Dyzeliniams automobiliams dar kartą skelbiama neišvengiama mirtis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Berserkas 2016-09-27 17:20
Na, nes mes skirtingus dalykus lyginam. Na sakyt, kad nesu kompetetingas diskutuot apie tai kuomet aš daug daugiau informacijos turiu galvoje apie automobilius, ju modifikavima. Tu kalbi gražiai, bet viskas nėra panašu. Kiekvienas automobilio kreivė skirtinga, paimk 300AG dyzelini ir benzinini, ir aiškiai matysi skirtuma. 2.0 136kw kaip turbininiam varomu benzinu mažai, kuo daugiau galios turės tuo didesnis skirtumas bus. Kreivių kylimas taipogi skirtingas. Didesnė turbina didesnis Lag'as tuomet galia atsiranda tik prie daug didesnių apsukų. Paimk 5kw elektrini ir 5 kw vdv skirtumas nebus milžiniškas, bet palyginus 400kw aiškiai matosi važiavimo skirtumas. Tu čia saldžiai kalbi, bet net važiuojant jaučiasi skirtumas. Palyginau 600hp benzino ir dyzelio, abu su turbokompresoriais, bet matosi, kad daug švelniau ir staigiai kyla dyzelio, kuomet benzinas turi gan nemaža laga ir tik tuomet staigiai pakyla. Ai be to skiriasi turbino dydis ir vidaus komponentai. Norint galima silpnus variklius pagaminti indentiškus. Noriu pasakyt, kad tarp benzininio ir dyzelinio yra skirtumas, sakyt, kad matosi aiškai kaip skirtingai kyla, kuris staigiau, kuris švelniau, o VDV kad ir betkoki kura naudotum su Turbokompresoriumi ir būtu identiški tai visad truputi veluos dėl turbinos lago ir tik veliau kils, o prie galo kris. Tai jau ir taip aišku kiekvienam. Tik kuomet klampesnis kuras automobilio galia kils nuo žemesnio RPM ir maks. RPM bus daug žemesnis. Aš lyginau šių automobilių galios ir sukimo momento kylima, vienas staigiau, kitas švelniau.
Berserkas 2016-09-27 17:35
Be to aš lyginau galia į ratus, o ne į cranka.
Berserkas 2016-09-27 17:39
Be to čia 135kw stockiniai, o čia kreivė po remapo. Pasižiurė duomenis. Skirtinga galia. O tai įtakoja kreivės kylima.
Pumper 2016-09-27 18:10
Pažiūrėk į savo duotą benzo kreivę ir mano. Pas tave ten tiek niutonai, tiek kilovatai kyla nuo 3k iki 6-7.5k apsukų, kai BMW benzas su turbo praktiškai kaip dyzelis max. niutonus pasiekia ties 2k apsukų ir laiko galią. Kai žiūri į savo Hondos benzo kreivę ir tipinio turbodyzelio, tai ir skiriasi, bet kai pažiūri į modernų turbobenzą, tai vaizdas iš esmės tas pats (tik dyzelis 500-1000 rpm anksčiau max pasiekia, bet ir tai dėl to, kad bendrai diapazonas mažesnis).
