/h “. Iš tokio teiginio reikia suprast, kad tai yra faktas, bet iš straipsnio tai supratau, kad tuščias, clickbaitinis teiginys.
vytautas50 2015-10-28 19:23
Na variantas akivaizdžiai neblogas ir veikiantis. Turėjau tą kinišką variklį kurio korpuse padarė rusas saviškį asinchroninį. Šiaip asinchroninis variklis visomis gamybos prasmėmis kur kas paprastesnis nei su neodimiaus magnetais. Normaliai problema svoris. Bet jie kažkaip išsprendė tą problemą. Žmogus tiesiog pagavo kampą tokių variklių veikime. O šiaip tai matosi kad daug polių. Reiškia norint kad greitai suktųsi reikia žaisti su dažniu. Žodžiu labai realus sprendimas. Aišku yra kažkoks svarbus kabliukas. Bet akivaizdu kad į paprastą automobilio dydžio ratą jie tikrai gali "sudėti" 20kw. Ir rato svoris bus ne ką didesnis nei paprasto. Idėja gera ir tikrai turinti potencialą. Aišku regeneracijos su asinchroniniu varikliu nepadarysi. Kas buvo labai malonu kai turėjau elektrinį dviratį. Aišku kol nepavogė. Jie ten dar mini kad dalyvavo kažkokiose lenktynėse su perdarytu tokiais ratais zaparožiečiu. Lenktynių nelaimėjo ir teslos neaplenkė bet finišavo visai normaliai. Įvertinus kad tai pasidarė per mėnesį laiko kažkoks kaimietis rusas su 0 finansų tai labiau nei įspūdinga. Į partnerius siūlosi tiek indai tiek kinai. Kaip sako jie daro o ne plepa. Bėja su tuo kinietišku varikliu išspausdavai iki 30km/h o čia akivaizdžiai 80km/h. Visiškai kitas galingumas tokiame pačiame dydyje.
Nojus 2015-10-28 19:40
Na matot.Ar nematot?Russkojie čiudo,kurios Rossijai nereikia.A,vot indusams rikšoms meistravoti tokie daikčiukai bus pats tas. Ir vėl Rossija liks atsilikusi,dėl tos prakeikto naftos ir dujų pertekliaus jų žemėje,nors ,rodos, galėtų šauti į priekį su naujomis technologijomis kaip raketa,turėdama tokį protingų žmonių potencialą.
vytautas50 2015-10-28 19:44
Na čia rusų klasikinė problema nepasinaudoti savų protingų žmonių protu. Į Sibirą tokius standartiškai. Nors kažkur žmogelis Sibire ir gyvena. Na kinai tai pažadės aukso kalnus ir išdurs patiklų ruselį. Kaip taisyklė techniškai protingi žmonės nemoka prekiauti savo protu. Kas nors iš jų proto padaro gerą biznį.
Petriukas2 2015-10-28 19:48
Tokį variklį Tesla sėkmingai užpatentavo 1878 metais. Indukcinio rotoriaus asinchroninis variklis vadinasi. Kašpirovskio tauta dar nėra apie tai sužinojusi.
Nojus 2015-10-28 19:49
Išradėjai,kaip visada neturi verslumo ir apsukrumo gyslelės.Ateina sukčius smailialiežuvis ir juos išduria.Valstybė tokius žmones turėtų globoti,pastatyti gamyklą pagal jų projektą.Viskas atsipirktų.
Nojus 2015-10-28 19:53
Ar pastebėjote,kad apvijos susuktos į "grąžtą"?
vytautas50 2015-10-28 19:54
Na jai priėmė to žmogelio patentą tai reiškia kad viskas ten su žiniomis tvarkoje. Asinchroniniai varikliai mėtosi ant kiekvieno kampo. Atrodytų nėra ką ten pridurti. Net ir aišku kaip veikia. Sako bando visi "nulaužti" t.y. apeiti jo patentą.
