Su naujovišku elektros motoru dviratis įsibėgėja iki 200 km/h (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paramotoras 2015-10-29 08:51
jei jau norim lygiuoti i tesla tai is kibiro dydzio variklio reikes istraukti 300kw.
vytautas50 2015-10-29 09:06
Pats faktas kad variklis gaunasi bent tris kartus galingesnis nei kiniškas ir tokio pačio svorio jau gėris. Aišku akumuliatorių problema niekur nedingsta bet kuriuo atveju. Gal kažkas kažką sugalvos. Visi čia ale proveržius žada bet konkretaus rezultato taip ir nėra. Pažiūrėjau aš daugiau video to konstruktoriaus. Nemanau kad jam kas gausis. Kitas momentas dviračiui tokius variklius naudoti gal ir galima. Bet kaip mašinos ratas nepasiteisins dėl labai elementarios priežasties. Panardinus jį į purvą jo gyvenimas baigsis. O taip idealiai užsandarinti tokią judančią detalę nerealu. Kas liečia dėl asinchroninio variklio dydžio tai turėjau 40kw asmeniškai. Kažkur apie 200kg jei ne daugiau ir gabaritai taip pat įspūdingi. Tikrai niekaip netilptų po automobilio kapotu Bet seniau lentpjūvėse būdavo asinchroninės 400hz dažnio "družbos" 5kw ir svoris tik max kokie 5kg. O gabaritai taip pat labai kompaktiški. Taip kad šioje srityje tikrai yra kur žaisti.
Nojus 2015-10-29 10:14
Galima laisvai pritaikyti ir auto poreikiams,tik reikia montuoti ne į ratus.
Egidijusd1 2015-10-29 12:50
Tokiomis apsukomis nepasuksi asinchroninio variklio be DK.
vytautas50 2015-10-29 13:23
Na taip ten 2950 ar kažkas panašaus Tiksliai 3000 apsukomis nesisuka. Bet visi supranta kad tai apytiksliai ir labai artima.
Egidijusd1 2015-10-29 14:10
Vienfazio (dvifazio) atveju belieka 2800....
Evil Goku 2015-10-29 15:17
Uztenka itampa padidinti 2, o dazni 5 kartus (aisku pirma reikia variklio, kuris atlaikytu tokius parametrus) ir gausi ~20kart kompaktiskesni varikli nei standartinis.
bahuriux 2015-10-29 18:25
Iš paprasto 3F asinchronimio variklio eina padaryti generatorių, tereikia į 1f paduoti trumpą impulsą pastovios srovės, kai tuo tarpu kitom dviem fazėm turi duoti bent mažą apkrova, kad nenutrūktu žadinimo srovė rotoriuje, tada pajungi darbui ir trečia fazę. Galima net į 50Hz tinklą jungti tik reikia sukti truputi didesniu greičiu nei nominalas jei variklis 3000 RPM, tai jį sukti reikės virš tų apsukų. Žodžiu elektronika suvaldytu rekuperaciją net ir asinchroniniam varikliui, tik gali būti nemalonūs trukčiojimai tokioje mašinoje, kai pasikeis darbo rėžimas iš greitėjimo į rekuperaciją.
Nojus 2015-10-30 10:20
Ar lietuviai pajėgūs sukurti ką nors geresnio? Juk tai gali tapti valstybės duona ir sviestu,jei masiškai su valstybės pradiniu finansavimu ,pasineštume į masinę gamybą.
saulius65 2016-02-26 14:29
Sėkmingai pervynioju pagal Slavianka elektros variklius, dirba puikiai ir yra puikūs rezultatai. Sėkmingai juos ten rusai pervyniave į Slavianka, pakeitę dažnį ir įtampą tam varikliui, montuoja į elektromobilius. Taip pat palaikau ryšius ir su dviračio variklio išradėju, bendraujam.