JAV prasidėjo masinė "kairiajuostininkų" baudimo kampanija. Kodėl? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Finalfour 2016-09-01 01:07
Cia seniai visiems tai aisku, tik ne tiems intelekto nepaliestiems "teisinguoliams", su ju argumentu "as vaziuoju leistinu greiciu antroje juostoje".
Kirtis 2016-09-01 09:40
"neteisinguolio" dėmesį norėtųsi atkreipti į tai, kad straipsnyje kalbama apie tuos, kurie važiuoja LĖČIAU, nei bendras eismo srautas (kuris paprastai Lietuvoje juda 5-10 km greičiau, nei leistinas greitis). Taip, kairioji eismo juosta yra skirta lenkimui o ne pastoviam važiavimui ja. Bet jei normaliu greičiu važiuojantis vairuotojas užstabdo gaidelį, viršijantį leistiną greitį daugiau, nei pro pirštus praleidžia policija, tai tik į gerą visiems. Gaila, kad pas mus dar per mažai tai darančių - Skandinavijoje labai dažnai vairuotojai tokius gaidžius tyčia blokuoja. Ir avaringumas pas juos kur kas mažesnis nei pas mus.
immortallt 2016-09-01 10:15
Kirtis, tu idiotas, jei tikrai taip manai. Tavo toks vienas užkišimas baigsis mirtina avarija. Nors pats dažnai autostradoje/greitkelyje pastaruoju metu važiuoju net šiek tiek lėčiau nei leistina (ir vis tiek tenka lenkti srautą), tenka dažnai susidurti va su tokiais "teisinguoliais", kurie taip - važiuoja leistinu, bet pažeidžia eismo taisykles. Norvegijoje neteko nė karto susidurti su tokiais blokuojančiais. Tiesa, pas juos baudos už KET pažeidimus labai baisios. P.S. Norvegijoje gyvenau sąlyginai trumpai, pats nevairavau, tik šalia bendrakursių teko pasedėt. Galbūt nepavyko pastebėt.
ISG 2016-09-01 11:37
As esu dar vienas idijotas, nes irgi visada blokuoju greiciau vaziuojancius antra, arba pirma juosta. Aisku as tai darau mieste, o ne greitkeliuose. Ir as vaziuoju ne leciau uz srauta, o srauto greiciu, ir jei MAN srautas yra siek tiek per letas, as prisitaikau prie jo, nes suprantu, kad vaziuodamas vos greiciau, as sutaupysiu max kelias minutes. Vaziuoti kaip noriu leidziu sau tik kai aplink nera kitu masinu, ir esu isitikines, kad niekam netrukdau, ir niekuo nerizikuoju. Toks keliu gaidziu MOKYMAS man yra linksmiausia keliones dalis
Finalfour 2016-09-01 11:42
Kirti, vakar aisku tokia diena buvo, visi kazkokie isitempe prie vairo pries rugsejo pirma, bet reikejo matyt, kas daresi, kai artejant link seskines kalno srautas pasivijo skoda su dviraciu ant stogo, kuri vaziavo 60 antroje juostoje. Kai srautas ten eina 80. Tai ten vien per ta laika kol ja aplenkiau gal 4 avarines situacijas maciau kaip visi ja lenke per pirma, rikiuodamiesi per milimetrus i ten vaziuojancias masinas. Ir signalai, sviesu mirgejimas, o ji sau ramiai toliau vaziuoja, juk "nepazeidzia". Jeigu tu manai, kad tokie vairuotojai kaip ta skoda "isgydys" vaziuojancius siek tiek greiciau, ar pakeis Vilniaus eismo ypatumus, tai tikrai esi tosk, kaip tave pavadino immortallt.
Pilkasis 2016-09-01 11:43
Visiškai sutinku su Kirtis. immortallt nusišneki, "važiuoju net šiek tiek lėčiau nei leistina (ir vis tiek tenka lenkti srautą), tenka dažnai susidurti va su tokiais "teisinguoliais", kurie taip - važiuoja leistinu", kaip tau tas teisinguolis gali trukdyti apvažiuoti kliūtį jei jis važiuoja greičiau nei tavo lenkiami automobiliai? Visas šitas putojimasis sukeltas kelių gaidelių, kuriems greitis matyt užspaudė galvą. Kaip įmanoma blokuoti kelią važiuojant ne lėčiau nei leistinas greitis? Važiuojant LĖČIAU antra juosta visai kitas reikalas ir nieks čia net nediskutuoja ar ginčytis nepuola. Pavyzdžiui kai greitkelyje sunkvežimis lenkia sunkvežimį, greitis 90km/h, o lenkentysis lenkia +5km/h, toks manevras užtrunka labai ilgai ir sukelia pavojų ir nepatogumus. Kitas reikalas, kai greitkelyje persirikiuoji į antrą juostą nes į pirmą įvažiuoja iš greitėjimo juostų, leidi žmonėms lengvai prisijungti į srautą, važiuoji 120-130km/h ir čia prisistato balvonas ir mirksi tolimosiomis. Mieste važiuoju visada kaire juosta +10km/h, nes ji greičiau juda, kelio danga geresnė, nėra išvažiuojančiu iš šalutinio ir dėjau aš ant visų gaidelių, nes važiuodamas +10 aš niekaip negaliu būti kliūtis. Supraskit vieną kartą ir nemaišykit, važiuoti antra juosta leistinu ir mažesniu nei leistinu greičiu yra du skirtingi dalykai ir KET nekiškit, nes greičio viršijimas antroje juostoje yra dvigubas pažeidimas palyginus su važiavimu leistinu greičiu. O kai greičio neviršiji tai važiuojantysis leistinu greičiu tau fiziškai trukdyti negali.
