Benzininis ar dyzelinis variklis: kokiais kriterijais remtis renkantis?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

six 2015-11-03 09:59
honda benzas
HDi 2015-11-03 10:11
Čia diskusija be galo būti ar dyzelį ar benzą. Pažįstu kas per metus 5k km vos įsuka, darbas prie pat namų, giminės ir tame pačiame mieste, tai nelabai kur yra važinėt, ir vistiek laiko dyzeliuką, pats faktas, kad degalinėj reikia išleisti mažiau ir užsukti į ją rečiau, veikia morališkai, o apie remontus ar kad pats automobilis brangesnis dažnai ir nepagalvojama. Pačiam dabar reikėjo laikino automobilio, tai nors pravažinėjau su dyzeliu beveik visada ir per metus apie 30k km įsuku, bet pasiėmiau benzą be jokų dujų, tiesiog pabijojau brangių turbinos ar smagračio remontų, nes automobilis max pusei metų reikalingas. Na ir ką, pilu po 10-11 litrų benzino, tai morališkai tikrai kažkaip sunkiau, net ir žinant kad buvo paimta pigiausias variantas iš autoplius tokios markės ir modelio.
biggie 2015-11-03 11:40
"Kokį variklį pasirinkti, vienareikšmiškai negali pasakyti ir „Rs serviso“ vadovas Andrius Burneika – objektyvių kriterijų tiesiog nėra." Specialistas... Kuro kaina yra labai objektyvus ir svarbus kriterijus. Ypač kai didelė dalis dyzelistų važiuoja ant "zelionkės", arba "Fura standart" iš Vyckos garažuose. Važiuojant ant tokios saliarkos skaičiuok kaip nori - dyzelis nepralenkiamas. "Tada prasideda problemos su DPF filtru, nėra kada jo išdeginti." Jo nereikia išdeginti. Jį reikia išpjaut vos nusipirkus mašiną. Pagerėja trauka, sumažėja sąnaudos, ilgiau gyvena turbina, alyva ir t.t. žodžiu vieni pliusai. "Dabar automobilis nerūdija nei sulaukęs trejų, nei aštuonerių metų. Tokios problemos šiandien nebeaktualios" Čia jau labai stipriai ir drąsiai pasakyta. Tik kažkodėl puikuojasi užrašai "kėbulų remontas", "automobilių dažymas" ant kiekvieno kampo. Rūdija visi automobiliai. Vieni daugiau kiti mažiau, bet pamažu visi automobiliai tampa "Renault". Kad problema nebeaktuali šiandien yra visiški kliedesiai. Turint galvoj, kad vidutinis automobilių amžius Lietuvoj artėja prie -niolikos. "Metame tada, kai sugenda, kai reikia brangiai remontuoti variklį ar pavarų dėžę." Parodykit, kur jau čia taip meta automobilį lauk sugedus pavarų dėžei? Paimsiu ir dar kažkiek eurų duosiu. Laužynai Lietuvoj pilni puikių variklių, greičių dėžių ir ko tik nori, už kelis šimtus eurų gali suremontuoti bet ką.
bandiklis 2015-11-03 11:50
Nu laba diena. Tikras "garažinio" mastymas.... Ir kai Lietuvoje toks ne vienas, toks ir rezultatas....
lizunas 2015-11-03 13:14
Aha, išpjauti?? Kaip tada TA praeisi? Kaip apgausi automobilio kompą dėl daviklių?? O dėl Renault taip ir nesupratau tavo parašymo.
hamann 2015-11-03 13:37
DPF kaikuriems modeliams yra nesunkiai išprogramuojamas ir pašalinamas. TA ant to nusispjaut, kol nėra viršijamos dūmingumo ribos ir nėra pakeista išmetimo sistemos konstrukcija (ta prasme, jei sakykime dpf stovėjo bakelyje, užtenka palikt tuščią bakelį toje vietoje).
Simplicity 2015-11-03 13:59
išoperuoja ir apgavikus sudeda, nes taip pigiau nei remontuot. (Pilnas Aliexpress DPF emuliatorių po 20€.)
Finalfour 2015-11-03 14:04
Nepainiokit to sudo DPF su katalizatorum. DPF buvimo jokia TA negali nustatyt ir to nedaro. Apie DPF zala jau auksciau parase. Ekologija - ok. Jeigu esate tokie turtingi, kad moketi pinigus uz gamta. O pinigai nemazi - papildomi turbinu remontai, didesnes kuro sanaudos, EOLYS skystis PSA koncerno modeliams ir t.t. Taip, logiskiausia pjaut sita nesamone lauk. Puikiai viskas issiprogramuoja, masina net nesuvokia kad kazkada turejo DPF/FAP filtra. As pats vairuoju Peugeot 407 coupe su 2,7 HDI. Tik nupirkes norejau pjaut FAP filtra, bet diagnose padarem - eolio pilna, filtras idealios bukles. Nekilo ranka pjaut, tai tik laukiu kad jis nors zagteltu, iskarto skris lauk. Pries menesi pasidariau specialiai diagnose, noredamas prie jo prisikabint - ir vel jis net nebando kistis. Meistras paaiskino, kad 2,7 hdi, dideles kubaturos variklis, ir jam labai nesunku sukelt temperatura regeneracijai ir prasipust ta filtra. Bet Peugeot mazesniu varikliu savinikai problemu su FAP sulaukia labai greitai, jei atstumai mazi. As irgi vaziuoju nedaug, bet kol kas filtras ok. Tingiu daug cia rasyt, pezu forume is visu pusiu, kaires, desines ir is kur nori si problema isnagrineta ir surasyti neatremiami argumentai, kodel FAP yra blogis. P.S. Uzbegu uz akiu klasikiniam tupam argumentui "jei gamintojas idejo, tai turi but" Deja. Gamintojas buvo PRIVERSTAS sita suda idet. Del EU ekologiniu normatyvu ir teises aktu. Jei to nebutu, gamintojai is dziaugsmo soktu sirtaki, jei galetu nedeti sito daikto i savo automobilius ir taip trumpinti variklio ir turbinu resursa labai zenkliai bei dididndami kuro sanaudas.
