Ar įmanoma „Tesla Model S“ patogiai eksploatuoti Lietuvoje? Metus šiuo automobiliu važinėjantis vairuotojas atskleidė 6 išvadas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lizunas 2017-04-07 13:14
Maniau rašys ir apie techninės pusės eksploataciją, bet čia vien apie galimybes ir taupumą...
miiinnde 2017-04-07 13:54
Jei servise nebuvo ne karto, apie ka ten rasyti is technines puses
aurimokas 2017-04-07 15:11
Tegul papasakoja kai reiks keisti baterijas kiek sumokes ir kaip tai pigu bus Be to, sekmes po kokiu 5 metu kai tokiu elektriku atsiras mase rast kur uz dyka pasikraut automobili.
T 2017-04-07 17:35
Kas dėl taupymo, tai toks mašiniukas kainuoja apie 90 000 €.
DJ_LFS 2017-04-07 18:22
Per 65 metus atsipirktų visiškai
FtBall 2017-04-07 18:49
160k nuvažiavus, prarandama vos 8% talpos. Tai galėsi apsieit ir nekeist tų baterijų. Beje, jei jau ekologiškai su dyzeliu važinėt, tai spėju filtrams taip pat kosmines sumas paliktum.
technologas 2017-04-07 21:07
Apie tokį radiatorių už lango mūsų klimato sąlygomis apskritai geriau neužsimint. https://forums.tesla.com/forum/forums/b ... -overnight Pvz.: Car 1:On arrival 196 mi rated remaining -> after over night 169 mi Car 2:On arrival 198 mi rated remaining -> after over night 171 mi Kas paskaičiuos visus tuos parkingo/šildymo(elektra!) nuostolius? Nebent po Vakarų Europą važinėti nemokamai kraunantis, o kas po to, kai apmokestins (nemokamas sūris gi tik spąstuose).
gadiminas 2017-04-07 22:04
Norvegai masiškai važinėja Teslomis. Vienas žmogus įdomius blogus daro su elektromobiliais: https://www.youtube.com/watch?v=GqC60CAc7rM
jijami5 2017-04-08 00:14
Po metų bus galima gaut Tesla model 3 už 35 000$, su tokiom kainom manau elektromobilių padaugės ženkliai
Xdmin 2017-04-08 00:37
Taip, nes elektra vaziuoti kainuos tiek pat arba pigiau, o tas pigumas bus daromas vairuojanciu VDV saskaita.
FtBall 2017-04-08 02:07
pasiekti 45% naudingumą, o realiai vos 20% energijos tenka ratams. Elektromobiliai pasiekia 60% naudingumą.
AAA000 2017-04-08 08:58
Tu per daug optimistas su ta 8% degradacija Ji isgaunama tik garantiniam akumu laikotarpiui ir Teslos atveju dar ir dirbtinai pridejus papildomu rezerviniu bateriju, kad uzmaskuot mirstancias iki garantinio pabaigos ir dirbtinai palaikyt uzdeklaruota talpuma. O paskui akumas visiskai uzsilenkia, kai pereina i katastrofine degradacijos faze... Nebuna , kad "visa gyvenima" po 8 % degraduos. Cia statistu pezaliones, nutylint eksplotacini laikotarpi. Tikri akumu nusidevejimo duomenys - firmos komercine paslaptis Jie ten per visus galus stengiasi teisiskai apsisaugot - ivedineja visokius eksplotacinius monitoringus, nuvaziuojamo atstumo ribojimus, autorinius servisus ir pan... Pazeisk bent viena - ir ate... Tuoj isvis - online kontrole gali atsirast...
Creatium 2017-04-08 10:21
Tai jeigu komercinė paslaptis, kad kokiais duomenimis tamsta remiasi? Irgi pezalais?