zet 2016-09-01 11:49
Polcija yra aiskiai pasakiusi, kad ne kitu vairuotoju darbas mokyti ar aukleti kitus, tai policijos darbas. Vairuotoju pareiga saugiai vaziuoti netrukdant kitiems eismo dalyviams. O "mokytojus" buna pomoko kiti "mokytojai".
zet 2016-09-01 11:54
tu bandai argumentuotai paaiskinti zmogui kuris nesivadovauja sveiku protu, nes "pamokyti" labiau yra ambicija ar emocija ar intelekto trukumas. Kaip ir pats sakei, zmones mirksejo, pipsejo tai transporto priemonei, bet jai buvo nesvarbu. Teko skaityti, kad vienam tokiam saugaus greicio "mokytojui" paskui buvo uzkirstas kelias didesnio "mokytojo", ir jau mokymo procesas ivyko rankom ir kojom. As pries bet kokios rusies "mokymus" keliuose
Pilkasis 2016-09-01 11:56
O koks ten leistinas greitis? 60? Tai pagal tave +20 važiuoti yra normalu? Ar ten leistinas 80? Jei 80 tai dar kartą paskaityk Kirčio komentarą ir gerai pagalvok prieš įžeidinėdamas žmogų.
zet 2016-09-01 12:04
Siai gali buti kliutis. Jei visgi eismas vyksta +20km greiciu kaire juoste. Tu pats sau priestarauji. Tu pats sakai, kiek svarbu laikytis srauto, o paskui sakai, kad tau uzeina noras ta srauta reguliuoti. Pvz vilniuje kur naujas aplinkelis kelio kokybe mano akimis yra geresne negu automagistrale. Yra dar vietu ar minsko plente ar gelezinio vilko gatveje kur eismas vyksta kaire juoste +20 ir ne karto neteko matyti ne vienos avarijos vazinejant gelezinio vilko gatve du kartus i diena. Ir kai atsiranda tokie kaip tu, matosi kaip sutrikdomas eismas, pvz jei vaziuoji is toliau, labai aiskiai matosi. Tada apie ta teisinguoli susipaudzia uz nugaros gal 20 ar daugiau masinu, dalis is ju pradeda rizikingiau lenkti, ar ieskoti momentu aplenkti is kaires puses. Zodziu idealiai pavaizduoda sitam video. O jei tu sakai, kad kurti tokias situacijas kaip video yra normalu, tai tu "pyp" "pyp" "pyp" .
HDi 2016-09-01 12:09
Vienam tokiam antros juostos blokuotojui ir mokytojui su raudona Audi A4 prieš dvi savaites ant Kaunas - Vilnius ties Palemonu prieš mano akis kitas erelis iškišo su mersu iš greitėjimo juostos iškart į antrą, baigėsi metalo laužo krūva kur nukentėjo dar ir trečias automobilis, tai sorry, bet kadangi nieks nenukentėjo iš žmonių, džiaugiuosi ta avarija.
Pilkasis 2016-09-01 12:11
Jei eismas vyksta +20 natūraliai, tai čia problema yra kelio greičio ribojime, kuris turėtų būti persvarstytas. Aš taip pat gal norėčiau važiuoti +20, bet kodėl aš turiu rizikuoti gauti baudą, jei kiti nebijo ir stipriai viršija greitį.
zet 2016-09-01 12:12
tu dar karta paziurek video ir paskaityk straipsni. Sraipsnis aiskiai sako, kad kai atsiranda "teisuolis" kaireje eismo juostoje iskart atsiranda avarines situacijos ar pacios avarijos, per kurias zusta zmones. Tad jei eismas juda +x greiciu, bet tai yra srauto greitis, netrukdyk srautui. Taip paprasta. Cia policijos darbas reguliuoti. Jei tau eismas kaire juoste juda per greitai, laikykis desines. Taip paprasta, ko nesupranti ? Jei eismas juda kad ir didesniu greiciu, jo avaringumas santykinai mazas, o toks mokymas iskart avarijos tikimybe padidina eksponentiskai. Kadangi cia technologiju sveitaine, matematiskai tau parasysiu. Kur taves nera, avaringumo situacija kaireje juostoje yra pvz 0.01 (kad per menesi ivyks avarija). Kai esi tu su savo teisuolisku greiciu, avaringumas 30 metru spinduliu aplink tave yra 0.1 . Ar dar nedaina ?
zet 2016-09-01 12:14
tai tada laikykis desines ir vaziuok sau leistinu greiciu. Pvz jei slidu ar pasnige, as daznai vaziuoju netgi letesniu greiciu uz leistina. Ir tikrai nedarau to kaireje.
