Susipažinkite – greičiausias pasaulyje dyzelinis automobilis (Video)  (5)

Jo variklis išvysto 310 kW/422 AG galią (esant 3 500 sūkių per minutę) ir 850 Nm jėgos sukimo momentą (1 000-3 250 sūkių diapazone). 100 km/val. greitį jis pasiekia per 4,5 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ – per 4,3 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos – vos 6,8-6,7 l/100 km.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ pasaulinės premjeros Berlyne metu pristatė laukiamą antros kartos sportinį sedaną „Porsche Panamera“. Nuo pačių pagrindų kurtas naujasis „Porsche Panamera“ modelis išsiskiria nauja variklių gama ir pavarų dėže, patobulinta pakaba ir gerokai pasikeitusia išvaizda.

Kartu su naujaisiais „Porsche Panamera“ modeliais debiutuoja trijų naujų variklių gama. Galingiausias „Panamera Turbo“ modelis aprūpintas 4 litrų darbinio tūrio V8 benzininiu varikliu, išvystančiu 404 kW/550 AG (esant 5 750 sūkių per minutę) ir maksimalų 770 Nm sukimo momentą (1960-4500 sūkių per minutę diapazone).

Palyginti su ankstesniuoju modeliu, jo galia yra išaugusi 30 AG, o maksimalus sukimo momentas padidėjęs 70 Nm. Su šiuo varikliu „Panamera Turbo“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,8 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ įsibėgėjimo laikas – vos 3,6 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis – 306 km/val. „Porsche Turbo“ svorio ir galios santykis – 3,6 kg/AG.

Nepaisant įspūdingų dinaminių charakteristikų, šis modelis išsiskiria sumenkusiomis degalų sąnaudomis, kurios siekia 9,4-9,3 l/100 km. Palyginti su ankstesniuoju modeliu, jos sumažėjusios 1,1 l/100 km. Anglies dvideginio emisija – 214-212 g/km. Prie išaugusio šio variklio efektyvumo prisideda ir pirmą kartą V8 tipo variklyje panaudota adaptyvioji cilindrų valdymo funkcija, galinti laikinai „išjungti“ 4 variklio cilindrus.

„Panamera 4S“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio V6 benzininis variklis, kurio išvystoma galia siekia 324 kW/440 AG (esant 5 650 sūkių per minutę) ir yra 20 AG didesnė už ankstesnį modelį; 550 Nm jėgos sukimo momentas, palyginti su buvusio modeliu, yra išaugęs 30 Nm, jis išvystomas 1750-5500 sūkių diapazone.

Šis variklis leidžia „Panamera 4S“ iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 4,4 sekundės, su „Sport Chrono Package“ paketu – per 4,2 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 289 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos – 8,2-8,1 l/100 km (mažesnės iki 1 l/100 km, palyginus su ankstesniuoju modeliu), anglies dvideginio emisija – 186-184 g/km.

Kaip ir V8 variklyje, taip ir šiame degalų purkštukai yra išdėstyti pačioje degimo kameroje, kas užtikrina maksimalų variklio darbo našumą ir gyvybingesnę reakciją į akceleratoriaus spustelėjimą. Tuo metu „Panamera Diesel“ ratus suka naujas V8 dyzelinis variklis, kuris pirmą kartą yra sukomplektuotas su nuolatine keturių varančiųjų ratų sistema.


Šis variklis išvysto 310 kW/422 AG galią (esant 3500 sūkių per minutę) ir 850 Nm jėgos sukimo momentą (išvystomas 1000-3250 sūkių diapazone). Gebantis išvystyti maksimalų 285 km/val. greitį, „Porsche Panamera 4S Diesel“ yra šiuo metu greičiausias pasaulyje serijinės gamybos automobilis su dyzeliniu varikliu. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 4,5 sekundės, o su „Sport Chrono Package“ – per 4,3 sekundės. 100 kilometrų kelio sunaudoja 6,8-6,7 litrus degalų, anglies dvideginio emisija – 178-176 g/km.Šiame dyzeliniame variklyje taip pat naudojamos 2 turbinos su kintančia turbinos geometrija. Bet esant mažiems variklio sūkiams, veikia tik viena jų, antroji įsijungia pasiekus 2700 sūkių per minutę ribą. Toks sprendimas leidžia pagerinti dinamines variklio ypatybes. Visi trys varikliai, pirmą kartą įskaitant ir dyzelinį, gali būti komplektuojami su nuolatine keturių ratų varančiąja sistema ir nauja aštuonių pavarų dvigubos sankabos transmisija „Porsche PDK II“. Šis naujų variklių ir naujos greičių dėžės tandemas lemia iki 16 proc. sumažėjusias degalų sąnaudas.

Naujos sistemos – naktinis matymas ir autopilotas

„Panamera“ modeliai aprūpinti daugybe standartinių ir pasirenkamų vairuotojo asistavimo sistemų. Tarp svarbiausiųjų – vairavimo naktį asistavimo sistema, kuri geba aptikti žmones ir didelius gyvūnus kelyje pagal jų skleidžiamą šilumą. Pasirinkus LED matricinius žibintus su 84 taškų vaizdo sistema, ji padeda aptikti žmones už įprastos apšvietimo zonos ribų ir apie tai iš anksto įspėja vairuotoją, kad jis sugebėtų laiku sureaguoti.

Nauja autopiloto sistema „Porsche InnoDrive“, analizuodama palydovo duomenis ir jutiklių bei kamerų informaciją, gali parinkti optimaliausią greitį ir stabdymo intervalą artimiausiems trims kilometrams. Ši sistema ne tik geba palaikyti pastovų greitį, bet ir gali jį sumažinti atsižvelgdama į kelio ženklus, pati įveikti posūkius.

Išorėje – veržlesnės ir solidesnės linijos

Antrosios kartos „Panamera“ modelio ilgis – 5049 mm (34 mm daugiau už ankstesnį modelį), plotis – 1937 mm (6 mm daugiau), aukštis – 1423 (5 mm daugiau). Nepaisant padidėjusio automobilio aukščio, šis sedanas atrodo žemesnis ir ilgesnis. Tokį išvaizdos pokytį pirmiausia lemia 20 mm pažeminta galinės dalies stogo linija, nors galinių sėdynių erdvė išsaugota nepakitusi.

Pasidalinkite su draugais
(6)
(8)
(-2)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: