7 inovacijos, kurias „Faraday Future“ įdiegė ateities automobilyje „FFZero1“  (0)

Elektrinių automobilių gamybos bendrovė „Faraday Future“ šią savaitę Las Vegase pristatė pirmąjį elektromobilio prototipą. Skirtingai nei daugelis tikėjosi, tai nebuvo pirmasis komercinei gamybai skirtas bendrovės automobilis, o tik prototipas, kuris parodo „Faraday Future“ dizaino viziją ir inžinerijos platformą.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2016-01-14 7 inovacijos, kurias „Faraday Future“ įdiegė ateities automobilyje „FFZero1“  (0)

Vargu ar „FFZero1“ bus pradėtas gaminti masiniu būdu, tačiau jis leidžia įsivaizduoti, kokie įspūdingi gali būti ateities modeliai.

Businessinsider.com apžvelgia keletą įdomiausių „Faraday“ naujovių.

„FFZero1“ turi daugiau nei tūkstantį arklio galių ir pasiekia iki 320 km/val. maksimalų greitį

„FFZero1“ iki 100 km/val. įsibėgėja per tris sekundes ir turi keturis variklius – po vieną kiekvienam ratui.

Nors mažai tikėtina, kad šis automobilis bus gaminamas serijiniu būdu, „Faraday Future“ ateityje greičiausiai išleis aukštos kokybės transporto priemonių.

Autonominė valdymo sistema

„Faraday Future“ vysto autonominių automobilių technologiją ir mato ateitį, kur automobilis galės važiuoti autonominiu būdu, tačiau panorėjęs žmogus galės perimti jo valdymą.

„FFZero1“ pristatytos kelios autonominio valdymo funkcijos, kurias galbūt matysime ateities bendrovės automobiliuose.

„Dabartinis autonominio valdymo lygis „Mercedes“ ar „Tesla“ automobiliuose yra labai primityvus. Tai, ką mes kuriame, yra netolimos ateities produktai, ir jie bus kur kas įdomesni, nei šių dienų „Tesla“ automobiliuose“, – sakė „Faraday“ tyrimų padalinio vadovas Nickas Sampsonas.

Didelis greitis ir aušinamos baterijos

Bandymai aerodinaminiuose tuneliuose padeda ne tik gerinti automobilio aerodinamiką, bet ir kurti efektyvesnius baterijų aušinimo sprendimus.

Nors pirmasis „Faraday“ modelis nebus panašus į lenktyninį automobilį, bendrovė teigia, kad jos UFO linija taps esminiu ateities automobilių bruožu.

Aptakus dizainas ir naujoviškos sėdimos vietos

45 laipsnių sėdimų vietų idėją automobilyje „Faraday“ pasiskolino iš NASA. 

Neaišku, ar „Faraday“ ateities automobiliai turės tokias pat sėdimas vietas, tačiau jos tikrai susilauks dėmesio.

FFZERO1 yra prijungta prie interneto

„Faraday“ daug dėmesio skyrė, kad viskas automobilyje būtų sujungta.

Automobilio prototipas turi funkcijų, kurios suteiks maksimalią suasmenintą patirtį – automobilio sistema padedama mašininių mokymosi algoritmų išmoks vairuotojo pasirinkimus ir prie jų prisitaikys.

Ateityje panašių naujovių galima tikėtis ir komerciniuose „Faraday“ modeliuose. Automobiliai gebės pasiekti debesyse laikomus duomenis apie vartotoją ir leis individualiai pritaikyti įvairias funkcijas nuo muzikos iki vairavimo manierų.

„Kai automobilyje esantys ekranai įjungti, jie gali tapti jūsų tituliniais puslapiais. Jeigu įjungsite telefoną ar televizorių automobilyje, viskas bus pažįstama, – sakė N.Sampsonas. – Kadangi klausoma muzika, visi el. pašto adresai, filmai ir pirkinių istorija laikoma debesyse, sistema numatys, ką norite įsigyti ir pasiūlymą ekrane parodys iki tol, kol sugalvosite.“

Naujoviška modulinė platforma

Bendrovės inžinieriai automobilyje panaudojo naują inžinerinę platformą vadinama keičiama platformos architektūra (Variable Platform Architecture – VPA), kuri sukurta specialiai elektriniams automobiliams.

Platforma leidžia inžinieriams lengvai pritaikyti važiuoklės ilgį, todėl galima gaminti skirtingus bazinius dydžius.

Inovatyvi baterijos architektūra

Nauja baterijos architektūra yra svarbi VPA platformos dalis. „Faraday“ inžinieriai taip pat vysto naują baterijos struktūrą, kuri įrengta eilėmis, arba, kaip sako „Faraday“, „juostomis“. Pridėjus arba išėmus juostas galima keisti baterijos talpą.

Galimybė keisti važiuoklę ir baterijas leis lengvai kurti skirtingus automobilių modelius.

Aut. teisės: 15min.lt
(10)
(4)
(6)

Komentarai (0)