Neįtikėtina: sukurtas žmogaus delne telpantis, vos 1,8 kg sveriantis variklis X Mini, pajėgus galynėtis su 3 žirgais (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Berserkas 2016-06-22 00:31
Nesakau, kad vien į darbinio turio ir galios santyki žiuri, bet šiuo metu mažėja kubatura ir didina ekonomiškuma tuo pačiu pastaruoju metu vis dažniau naudoja 2 turbinas mažiasniam varikliui nei seniau naudojo tad galia būna panaši, bet kubatura sumažėja. O šiaip bent šio variklio galia galėtu būt 7-10AG, tada tikrai galėčiau pasakyt, kad šis variklis geras.
Evil Goku 2016-06-22 13:03
Nesuprantu ką tu nori įrodyti? Maksimalus galingumas yra didžiausias pasiekiamas, ir nesvarbu kas tai riboja, ar mechaninės galimybės, ar oro srauto apribojamas, ar kai kurių komponentų galimybės, ar kuro specifikacija, ar aplinkos savybės, ar variklio kompiuterio valdymo programa, ar dar kokie apribojimai. Ir be to, sudarant variklio galios kreivę yra matuojamas didžiausias sukuriamas sukimo momentas darbiniame sūkių diapazone ir tada apskaičiuojama galia. Jei variklis gali pasiekti 70kW esant 3000rpm, tai nereiškia, kad visada variklio sūkiams esant 3000rpm variklis generuos tokia pat galia (pvz. važiuojant nuo kalno).
jull 2016-06-22 21:58
Nieko nenoriu irodyti, tai apie mes kalbam seniausiai irodyta ir yra vadoveliuose. Megstu ginsytis. Argumentuotai. As noriu pasakyti, kad prie tavo maksimalaus automobilio galingumo variklis dirbs santykinai ilga laika, mechanikos inzinerijoje tai vadinama nominaliu variklio galingumu. Visa kita jau detales. Jei prisismeni, diskusija prasidejo nuo arklio, kuris pagal tave pasiekia 15ag galinguma. Mano pozicija buvo tokia, kad momentinis galingumas tavo arklio, ir 99% kitu galios saltiniu atveju yra praktiskai jokios praktines reiksmes neturintis rodiklis, neiskaitant vieno kito isimtinio atvejo. Svarbus yra nominalus galingumas, kuris to pacio arklio yra mazesnis nei 1ag. Yra toks praktiskas pavyzdys tavo minimo maksimalaus galingumo nurodymo. Kinieciai megsta, ar megdavo, ant savo garso koloneliu nurodyti koki pvz, 200W RBBDMS. Savaime suprantama, pamirsdavo nurodyti, kad tas ju galingumo standartas, RBBDMS, yra toks galios matavimas, kai pvz, kolonele turi atlaikyti kokia pvz, 1s nesudegusi. Jei nesudega 1s prie 200w, tai jie kala raudona lipduka per visa "mage" su skaicium 200w ir mazom mazom raidelem rbbdms. Tavo manymu toks rodiklis vartotojui turi kokia nors reiksme? Tai vadovaujantis tokia logika, tamsta irgi, galetum arkliui ant balno uzrasyt "15ag arklys", kas gal butu logiska is marketingines puses, bet ne inzinerines. Sukamojo variklio galios skaiciavimo formule yra pries tai pateiktam poste, tavo manymu, ji pristarauja tam, ka tu parasei? Jei turi apsuku diapazona, ir sukimo momento kreive jame, tai galia gali apskaiciuoti bet kuriam kreives taske. Bet negali nei ismatuot nei apskaiciuot uz to diapazono ribu, savaime suprantama:) Tiesa, galetum interpoliuot. Numynes akseleratoriu iki dugno, tu gausi labai panasu galinguma prie tu paciu apsuku, nesvarbu, ar vaziuoji i kalna, ar nuo kalno, jei imsi tas pacias aplinkos salygas, kura ir t.t. Tik vaziuojant nuo kalno begesiesi greiciau, nes tas pats galingumas bus papildytas nuokalnes sukurtu sukimo momentu. Automobilio kompa supaprastintai galima butu pavaizduot kaip kokia excel'io lentele, is daciku surenkami duomenys ir pagal juos, tarkim, parenkamas lenteles langelis su, tarkim, purkstuku atsidarymo laiko tarpu ir degimo kampu. Be jo variklio "maitinima" itakoja mechaniskai valdomos sistemos (pvz, koks vakuminis voztuvas ant rail'o, ribojantis griztancio kuro debita), bet ir jos numynus tapke reaguos praktiskai identiskai i, ar nuo kalno tu vaziuosi. As nekalbu apie varianta, kai tamsta leidiesi nuo kalno nespausdamas nieko, spausdamas truputi, ar uzgesines varikli. Tokiu atveju galingumas skirsis, bet tai savaime suprantama.
Evil Goku 2016-06-22 23:28
Čia tu tikrai teisus, jei kas dieną važinėji mindamas gazas dugnas ir sukdamas variklį iki redlaino tikrai pasieksi visą jo galingumą.
jull 2016-06-23 00:32
ne tik prie redline'o galingumas bus tas pats, pati momento kreive kylant apsukom bus labai panasi kiekviena karta numynus tapke. Normos ribose, zinoma, bet drisciau galvot kad nevirsija kokiu +-10% svyravimai.