Xdmin 2017-04-08 11:28
Man tai panasiau i teorija nerandancia vietos praktikoje. Jei taip butu, kodel tuomet nauji automobiliai nera tokie? Kodel tas pats Priusas varomas benzinu, o ne dyzeliniu generatoriumi? Be to, bandoma isvis istumti VDV ir pereiti kad masinose butu tik akumuliatoriai, be jokiu VDV generatoriu. Naturaliai pigiau elektra vaziuoti nebus, tada prides visokiu paramu ir akcizu ir situacija pasikeis.
kernel_panikuoja 2017-04-08 11:47
Jeigu benzina degina klasikinis VDV variklis ir suka generatoriu, tai jis vietoj to, kad mechanine energija perduotu tiesiai i ratus (i perdavimo sistema tiksliau), ja perduoda i generatoriu, kuris prideda papildomus nuostolius ja versdamas elektros energija. Elektros motoras prideda dar papildomus nuostolius, pakartodamas vertima is elektros i mechanine. Sitas metodas naudojamas kaip "workaround'as", kad issekus baterijai galetum vaziuoti, tarkim BMW i3 turi extra option'a tokiam benzininiam generatoriui. Cia reiketu skaiciuoti tiksliai kiekvienos grandies nuostolius prie ivairiu salygu, braizytis kazkokius NK kitimo grafikus ir bandyti isskaiciuoti, ar tikrai apsimoka. Vienintelis teoriskai imanomas atvejis cia tas, kad VDV transmisija dirba daug maziau efektyviai, nei elektromobilio transmisija, ir del to sumazinami nuostoliai. Klausimas, ar taip tikrai butu, kiek konkreciai butu, ir ar tikrai ekonomiskai apsimoketu, ivertinus ta fakta, kad tokioje architekturoje reiketu supportinti du skirtingus variklius. Zodziu, as labai smarkiai abejoju, ar tikrai butu pigiau
SaMaras 2017-04-08 13:30
Na kaip sakei reikia daugiau tyrimų, bet negaliu nepastebėti, kad visai neatsižvelgias į tai, kad tokioj situacijoj VDV praktiškai visada dirba optimaliom apsukom, o EL varikliui nėra didelio skirtumo prie kokių sūkių dirba. Tai jei važiuojam „trukt-stop“ režimu tai manau tiek ekonominiu tiek ekologiniu požiūriu išlošiam.
kernel_panikuoja 2017-04-08 15:09
Taip, tu visiskai teisus - pacio VDV optimalumo aspekta "praziurejau". Miesto salygomis veikiausiai ekonominiu ir ekologiniu poziuriu butu islosimas, bet uzmiescio/misriom salygom veikiausiai skirtumas nebutu reiksmingas, ypac lyginant su naujais "automatais". Bet kuriuo atveju, toks automobilis is technines puses man asmeniskai butu overkill'as ir neelegantiskas inzineriskai. As esu uz elektromobilius arba mazo litrazo benzininius VDV. Nei hibridai, nei tokie hipotetiniai variantai manes niekada nezavejo
Xdmin 2017-04-08 19:19
Papildomas svoris ir daugiau gendanciu mazgu bei didesni gamybos kastai visa sia grazia ideja padaro nebetokia jau ir ekologiska. Be to vaziuojant reikalinga tai daugiau tai maziau galios, tiesiai vaziuojant ir dabar variklis gali dirbti optimaliai, tam mes turime 6 ir daugiau begiu pavaru dezes. Man tai keista kodel Peltier elementu nesugalvoja klijuoti prie variklio ar ismetimo, juk tiek energijos galetu susigrazinti.
Evil Goku 2017-04-08 19:31
Ne taip paprasta iš šiluminių nuostolių gauti apčiuopiamos galios.
HDi 2017-04-08 21:34
Mitsubishi Outlander PHEV būtent taip ir veikia. Miesto sąlygomis naudoja bateriją jei užtektinai energijos, jei trūksta energijos baterijoj variklis veikia generatoriaus rėžimu. O užmiesčio sąlygom gali prijungt priekinius ratus, ir turi tik vieną pavarą kurios ilgis atitinka 5/6 pavarą automobiliuose su tradicinėmis dėžėmis. Tik tiek kad Outlanderis PHEV nėra elektromobilis, o plug-in hybrid tai jo atstumas apie 40 - 50km ant baterijų. Čia pristatomasis video naujausio modelio, bet ir iki facelift, t.y. nuo pat pristatymo 2012 metais naudojo tą pačią technologiją. Pagal pardavimus visai nusisekęs modelis, žinant kad mitsubishis apskritai buksuoja paskutiniais metais su pardavimais. https://www.youtube.com/watch?v=HiZri0maypc