kukulis4 2016-09-27 18:22
Ziurek, du dalykai kuriuos as is esmes teigiu yra sekantys: 1. Benzininis variklis su turbina, visada tures savo torque pika prie zemesniu rpm, lyginant su tuo paciu varikliu be turbinos, ir tai yra panasu i tai, kuo pasizymi dyzeliniai varikliai, ty. didelis torque prie mazu rpm. 2. Benzininis variklis su turbina, visada tures tam tirka torque piko diapazona, kas velgi, yra budinga dyzeliniams varikliams, kai tuo tarpu beturbiniai benzininiai paprastai turi savo torque pika praktiskai viename rpm taske. Ar kuris nors is teiginiu yra neteisingas? Ar parodytum man stockini turbini benzinini varikli, kurio torque pikas prie redlaino? As nenoriu nei pyktis nei izeidinet, tik nemegstu kai siknoj razynku iesko
Berserkas 2016-09-27 19:02
B16A stockinis: http://i10.photobucket.com/albums/a109/ ... oSheet.jpg B16A Turbocharged http://s302.photobucket.com/user/tdogg4 ... b.jpg.html Tai kažkodėl šis benzinis tiek su turbokompresoriumi, tiek be galios ir sukimo momento pikas beveik prie galo. Štai kodėl sakau, kad varikliai visi varikliai skirtingi, Vag'o dydžioji dalis benzininių lyginant su kitais turi skirtinga galios ir sukimo momento pikas ir max. RPM Beveik visi VAG koncerno vienodi varikliai išskyrus superautomobilius. Palygink šita savo benzina su mano benzininiu varikliu, visai skirtingi. http://www.startline.lt/images/wall246/ ... 0549561305 Pažiurėk RPM dyzelio ir benzino 2100-2400RPM, dyzelis vos turi torque ir veliau staigiai kyla, o benzinas iš kart. Taigi skirtumas yra. Be to pažiurėk 200AG ir šalia NM, vienur 400, kitur 500. *Off Topic Man jau pabodo su tavim ginčytis dar kai gripu sergu.
Berserkas 2016-09-27 19:06
Iš dalies tu teisus, iš dalies ir aš tik truputi skirtingus dalykus mastom. Tiksliau aš turėjau kitka omeni, bet supratau ką tu turėjai omeni.
kukulis4 2016-09-27 20:02
Toki atsakyma as suprantu (Y)
HDi 2016-09-27 20:13
Bombintus crx'us, civicus ir bombintas mašinas apskritai palikim gal šone ir kitai temai, ir nelyginkim jų kreivių su serijiniais. Tiesiog ten kita virtuvė, neretas projektas iš kuo pigiau išspausti kuo daugiau, statomas piggy back kompas, hondom koks nors hondata kompas (pataisykit jei klystu, nelabai jau pamenu) ir sumapinama nuo atmosferiko programos, "brangesni" projektukai naudoja kokį megasquirtą. Aš nieko prieš tai neturiu tuos projektus, pats dvi žiemas atdrožiau su su winterbeateriu - atmosferinei imprezai užmauta turbina, 0.6 baro, padaryta ant E85 kad važiuotų ir kompas su potenciometrais "suprogramintas", kol prarūdijo . Tiesiog tokių projektų tikslas kuo daugiau ag išspausti, ir nežiūrima į kasdieninį važinėjimą, o kasdieninis važinėjimas ir yra serijinio dyzelio kreivė, t.y. niutonai nuo kuo žemiau ir benzai ir tos mados vaikosi. Nieks gi netrukdo tam pačiam BMW vietoj trijų turbinų vieną didelę pastatyt, tik kažin ar labai būtų smagus tas variklis jei užsipūtinėtų ta turbina nuo 3k apsukų... Senieji VAG'o ar kitų gamintojų turbo modeliai ir neverti lyginimo, vis gi retam kam montuodavo twinscroolines ar guolines turbinas dar tada, dabar mažėja, kam montuoja paprastas. Tendencija ta, kad benzai vienaip ar kitaip pagal kreives ankščiau ar vėliau supanašės su dyzeliais. Nesigilinkim į redlainus ir maksimalius sūkius, ir kitus skaičius, tiesiog vizualiai kreivės, kaip ir minėjo kolega, nuo kuo ankščiau ir kuo ilgiau laikyt sukimo momentą, nes to reikia kasdieniniam važinėjime.
Berserkas 2016-09-27 22:31
Tai, kad B16A gan ištvermingi, jeigu Full Stock su Turbokompresoriumi ir E85 gali atlaikyt 500WHP, aišku, nes turi gan maža Torque ir su tokia tik trasoje, bet realiai drasiai nusipirkus Garret Turbokompresoriu, purkštukus, crank'a ir kuro siurbli tai laisvai. >260WHP. Kalbėjau su žmogum kuris turi Audi S2 2.2 800AG ir trasoje su slickais 0-100 1,7s, bet jei pats konstruosi tai be 15K€ gali net nemastyt pradėt.
Berserkas 2016-09-27 22:36
Susilygins su dyzeliu? Na taip, bet dyzeliai greit išnyks, o elektromobiliai įsiviešpataus.