Evil Goku 2016-09-01 12:22
Įsivaizduoju važiuoja žmogus +20 km/h greičiu ir pamato jį blokuojanti antraeilininka. - Jis mane blokuoja, dabar pasimokiau kad nereikia važiuoti greičiau nei jis. Nuo šiuos dienos daugiau niekada nebevaziuosiu greičiau už jį, jis man atvėrė akis. O jei rimtai, tai reikia registratorius ir siųsti sensejų veiksmus policijai. KET pažeidimas gan aiškus, o greičio pagal registratoriu oficialiai nenustatysi. Važiuoti autostradoje prieš eismą 110 km/h greičiu ir sakyti čia nieko tokio, nes greičio neviršyju būtų absurdas. Net jei KET nebūtų reikalavimo važiuoti kuo dešiniau, yra parašyta, kad KET grindžiama savitarpio pagarba, kas mano nuomone yra saugaus eismo pagrindas.
HDi 2016-09-01 12:29
Visi šiti mokymai, tiek teisuolių, tiek lakstytojų rodo tik vairavimo kultūros nebuvimą. Ir dabar iš vienos problemos, kad turim lakstančių, turim dvi, kad per teisuoliuos ir šiaip varnas šaudančius, atsiranda pavojingesni manevrai ir didėja įvykio tikimybė. Jei visi paprasčiau žiūrėtų į šitą reikalą ir nesiveltų į konfliktus kelyje, manau eismas būtų saugesnis, o lakstančius ankščiau ar vėliau išgaudytų policija, technologijos nestovi vietoj.
Pilkasis 2016-09-01 13:01
Visu pirma apie jokius mokymus aš nekalbu, nieko aš nemokinu. Tai policijos darbas kartu yra ir išvyti lėtus vairuotojus iš antros juostos, nes pagal tave dabar išeina, kad kol policija nestabdo reiškia galima viršyti greiti, tai taip pat ir lėti vairuotojai, kol neveja tol važiuoja. Mirksintys vairuotojai taip pat nepamokys lėtai važiuojančio vairuotojo. Žodžiu pagal jus matau yra normalu viršyti greitį. Paaiškink man matematiškai tai, eismo ribojimas 60km/h, antra juosta eismas vyksta 80km/h, pirma juosta važiuoja troleibusas 50km/h, aš važiuoju pirma juosta ir pasiveju troleibusą, skirtumas tarp mano greičio ir antraeilininkų yra 30km/h, kokia tikimybė, kad aš saugiai apvažiuosiu kliūti tokioje situacijoje ir tokioje kur visi važiuoja leistinu greičiu?
kestutisz 2016-09-01 13:28
Ne aritmetika, bet tai vadinama planavimu ir žiūrėjimu į priekį. Aš šiaip kiek įmanoma visada važinėju dešine juosta, bet troleibusai ir kitokie mokinukai nekelia problemų nes aplenkimą planuoju iš anksto, o ne jau būdamas troleibuso šešėlyje. O jei suplanuoti nepavyko tai ir lauki kol galėsi aplenkti. Jei eismas kitoje juostoje juda greičiau tai vistiek bus tarpas, o jei lėčiau tai na vistiek kažkas įleis jei normaliai rodysi posūkį. Pasakos, kad visi lekia, niekas nežiūri ir neįleidinėja, nebent tikrai tik visiški teisuoliai ir tie kurie dėl tam tikrų sveikatos problemų (radikulitas gal, galva ant sprando nesisukioja) priversti važinėti iš atminties* - nemato ne tik šalia esančių, bet ir ženklų, tai juos galiam tik užjausti. * o tokių tai pilna, ypač jei pakeisti ženklai - dar mėnesį-du turi važinėti ne pagal naujus ženklus, o dar keliskart persipatikrinti pagal kurį ženklą važiuoja piliečiai aplinkui, ar nesimato policijos, kad nenukentėti jei teks dėl kolegų šalia pačiam pažeisti taisykles ir pan.
zet 2016-09-01 13:33
taip, troleibusai kartais su laidu persirikiavimais tikrai subalamutina eisma. Man paciam teko vaziuoti paskui troleibusa pvz 30-40km greiciu ir ziureti kaip ji aplenkti. Realiai palauki kol issivalys kaire eismo juosta ar pasidarys didesnis tarpas kad galetum aplenkti. Bet realiai problema atsirado del to paties,atsiranda veikejas kuris vaziuoja leciau negu eismas, sitoje vietoje troleibusas.
Pilkasis 2016-09-01 13:35
Na žodžiu, nebediskutuosiu, dėkoju už diskusija, buvo įdomu. Ką norėjau pasakyt visos diskusijos metu, tai kad neviršykit greičio ir kliūčių bus mažiau kelyje.