Petriukas2 2015-10-28 19:57
"susukimas į grąžtą" yra todėl kad naudojama daug lygiagrečių plonųvielučių - kad būtų didesnis paviršiaus plotas - lengviau aukštas dažnis pratekės, kuris eina paviršiumi laidininko. Vielučių galai yra sujungti - sutrumpinti pagal narvelį - Žr wiki induction motor rotoriaus "narvelio" pav.
Petriukas2 2015-10-28 19:59
rusijoje ir amžinųjų variklių patentų dar vis pasitaiko kad priima. Deja Lietuvoje irgi. o pvz Prancūzijos mokslų akademija amžinųjų variklių klausimo nenagrinėja nuo berods 1786
Nojus 2015-10-28 20:01
Fizikams teoretikams vėl nemigos naktis.Ir tai tik pradžia.Po to prasidės H2O skaidymas rezonansiniu metodu.Ten dar žvėriškesniai energijos kiekiai atsilaisvins.Viešpatie,viešpatie kas dėsis,kai visi supras ,kad mes visą supančią mus medžiagą galime sąlyginai nesunkiai versti į energiją.Gal dykumas pavers Rojaus sodais?O gal pribaigs energijos perteklius mūsų mielą Žemelę?
Nojus 2015-10-28 20:05
Tokiam varikliui turi būti DOZUOTAS elektros srovės padavimas.Po rato gaubtu turi būti sumontuotas srovės pertraukiklis.Manau,kad apvija yra susukta į grąžtą ir dar kelis kartus apsukta aplink statoriaus ašį.
vytautas50 2015-10-28 20:16
Na šis atvejis labai prarastas ir žemiškas. Nieko tokio įspūdingo. Tiesiog žmogui pavyko suprasti kažkokią gan smulkmeną kuri gerokai "patempia į priekį" asinchroninių variklių gamybą svorio prasme. Kadangi variklis asinchroninis tai neišvengiamai gauna mažiausiai trifazę kažkokią įtampą. Kaip ten realizuotas valdymas sunku pasakyti. Normaliai asinchroniniai varikliai "mėgsta" sukti fiksuotu greičiu dvipolis - 3000asps/min , keturpolis - 1500 ir t.t. Kaip ir ką jie ten sumąstė sunku pasakyti. Galimų variantų daug bet pats faktas kad veikia.
Nojus 2015-10-28 20:30
Rotoriuje turėtų būti įpresuotos į korpusą aliuminio plokštelės.Pažiūrėjus į akumo talpą,darosi aišku,kad jo NK daugiau už 1,nors nė vienas save gerbiantis fizikas su tuo nesutiks,nes jie kol kas nesutinka ,kad egzistuoja FIZIKINIS VAKUUMAS. Įtampa nebūtinai trifazė,jei sumontuotas srovės pertraukiklis.Spėju,kad ten naudojama pastovi srovė impulsais.Apsukos reguliuojamos impulsų dažniu.
vytautas50 2015-10-28 20:39
Na va kaip vykdomas valdymas https://www.youtube.com/watch?v=NssutPllu34 Kaip sakiau žaidimas su dažniu ir kaip jie sako specifinis perviniojimas standartinio variklio. Kitam video dar mačiau kad rotorius kuris yra virš statoriaus užpildomas ne aliuminiu o dedamos varinės plokštelės. Čia matyt ir visas gudrumas. Be to specifinis vijų sujungimas ar suviniojimas.
Paramotoras 2015-10-29 08:30
O cia nors vienas esantis yra mates 20kw asinchronika. Ir gal tada galetumet pasakyti kiek kartu turi skirtis efektyvumas sito stebuklo jei mase skirasi min 20 kartu. Siai tai vyniojimas vadinasi slavianka ir neradau niekur kas uzfiksuotu kazkoki pookyti. Tuscia eiga vietoje 3.2-3.1 A gauna 2.8-2.9A na tai siokia tokia ekonomija globaliai bet 20kw puodo dydzio variklis nesigaus.
kestutisz 2015-10-29 08:43
Ir kiek toli nuvažiuos? Originalus dviratis gi kuriamas buvo iš poreikio kažkur nuvažiuot, o ne demo sprintui.