biggie 2015-11-03 15:39
Viskas aukščiau teisingai surašyta. Mašiną mirtis ištinka ne dėl variklio problemų, o dėl to kad dvesia viskas, kas aplink jį. Prasideda nepaaiškinamos problemos su visokiais davikliais, problemos pravodkėje, smarkiau sulenkus laidą, nutrūksta, žalsvu mėšlu apsineša fyškių kontaktai, visi iš pradžių bando tvarkyti, pasidusina, paskui supranta, kad mašinai atėjo paskutinioji, meta visą reikalą ir nusiperka kitą mašiną. Ir taip, kiek teko santykiauti, čia yra senesnių Renault viena iš didžiausių bėdų. Gaila, gal ir neblogos būtų mašinos, bet taip yra. Nežinau iš kokio vario jie laidus gamina, bet kad iš ne tokio kaip kiti, tai tikrai. Gal iš kokio perdirbto. O dėl DPF ir EGR - meskit juos lauk be gailesčio. Su savo VW dvilitriu 125kW dyzeliuku netilpdavau į 7, atlikus "operaciją", sąnaudos nukrito iki 6.4, ir dar plius juntamai pagyvėjo, linksmiau šoka iš vietos. Nuvažiavęs 200000km sutaupysiu apie 1,5 tonos dyzelio. Taip sakant, ir ekologija, ir juntamas kiekis sutaupytų piniginių vienetų.
Finalfour 2015-11-03 16:25
Ooo, EGR, cia dar vienas keiksmas vertas atskiros temos. Va sita nesamone tai tik nupirkes auto isprogramavau nesigilindamas veikia ar ne. Vienintele labai labai mazai apciuiopiama nauda - ant laisvu variklis syla vos vos greiciau. Visa kita tik didziule eile minusu ir kenkimo varikliui reikalu. Ir velgi - kam pliusas - ekologija ala. Ir velgi - mes nepakankamai turtingi, kad leistume sau tvarkyti uz kosminius pinigus auto sistemeas, kurios duoda nauda tik gamtai.
lape 2015-11-03 17:10
O kam tą dyzelį remontuoti? Sugedo - nusiperki kitą.
Finalfour 2015-11-03 18:07
Ne visi vazineja suaususiais kibirais po 500 eu, jei ka.
Vytax 2015-11-03 19:13
Nepatinka EGR? Palaukit kol Lietuvoje pasirodys automobiliai su SCR. O tada jau išties keiksitės.
lizunas 2015-11-03 19:34
Jau senokai yra su Euro 6 mersais ar kitom furom
Finalfour 2015-11-03 19:48
o koks sito velnio veikimo principas?
bahuriux 2015-11-04 07:42
http://www.dieselforum.org/about-clean- ... hat-is-scr
Vytax 2015-11-04 09:50
Trumpai tariant automobilyje yra dar vienas bakas į kurį laikas nuo laiko pilasi specialus adBlue tirpalas. Po to tas tirpalas su specialiu siurbliu išpurškiamas į išmetamąsias dujas specialiame katalizatoriuje. Šitaip yra surišami kažkokie ten kenksmingi junginiai. Bendrai paėmus tai sistema jautri. Jei į adBlue baką pakliūna kokių nors nešvarumų, vandens, dyzelio ar kokio kito velnio, sugadinamas adBlue siurblys ir užteršiamas katalizatorius. Taip pat sistema turi daugiau katalizatorių su daugiau vertingų metalų. Tikriausiai suprantate ką tai reiškia?
sub 2015-11-04 11:23
Ekologija ne pliusas? Kai kvėpuoti neturėsi kuo, tai galėsi kaltinti savo durną galvą ir auto sistemas, kurių netvarkiai. Kas tie "mes", kalbėkim tiesiai šviesiai, kad tu nesi pakankamai turtingas, kad galėtum važinėti tvarkingu automobiliu. Todėl taupai pinigų, neremontuodamas sistemų, kurias reikėtų remontuoti, spėju už sutaupytus $ kokių šūdų į mašiną prikiši, kurie taip pat nereikalingi. Labiausiai gaila tai, kad kai kuriems, jie patys sau svarbesni už kitus, už gali taip atmestinai elgtis, ir dar tai pateisina tuo, kad neturi pinigų. Neturi pinigu investuoti į automobilio tvarkymą - nevažinėk. O jei jau važinėji, tai bent būk geras nenuodyk kitų su savo išprogramuotais ir išpjautais filtrais. Ir nejuokink su tokiais komentarais.
Pumper 2015-11-04 11:34
Jam nerūpi ekologija, nes ne jis tuos savo auto nuodus turi kvėpuoti, o važiuojantys už jo ir pėstieji. Kas antra auto pas mus tokia, kad sankryžoj sustoji ir iškart nebėr kuom kvėpuoti, nes genijus stovintis prieky DPF išsipjovęs.
Simplicity 2015-11-04 12:06
Jis gal ir išsipjovęs, bet mano brolis apie išpjautą DPF sužinojo tik tada, kai kompiuteris pradėjo mesti klaidą. Nuvežė pas meistrus, tie pasikėlė ant keltuvo, nosį pasikrapštė ir liepė važiuot pas elektrikus, nes "greičiausiai, apgavikas numirė".