Evil Goku 2016-06-23 10:12
Potenciali galia kurią to variklio komponentai gali atlaikyti nėra maksimali to variklio sukuriama galia. Galima arklį metus specialiai treniruoti leidžiant jam steroidus, prišerti dopingu ir išmatuoti didžiausią jo pasiekiamą galią, prieš suplyštant jo sausgyslėms arba raumenims.
jull 2016-06-23 19:31
Kai nelieka kitos iseities apart kuolo ant galvos tasymo... normal rated power (also called nominal power): The highest power at which an engine can be operated continuously without suffering damaging. It is also referred to as maximum continuous power. There are time restrictions on the use of power settings above this value. [1] An Illustrated Dictionary of Aviation Copyright © 2005 by The McGraw-Hill Companies, Inc. Nominal Power A rated or named value stating the power that a component, circuit, device, piece of equipment, or system can produce, consume, dissipate, or otherwise safely handle, when used in a given manner. Also called nominal power rating, or rated power. [2] Definition content from Electrical and Electronics Engineering Dictionary, © Wiley, 2004 ar tavo vdv max produkuojama galia atitinka situos apibrezimus? T.y, tas variklis gali dirbti prie ~5500rpm ir ~200Nm santykinai ilga laika? Ar yra ribojamas laikas, kiek laiko jis gali dirbti prie tu 280kw? jei laikas neribojamas, tada tas variklis tokiam rezime nevirsija savo nominalios galios. Tuo diskusija situo klausimu ir baikim.
Berserkas 2016-06-23 20:36
Jeigu dirba pilna galia tai negali dirbt visa laika dėl detalių susidevėjimu ir kaitimo.
jull 2016-06-23 20:38
Cia paskutinis mano postas sitoje temoje. Taip tokie mechanizmai yra, bet apie juos nepradekim, nes ir taip jau ilgai cia spaminam. Juo labiau, kad su varikliu ir galia jie niekaip nesusije sitos diskusijos scope. Reziumuojant: 15ag arklys yra daugiau pramogine informacija nei inzinerine. Kaip ir 150w ant 10w rms kinietiskos garso koloneles. Iprastinio automobilio variklio max galia yra jo nominali galia.
Evil Goku 2016-06-23 21:51
. Jis tiesiog negali išvystyti didesnio galingumo, todėl didžiausias išvystomas galingumas ir yra didžiausias galingumas. Kadangi jau kelis kartus rašiau tai, tačiau tu vis tiek nesupranti pakartosiu dar tris kartus: Didžiausias variklio išvystomas galingumas yra didžiausias variklio galingumas Didžiausias variklio išvystomas galingumas yra didžiausias variklio galingumas Didžiausias variklio išvystomas galingumas yra didžiausias variklio galingumas Jei dar ne aišku, tai paskaityk šias frazes dar kelis kartus. Jei paimsi 1.9 66kw variklį, jo alkūninį veleną suksi (išorine jėga) 8000rpm greičiu, o smagratį apkrausi apkrova, ir jei apkrovai pasiekus 300Nm velenas sulūš, nereiškia kad variklio galingumas 251kW. Tai tik parodys kokį sukimo momentą velenas gali perduoti esant 8000rpm sūkiams. O variklio galingumas išliks toks galingumas kokį didžiausią galią gali išvystyti variklis. Matai, elektros variklio didžiausią išvystomą galingumą riboja jo patikimumas, nes jis prie kažkurios galios reikšmės sudegs arba pabirs. O VDV dažniausiai didžiausią išvystomą galingumą apriboja, ne jo atskirų komponentų stiprumas, o apribojimai (sūkių ribotuvas, kuro srauto ribojimas, oro srauto ribojimas, ect.). Tačiau pakartosiu dar kartą: didžiausias variklio išvystomas galingumas yra didžiausias variklio galingumas. Man visiškai nesvarbu ar tas arklys pasiekęs 15hp po 0,001s susprogs išsilakstydamas gabalais ar tokia galia dirbs 100 metų, tai nekeičia fakto, kad 15hp yra didžiausia arklio pasiekiama galia. Joks variklis nėra amžinas. Ne mano bėdos, jei įrenginius perki pažiūrėjęs kokie skaičiai yra užklijuoti ant produkto, nesigilindamas ką tie skaičiai reiškia. Tas pats automobilio galingumas gali būti matuojamas pagal skirtingus standartus.
Berserkas 2016-06-23 23:35
Aš nesuprantu dėl ko cia ginčijates. Jei kalba eina apie dydžiausia išvustuma galinguma tai jis ir būna parašytas koks ant veleno. Tarkim 66kw tai ir yra max 66kw daugiau nepaimsi, bet jei vienais ir kitais būdais padidinsi nekeiciant dalis pavizdžiui programuojant iki 80kw tai ir bus 80kw max galia, bet čia irgi klausimas ar atlaikys. Kiekvienas variklis atlaiko skirtinga galia. Vienam 10% pakeli ir jau reikės keist Cam'a, Cranką, Pistonų, Velena, o kitam, kad ir 60% gali kelt galia. Jeigu ant kreivės parašyta galia 250kw ir tiek daugiausiai pasiekta tai čia ir yra max galia ir nesvarbu kiek laiko veiks. Jeigu ten parašyta 3AG tai jis tirk Maksimaliai gali pasiekti ir nesvarbu kiek laiko vyks, bet nominalu bus mažesnė nors realiai nelabai svarbu, nes retai kur rašo. Jeigu arklys turi 15AG tai jis ir tiek išvysto. Taigi čia prirašiau nors nesupratau tyksliai apie ką čia ginčijates, turiu omeni, kad nesuprantu kodėl.
Berserkas 2016-06-23 23:36
Jeigu kalonėje parašyta 150W tai ir yra max galia jei RMS tai nominali.